2021-04-14, 13:51
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Nu när trejderna är över skulle jag som lagen ser ut helst se Colorado mot antingen Toronto eller Washington i SC-final. Fyra svenskar - Landeskog, Burra, Söderberg o Nemeth - i Avalanche plus Landeskog som kapten höjer bucklan vore kul att se. Toronto har också ett kul lag som säkert skulle göra matcherna roliga att se. Caps för att Bäckström med flera som jag alltif har gillat. Bäckström gör en bra säsong med 44p på 43 matcher så här långt. Men det brukar ju aldrig bli som man vill....
Inte helt fel.
Personligen har jag ett annat favoritmöte som jag hoppas på i semifinal eller final: Caps mot Knights.
Tänk dej Bäckis/Hagge mot William K samt Wilson/Chara mot Reaves.
Citera
2021-04-14, 14:29
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Inte helt fel.
Personligen har jag ett annat favoritmöte som jag hoppas på i semifinal eller final: Caps mot Knights.
Tänk dej Bäckis/Hagge mot William K /Janmark samt Wilson/Chara mot Reaves.

Fixed
Citera
2021-04-14, 15:06
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appendixxiv
Fixed
Citera
2021-04-14, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appendixxiv
Fixed

Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera

Absolut Janmark också, men Lehner då? Räknas inte han för han é målis?
Citera
2021-04-14, 16:37
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Absolut Janmark också, men Lehner då? Räknas inte han för han é målis?
Haha, det blir värre o värre det här.
Förlåt Janmark o Lehner!
Någon mer?!
Citera
2021-04-14, 18:00
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Nu när trejderna är över skulle jag som lagen ser ut helst se Colorado mot antingen Toronto eller Washington i SC-final. Fyra svenskar - Landeskog, Burra, Söderberg o Nemeth - i Avalanche plus Landeskog som kapten höjer bucklan vore kul att se. Toronto har också ett kul lag som säkert skulle göra matcherna roliga att se. Caps för att Bäckström med flera som jag alltif har gillat. Bäckström gör en bra säsong med 44p på 43 matcher så här långt. Men det brukar ju aldrig bli som man vill....
Colorado mot Toronto är också min drömfinal. Jag vill ha nya finallag med unga superstjärnor.

Rantanen 96a, Mackinnon 95a, Cale makar 98a vs Auston Matthews 97a, Marner 97a, Nylander 96a. Samt Tavares och Landeskog på det och det hade varit en riktigt superfinal.
Citera
2021-04-15, 10:18
Medlem
gato12s avatar
JT Miller är inte helt nöjd med att Canucks ska spela matcher igen; https://www.espn.com/nhl/story/_/id/31258588/vancouver-canucks-jt-miller-says-dangerous-rush-team-back-covid-19-outbreak
Citera
2021-04-15, 11:32
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Colorado mot Toronto är också min drömfinal. Jag vill ha nya finallag med unga superstjärnor.

Rantanen 96a, Mackinnon 95a, Cale makar 98a vs Auston Matthews 97a, Marner 97a, Nylander 96a. Samt Tavares och Landeskog på det och det hade varit en riktigt superfinal.
Hade hållit stenhårt på Gabbe då han alltid ställt upp för landslaget.
Citera
2021-04-16, 15:48
Medlem
appendixxivs avatar
Bäste centern i Washington Capitals historia, Nicklas Bäckström, gjorde sin 1000:e match i natt (972p).
Här är Sportsnets 10 favoritögonblick från hans karriär hittills:
Get ready for dem chills
Citera
2021-04-16, 17:08
Medlem
LFCYNWAs avatar
Buffalo fortsätter att göra sig själva till åtlöje med tanke på hur lite man fick i Hall traden. Det påminner lite om när man fick ett femteval för en back som sedermera gick för ett tredjeval bara någon månad senare. Hoppas för fansen och staden att Pegulas säljer inom en snar framtid. Tyvärr kommer det inte hända då man även äger Bills.

Flyers årets flopp?
Citera
2021-04-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Buffalo fortsätter att göra sig själva till åtlöje med tanke på hur lite man fick i Hall traden. Det påminner lite om när man fick ett femteval för en back som sedermera gick för ett tredjeval bara någon månad senare. Hoppas för fansen och staden att Pegulas säljer inom en snar framtid. Tyvärr kommer det inte hända då man även äger Bills.

Flyers årets flopp?

Fortsätter? Dom har ju för tusan börjat vinna igen. Att piska upp Capitals är inte att göra sig till åtlöje. Vilka spelare man har på pappret är inte viktigare än hur spelet ser ut på isen.
Citera
2021-04-16, 19:08
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA

Flyers årets flopp?
Hall har ju varit kass sen sitt mvp-år 2017-2018.
Sen dess kass i devils, kass i arizona och kass i även buffalo, hans marknadsvärde har sjunkit som en sten.
Sen kan han säkert få det att fungera nån gång i nån klubb, men att man inte får mer just nu har sina förklaringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in