2021-04-14, 11:14
Medlem
Mergim kommer aldrig förändras, han kommer alltid vara en vidrig människa som inte kan se andra ha det bättre.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså wtf "det är kul att ni tror att allt är äkta för att ni har så bra 'gemenskap'" säger han med ett jävla quirky face

HAN ÄR
SJUK
I
HUVUDET

Helt jävla.............. vill skriva ord som är för grova för att vara jag men jag håller mig i skinnet men blir fan FLYförbannad på den här jäveln

SNÄLLA låt honom ryka mot Tjackie
eller vem som helst bara han DRAR

Fy fan. Skriv orden i PM till mig!! jäääävlar som han kokar nu när Peddi kom in. Han är ju lika lack på AD så det ska bli väldigt spännande hur det utvecklar sig i det där vidriga rummet

Hahaha men fatta mot Tjackie. Marek kommer vara så jävla säker på att han ska bli räddad av sina följare. Tjackie o andra sidan kommer tro att hon lyckades fylla annexet med spirituella änglar som mirakulöst räddade henne
Medlem
Chandler Bings avatar
Hittar inget schema idag!
Medlem
likebananass avatar
Underbart Kosovoaraben har ju blivit så mycket trevligare och lärt sig sedan förra året.
Han lär upp negern också till nya höjder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ja men med den mentaliteten kommer han hamna "mellan" två grupper och bli den första att offras.

i slutändan är det dock tittarna som väljer och jag skulle lätt rösta kvar joel över falska personer som mergim emelie nardos
Medlem
Med tanke på att produktionen riggar en sån här uppenbar omröstning som alla vi kunde se att Simon ej var tvåa i,

hur lätt riggar de en måndagsfinal då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahaha men nu menade jag att hon inte höjer röstar och ragear då Nardos sa att hon märkt att Tanja ibland höjer rösten lite men sänker den lika snabbt. Sedan att hon har nolltyglar när hon är kalas är väl kul förutom att se rovdjuren nafsa på henne 😅

Nä , tycker det är WT varning och ser inget gulligt med henne alls. Visst jag kan hålla med om att hon är jämn i humöret men helt ärlig med vad hon tycker och tänker är hon inte.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
BB borde handla om tittarna bestämmer vem som ska åka ut eller stanna. Inte om hur Mergim manipulerar deltagarna emot varandra så dom gör bort sig och blir utkastade eller blir negativa och förstör stämningen för delatagare och tittare. Make Big Brother Great again lol

Snälla, det mest dramatiska som hände igår var när Dennis berättade att han lät en tjej betala en hel hotellvecka.

Det måste börja hända grejer nu. Tanja, Joel och andra konflikträdda har haft det för bekvämt. Glidit igenom det här utan en droppe svett.
2021-04-14, 11:15
Medlem
Anonym396s avatar
Jag hatar det rosa sovrummet nu. Jag kan t.o.m. rösta kvar gamnacken och Judith om det får någon i det rosa sovrummet att lämna.
2021-04-14, 11:16
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Mergim kommer aldrig förändras, han kommer alltid vara en vidrig människa som inte kan se andra ha det bättre.

Japp

Medlem
Paladins avatar
Tror Mergims mål är att få gruppen emot Tanja då hon ses som den självklara vinnaren. Simon har redan spunnit på detta några gånger så ett fyllesnack med honom ikväll och Simpan är på Mergims sida. Emelie har han redan då hon är....Emelie och drar sig till skitsnack likt flugor till gödsel. Även NArdos är med Mergim. Bara en tidsfråga innan hon säger att Tanja var "drivande" i att välja honom.

Skitstormen är nära nu folk. Håll i hatten.

#backaTanja
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Med tanke på att produktionen riggar en sån här uppenbar omröstning som alla vi kunde se att Simon ej var tvåa i, hur lätt riggar de en måndagsfinal då?
Hur dum kan du vara om du tror att inte sådana såpor är manipulerade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in