2021-04-13, 14:24
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Skön revansch för Laine inatt. Ett riktigt fuck you till hans ständiga belackare
najse,hoppas det lossnar.tyvärr lär inte 2 mål i en match räcka för att de ska sluta gnälla på laines senaste 2 säsonger.för det är väl ingen som sagt att laine aldrig mer kommer göra mål?
ser det som ett litet fuck u iaf
Citera
2021-04-13, 14:45
Medlem
1X2Helgarderas avatar
I natt debuterar troligen Mantha mot Philly. Blir jäkligt intressant att se vad han kan prestera med förhoppningsvis Bäckis vid sin sina.

Caps gick verkligen "all in for the ring" i denna draften. Forwardsidan som var bra redan innan ser riktigt ruggig ut nu.
Citera
2021-04-13, 15:07
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
I natt debuterar troligen Mantha mot Philly. Blir jäkligt intressant att se vad han kan prestera med förhoppningsvis Bäckis vid sin sina.

Caps gick verkligen "all in for the ring" i denna draften. Forwardsidan som var bra redan innan ser riktigt ruggig ut nu.
Jag tippar på detta:

Ovie - Kuzy - Wilson
Mantha - Bäckis - Oshie
Raffl - Eller - Sheary
Hagge - Dowd - Hathaway
Sprong

Vad tror du?
Citera
2021-04-13, 15:26
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Jag tippar på detta:

Ovie - Kuzy - Wilson
Mantha - Bäckis - Oshie
Raffl - Eller - Sheary
Hagge - Dowd - Hathaway
Sprong

Vad tror du?
Ser riktigt bra ut.
Kuzy o Bäckis kan alternera för att se vem som går bäst ihop med Mantha. Raffl får stå på tillväxt lite, plockar nog tillbaka Sprong där. Oshie o Sheary hugget som stucket vem som får gå ihop med Mantha/Bäckis.
Lagom till slutspelet har det nog format sig.
Citera
2021-04-13, 15:30
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Jag tippar på detta:

Ovie - Kuzy - Wilson
Mantha - Bäckis - Oshie
Raffl - Eller - Sheary
Hagge - Dowd - Hathaway
Sprong

Vad tror du?

Kan mycket väl bli så.
Jag följer inte Philly, så jag har ganska dålig koll på hur Raffl står sig nuförtiden, om han är material för tredje- eller fjärdekedjan.

Angående Mantha, så sa någon under en av sändningarna igår att man skulle kunna sätta in honom i vilken kedja som helst och han kommer bidra, förutsett att han är på spelhumör.

Jag gillar Sheary och har inget emot att ha honom i en andrakedja, han kan bidra bra där också anser jag.

Hur som, så känns det som vi har en mycket bra bredd bland forwards nu och det skulle gå att pussla om ganska mycket i kedjorna och ändå få det att se bra ut.
Citera
2021-04-13, 15:35
Avslutad
Connor Brown med mål i 8 raka matcher, fin vinst mot Jets igår.

Har kollat intervjun med Caps GM, sammanfattning:

Förstår absolut trejden mer nu, Panik har kontrakt till 2024, 2,75 M. Det är kanske värt en 2nd att bli av med honom. Sedan Vrana+1st för Mantha?

Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Skön revansch för Laine inatt. Ett riktigt fuck you till hans ständiga belackare

Vilket mål Laine 3-3

Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag följer inte Philly, så jag har ganska dålig koll på hur Raffl står sig nuförtiden, om han är material för tredje- eller fjärdekedjan.
.

I Flyers har han växlat mellan tredje och fjärdekedjan och har spelat både som LW/RW/C. Mest i fjärdekedjan dock. Speltid kring 10-12 minuter/match.
Senast redigerad av J-dilla 2021-04-13 kl. 15:44.
Citera
2021-04-13, 15:55
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla

Har kollat intervjun med Caps GM, sammanfattning:

Förstår absolut trejden mer nu, Panik har kontrakt till 2024, 2,75 M. Det är kanske värt en 2nd att bli av med honom. Sedan Vrana+1st för Mantha?

Citat:
I Flyers har han växlat mellan tredje och fjärdekedjan och har spelat både som LW/RW/C. Mest i fjärdekedjan dock. Speltid kring 10-12 minuter/match.

Tackar!
Nu tycker jag mig också förstå denna trade mer. Jag hade missat intervjun också, intressant läsning.
Angående Raffl - Ännu mer mångsidighet och bredd i laget alltså! Det är alltid bra!
Citera
2021-04-13, 22:29
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jag tippar på detta:

Ovie - Kuzy - Wilson
Mantha - Bäckis - Oshie
Raffl - Eller - Sheary
Hagge - Dowd - Hathaway
Sprong

Vad tror du?

Raffl ner ett hack.
Citera
2021-04-14, 09:43
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Kollektiva glädjen när Mantha presenterar sig för nya lagmedlemmarna

https://youtu.be/3ejt0d-KzF4
Citera
2021-04-14, 11:29
Medlem
appendixxivs avatar
Han kommer få gå igenom concussion protocol efter alla klappar på huvudet
Citera
2021-04-14, 12:03
Medlem
Nu när trejderna är över skulle jag som lagen ser ut helst se Colorado mot antingen Toronto eller Washington i SC-final. Fyra svenskar - Landeskog, Burra, Söderberg o Nemeth - i Avalanche plus Landeskog som kapten höjer bucklan vore kul att se. Toronto har också ett kul lag som säkert skulle göra matcherna roliga att se. Caps för att Bäckström med flera som jag alltif har gillat. Bäckström gör en bra säsong med 44p på 43 matcher så här långt. Men det brukar ju aldrig bli som man vill....
Senast redigerad av MajorRuffel 2021-04-14 kl. 12:06.
Citera
2021-04-14, 13:35
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Blir intressant att se hur dom seedar lagen när de fyra divisionssegrarna är klara. Inget sagt om detta ännu vad jag känner till?
Alltså efter att slutspelet är avklarat i varje division.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in