2021-04-14, 12:24
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag kan inte se någon klar vinnare i år. Vet att Tanja är superpoppis och hon är go och gla för det mesta så det fattar jag. För mig skaver det ändå. Hon var med i PH, har massa följare och är redan ett namn hos dokusåpatittare. Hon kom in senare och hade kollat på BB och har ett försprång mot de andra på det sättet också. Att hon väljer att vara närmast Judith och Pedram, som jag inte gillar hur de betett sig ger heller inga plus hos mig. Hon låter trevlig för det mesta och har dialekten som spär på det. Men får inget grepp alls om vem hon är. Går man på hennes historia med olika trauman och massa festande så känns hon konstigt avstängd. Hennes tal när hon hängde löst var noll förberett och rätt värdelöst. Hon är bara 22 och har redan ordnat med sitt drömjobb dvs youtube så en miljon är inget hon behöver. Att jag skriver om just Tanja är för att hon varit min vinnare länge men känns inte så längre. Finns inget tydligt alternativ heller. Spontant just nu skulle jag nog helst se Jaqi som vinnare men det vet jag inte kommer ske.
Självklart. Helt rätt. Förutom att visa vaginan i början, genomborrad av Persern till förbud att supa är hon waste of space. Samma nivå hela tiden.
2021-04-14, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Någon lär ju få byta kläder när judith kommer ut.

Ja Madde eller Emelie kan byta med Judith.
2021-04-14, 12:27
Medlem
likebananass avatar
Ska bli kul att se gorillaarslet i kläderna
2021-04-14, 12:28
Medlem
En fuckboy douchebag är som ett eksem som aldrig går över.
En fuckboy douchebag är en person som aldrig tvekar på att slösa din tid.
En fuckboy douchebag är någon som du inte ens önskar din värsta fiende. Fuckboy, fuckgirl, fuck-something. Det finns olika versioner och smeknamn på en person som beter sig rövigt i dejtingsammanhang. Begreppet fuckboy douchebag uppkom för att beskriva den sorts killar som med ett douchigt beteende kan tänka sig att gå hur långt som helst för att få vad de vill ha. Utan att känna varken ansvar eller skuld.
2021-04-14, 12:29
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
En fuckboy douchebag är som ett eksem som aldrig går över.
En fuckboy douchebag är en person som aldrig tvekar på att slösa din tid.
En fuckboy douchebag är någon som du inte ens önskar din värsta fiende. Fuckboy, fuckgirl, fuck-something. Det finns olika versioner och smeknamn på en person som beter sig rövigt i dejtingsammanhang. Begreppet fuckboy douchebag uppkom för att beskriva den sorts killar som med ett douchigt beteende kan tänka sig att gå hur långt som helst för att få vad de vill ha. Utan att känna varken ansvar eller skuld.
Spelar ingen roll julgrisen accepterar det, win/win
2021-04-14, 12:30
Medlem
Kan inte någon tala om för ungbögen att man åt kassler med ananasskivor på under 80talet? Kul att se Mergims min när han insåg att det var gris eller vegetariskt som gäller för honom.
2021-04-14, 12:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
IS THIS TRUE

Vems fel är detta då? EMELIES. För att hon upprepade att han är en douche som ett mantra för sig själv, honom, alla andra där inne OCH alla tittare i _TIMMAR_ igår.

Nej men alltså jag är obvi för skör för det här nu, blir så JÄVLA förbannad på de här pissmänniskorna

Kanske dags för time out
Ja Moder, man behöver regelbundna uppehåll för att bevara sin psykiska hälsa och självrespekt inte minst. 🙂
Medlem
Vilken passande och stor offerkavaj Mergim fick på sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och scenen inne i sovrummet när AD blev ifrågasatt om disken gör ju att man verkligen inser hur egoistisk han är. Att han visar upp detta är dock jävligt bra så de andra får se vem han är. Man undrar ju om han har stannat i växten eller har inte fått lära sig vanligt jävla folkvett?

Pedram likaså, båda två ska ut och jag hoppas fan inte att AD vinner tävlingen idag och att de börjar med fler jämna tävlingar som inte innebär fysik/sport.

Delar inte din syn ang diskdiskutionen. För en gångs skull vågar han öppna munnen och stå för det han tycker. Nardos och mergim framförallt betedde sig dessutom riktigt äckligt både mot pedram och Adrian och jag tycker det var bra att någon äntligen sa ifrån ordentligt.

Dessutom angående att mergim blev vald till att inte tävla, hur han hanterade den situationen visar återigen hur barnslig och enögd han är.

Ut med Nardos och mergim först tack
2021-04-14, 12:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tazzzat
Kan inte någon tala om för ungbögen att man åt kassler med ananasskivor på under 80talet? Kul att se Mergims min när han insåg att det var gris eller vegetariskt som gäller för honom.
Underbart, Mergim ska brinna av före midnatt, gå samma väg som Victoria.
2021-04-14, 12:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan879
Delar inte din syn ang diskdiskutionen. För en gångs skull vågar han öppna munnen och stå för det han tycker. Nardos och mergim framförallt betedde sig dessutom riktigt äckligt både mot pedram och Adrian och jag tycker det var bra att någon äntligen sa ifrån ordentligt.

Dessutom angående att mergim blev vald till att inte tävla, hur han hanterade den situationen visar återigen hur barnslig och enögd han är.

Ut med Nardos och mergim först tack
Verkar finnas lite IQ kvar i tråden
2021-04-14, 12:34
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vilken passande och stor offerkavaj Mergim fick på sig.

Offer och martyrskap är en grundegenskap hos muslimer. Dom är alltid offer (enligt sig själva), så är det bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in