2021-04-14, 21:47
Medlem
[
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ser fram emot att se mer av Wilde . En av de 4 som kommer

Wilma*
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2021-04-14 kl. 21:50.
2021-04-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe

Ingen som undrar hur det går för fiskfällan? Hur bra fungerar nätet? Lite sånt skulle jag vilja se. Om det nu inte är intressant nog för alla skulle de kunna göra lite ihopklipp vid sidan om så de som bara vill ha tävling och paktande kan hoppa över det.
Ja jag hörde i avsnittet att när Alex påpekade hyckleriet så nekade Sophia. Jag orkar dock inte se på det avsnittet för att se om det var så att Sophia och Johanna fick mat efter öl och korv (om det ens visades). Men om det inte visades så tror jag ändå mer på Alex än Sophia. Äckligt beteende
2021-04-14, 22:07
Medlem
Fan asså, hade fått total hjärnblödning om jag varit med i lag nord. Lider med Alex och Wrenkler.
2021-04-14, 22:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Transa på riktigt? Goa lökar

Ja, på riktigt. Pattarna är lika fejk som allt annat på honom.
2021-04-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, på riktigt. Pattarna är lika fejk som allt annat på honom.
Att du refererar till denne som ”han” säger en del om din syn på transpersoner. Det enda rättvisa är att betrakta Tova som en hon.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-14 kl. 22:19.
2021-04-14, 22:17
Medlem
The.Swedes avatar
Fyfan vad feministfittan är vidrig, kryper i kroppen när muppen kacklar...
2021-04-14, 22:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Att du refererar till denne som ”han” sägee en del om din syn på transpersoner. Det enda rättvisa är att betrakta Tova som en hon.

Nej, med tanke på att det är en man och inte en kvinna så är det fullständigt ologiskt och orimligt att säga "hon". "Hon" säger man om riktiga, biologiska kvinnor.
2021-04-14, 22:25
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swemp2
Fan asså, hade fått total hjärnblödning om jag varit med i lag nord. Lider med Alex och Wrenkler.
Same, så jävla vidriga varenda en av mupparna. Han Andreas är så kuvad, en fullvuxen man som lyder order från en transa och en liten feministflicka. -"Haha du får ingen mat" -"okay queen" pinsamt...
2021-04-14, 22:27
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Vem är transa? Är det hon som ser ut som Gunde Svan?

2021-04-14, 22:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Same, så jävla vidriga varenda en av mupparna. Han Andreas är så kuvad, en fullvuxen man som lyder order från en transa och en liten feministflicka. -"Haha du får ingen mat" -"okay queen" pinsamt...

Är ju uppenbart att det är hans fru som bestämmer där hemma. Antagligen därför han är så konflikträdd. Troligen fick han stryk också av sin mamma som barn.
2021-04-14, 22:34
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är ju uppenbart att det är hans fru som bestämmer där hemma. Antagligen därför han är så konflikträdd. Troligen fick han stryk också av sin mamma som barn.
Det är väl klart det är frugan som bestämmer, och om inte hon är hemma så är det ungarna som bestämmer vad som blir till middag och vilken kanal tv:n ska va på.
2021-04-14, 22:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ta en tur till Thailand - BangKock/Phuket så kanske du upptäcker nya sidor av dig själv vad du går igång på
Du är pervers om du inte gör en Cornelius när hon avtäcker pitten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in