2021-04-14, 12:34
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Skall dvärgen slicka Kosovoaraben nu. Nästa är niggern
Du är så hård lol. kanske lite för hård. tänk på det så du inte blir bannad bara.
2021-04-14, 12:34
Medlem
hittanemoos avatar
Naaaaj, stackars Mergim. Fläsk igen. Allt och alla är emot honom. HUR KAN DE SERVERA KASSLER UNDER 80-TALSTEMAT?!

Jo, kan ju ha varit för att de inte var några icke-kristna i västvärlden på den tiden, förutom några Persier som var ateister typ. Och några judar i USA, men de flesta åt fläsk.

Jag kräver härmed att de bara anpassar teman efter Mergim och tar hänsyn till att det faktiskt är Ramadan nu. Inte ska han behöva äta vegetariskt eller dricka vatten när de andra festar.

Also, de måste ta hänsyn till att Nardos inte gillar fläsk, svamp eller äter laktos. m.m.
2021-04-14, 12:35
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Du är så hård lol. kanske lite för hård. tänk på det så du inte blir bannad bara.
Tack. Ett tips: håll dig till innehållet i BB.
2021-04-14, 12:36
Medlem
Kan han bara lämna självmant
2021-04-14, 12:37
Medlem
Vilken jävla lipsill han är
2021-04-14, 12:37
Medlem
Mrsobehagligs avatar
MartyrMergim som startat all skit går nu och lägger sig under täcket, bra ligg där tills vi röstar ut dig på måndag, ditt as
2021-04-14, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag kan inte se någon klar vinnare i år. Vet att Tanja är superpoppis och hon är go och gla för det mesta så det fattar jag. För mig skaver det ändå. Hon var med i PH, har massa följare och är redan ett namn hos dokusåpatittare. Hon kom in senare och hade kollat på BB och har ett försprång mot de andra på det sättet också. Att hon väljer att vara närmast Judith och Pedram, som jag inte gillar hur de betett sig ger heller inga plus hos mig. Hon låter trevlig för det mesta och har dialekten som spär på det. Men får inget grepp alls om vem hon är. Går man på hennes historia med olika trauman och massa festande så känns hon konstigt avstängd. Hennes tal när hon hängde löst var noll förberett och rätt värdelöst. Hon är bara 22 och har redan ordnat med sitt drömjobb dvs youtube så en miljon är inget hon behöver. Att jag skriver om just Tanja är för att hon varit min vinnare länge men känns inte så längre. Finns inget tydligt alternativ heller. Spontant just nu skulle jag nog helst se Jaqi som vinnare men det vet jag inte kommer ske.

Följare betyder inget, då på Anty som hade 350.000 följare men åkte ut först förra året.
Man kan endast vinna BB om man har en bra och äkta personlighet.
2021-04-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför kan inte BB bara skicka in färdiga outfits för respektive person som är anpassade till storlek mm? Nu sliter ju folk åt sig som gamar och bryr sig inte ett dugg om att alla inte kan ha alla storlekar.
Det hade förkortat tiden att komma igång med temat med ca 2h minst.
2021-04-14, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Spontant just nu skulle jag nog helst se Jaqi som vinnare men det vet jag inte kommer ske.
Motivera
2021-04-14, 12:39
Medlem
herpesvårtas avatar
Jävla ojämna outfits de fick, Tanja hade ju tex sett "görbra" ut i en gympa outfit men det var tydligen bara 3 tjejer som kunde få den.

Och varför får Judith ha på sig sina egna kläder?

Blir ständigt påmind om att det är skansen lemurerna som styr programmet.
2021-04-14, 12:40
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Verkar finnas lite IQ kvar i tråden

var? ser ingen. verkar mest som det är folk under 20 som inte förstår och ser o e lika curlade som dom i huset.
2021-04-14, 12:40
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Följare betyder inget, då på Anty som hade 350.000 följare men åkte ut först förra året.
Man kan endast vinna BB om man har en bra och äkta personlighet.
Vi kommer inte se någons äkta personlighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in