2021-03-30, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Vegas möter ju Kings om några timmar. Sitter med ett problem: om Vegas vinner med mer än ett mål så vinner jag ca 5500 plus att jag då även har chans på ca 8000 kr till imorgon om bla Ryssland slår Slovenien i fotboll. Vinner Kings eller om det blir oavgjort alt Vegas vinner med bara ett mål så får jag ju ingenting. Det finns en cashout funktion som ger mig 2000 kr om jag väljer det men känns inte aktuellt. Hur hade ni gjort.? Kanske cashat ut trots allt och sätta två bet med 2-3 tre matcher med ca 5 i odds för respektive bet istället?

Antar att du menar Slovakien. Slovenien slog de för några dagar sen.
Tidigare matcher mellan Vegas och Kings den här säsongen skulle du ha fått in ditt bet på Vegas två matcher och torskat två matcher.
Tio senaste för Vegas har de vunnit med 2+ mål tre gånger.
Tio senaste för Kings har de torskat med 2+ mål fyra gånger.
Elva gånger den här säsongen har Vegas vunnit med 2+ mål (på 32 matcher).
Nio gånger den här säsongen har Kings torskat med 2+ mål (på 32 matcher).

Ingen aning om det är några särskilda skador/sjukdomar som påverkar matchen, men jag skulle definitivt bedöma det som en rejäl chansning, vilket jag förvisso skulle säga om i princip allt handikappspel i NHL.
Citera
2021-03-30, 03:55
Medlem
Nu har Buffalo tangerat Pittsburghs svit av matcher utan vinst från 03-04: 18 raka förluster.
Citera
2021-03-30, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Nu har Buffalo tangerat Pittsburghs svit av matcher utan vinst från 03-04: 18 raka förluster.

Snyggt att gå från 3-0 i sista perioden till 3-4 i OT, dom går verkligen in för att slå rekordet.

För övrigt så hade Winnipeg 30 raka matcher utan vinst säsongen 80-81, men då fanns ingen OT och matcherna slutade oavgjort när det var oavgjort.
Citera
2021-03-30, 05:39
Medlem
Sitter och är jättenervös. Tror ni Vegas vinner med två mål eller mer?
Citera
2021-03-30, 05:48
Medlem
Citat:
Sitter och är jättenervös. Tror ni Vegas vinner med två mål eller mer?

Det ser åtminstone klart bättre ut inför tredje perioden än vad det gjorde inför andra perioden.
Lycka till!
Citera
2021-03-30, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Det ser åtminstone klart bättre ut inför tredje perioden än vad det gjorde inför andra perioden.
Lycka till!

Går säkert illa till slut ändå med min otur 🙄
Citera
2021-03-30, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Snyggt att gå från 3-0 i sista perioden till 3-4 i OT, dom går verkligen in för att slå rekordet.

För övrigt så hade Winnipeg 30 raka matcher utan vinst säsongen 80-81, men då fanns ingen OT och matcherna slutade oavgjort när det var oavgjort.
Jag missförstod. Alla pratar om antalet raka förluster, för alla vet att sviten inte kommer sträcka sig till 30 matcher. Nå, de kommer allt närmare en seger nu, skulle inte bli förvånad om de vinner på onsdag. Aldrig att de förlorar 30 raka.
Senast redigerad av Heymid 2021-03-30 kl. 12:19.
Citera
2021-03-30, 13:17
Medlem
Citat:
Går säkert illa till slut ändå med min otur 🙄

Gick ju finfint
Antar att det kändes lite hopplöst när de låg under med ett mål efter första och det krävdes tre obesvarade Vegas-mål för att du skulle ha den inne?

Hoppas Ryssland slår Slovakien ikväll också, men det bör de åtminstone göra.
Citera
2021-03-30, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Gick ju finfint
Antar att det kändes lite hopplöst när de låg under med ett mål efter första och det krävdes tre obesvarade Vegas-mål för att du skulle ha den inne?

Hoppas Ryssland slår Slovakien ikväll också, men det bör de åtminstone göra.
Ja, tack 🤗men Norge måste slå Montenegro också🙄

Har ett sista ber också den ena redan sitter sedan skall Rumänien vinna samt Wales och Slovakien Tjeckien soela oavgjort. Hoppas att något av dem sitter
Citera
2021-03-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Inte mycket att tanka för heller, eller? Finns väl ingen typ Laf i år?

Är en konstig draft som kommer nu. Finns ingen given 1. Fan alla mellan 1-12 kan gå lite hur som Känns som det är massa spelare som normalt gått mer 4-10.

Ska man drafta högt någon gång så är det inte i denna draft.
Citera
2021-03-30, 16:33
Medlem
1X2Helgarderas avatar
EK65 måste uppmärksammas för nattens insatser. 2 mål i regular + avgörande straff (i 8:e omgången!)

Han börjar takta upp nu den gode smålänningen
Citera
2021-03-30, 17:24
Avslutad
Kings får Wolanin - Sens får Amadio. Skit mot skit. Wolanin var ju waivad och gick igenom för 2 dagar sedan för övrigt.

Finns inte mycket att säga, Sensfansen älskar Wolanin av för mig helt oklar anledning. Han är en offensiv back som är värdelös i egen zon, både uppspelsfasen och positionering. Påpekade detta redan i säsongens första match.

Amadio lär spela i AHL, bättre än inget.
Senast redigerad av J-dilla 2021-03-30 kl. 17:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in