2021-04-14, 11:08
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ibland undrar jag vad som försiggår i Mergims huvud? ”Adrian och Pedram är i bikten nu. Jag säger ju det, alla är fake”. Ursäkta? Folk måste bikta sig varje dag och som Nardos själv sa; de pratar nog om diskbråket.

Nu kommer inte folk ens kunna andas utan att det är ”fake” lol.

Appropå bikten: Vet någon om de MÅSTE bikta sig varje dag?.. Blir de kallade eller får de välja själva? I bland känns det som om de inte har en aning om vad de ska säga därinne, utan bara svamlar iväg något helt orimligt....
Medlem
HAHAHA som kan kokar på pedram han huvud ryker 😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja alltså nu är jag FÖR-E-BANNAD.

Slår lite för hårt på tangenterna. Oerhört provocerad.

Ja det ryker ur öronen!!!!!! ALDRIG SKRIVIT SÅ AGGRESIVT OCH ILSKA. SNART FLYGER TANGENTERNA
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså wtf "det är kul att ni tror att allt är äkta för att ni har så bra 'gemenskap'" säger han med ett jävla quirky face

HAN ÄR
SJUK
I
HUVUDET

Helt jävla.............. vill skriva ord som är för grova för att vara jag men jag håller mig i skinnet men blir fan FLYförbannad på den här jäveln

SNÄLLA låt honom ryka mot Tjackie
eller vem som helst bara han DRAR

Känner med dig!
Jag måste stänga av ljudet ibland för att det här programmet drar upp känslor inom mig som nog inte är så hälsosamma för mitt hjärta
Medlem
Perhaps-Probablys avatar
Det blir så patetiskt att dom ska sitta och prata i sovrummet om att inte vara naiva och att dom ser igenom alla andra och klagar på att andra är falska. Medan samtidigt ska den mest falska och taktiska i huset (Mergim) sitta och påverkar vad dom tycker.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fattar inte BB hur dom sabbar hela konceptet med "Hur klarar en grupp 100 dagar instängda i huset", när man släpper in en person efter halva tiden, som har en enorm fördel i att veta allt om de andra?
Och ännu värre en som redan varit med tidigare och har den bonusen/erfarenheten också?
Och sedan inte straffar honom när han konstant pratar om vad han sett och vad som hänt?

Antar att BB tycker det blir bättre TV. Annars är dom redigt korkade.
Och oavsett sabbar det hela grundpremissen och sabbar hela iden med programmet.
In med Sammi sista veckan vet ja.
Samma sak med KnullTanya som Simon säger
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jo, men ingen kommer vara likadan i 100 dagar, alla förändras på ett lr annat sätt.
Det är nog mycket jobbigare att vara därinne än dom flesta förstår.
Jo det fattar jag och därför är det inte hugget i sten för mig vem som är min favorit. Inte ens Tanja sitter säkert hos mig.
2021-04-14, 11:09
Medlem
Gött som fan om Peddot o Bögrim råkar i luven på varandra
Medlem
Man märker verkligen hur produktionen styr allt och inte tittarna. Jag kollade röstningen en stund innan den stängdes och då var det helt klart Tanja och Emelie som ledde med några procent. Produktionen bestämmer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fattar inte BB hur dom sabbar hela konceptet med "Hur klarar en grupp 100 dagar instängda i huset", när man släpper in en person efter halva tiden, som har en enorm fördel i att veta allt om de andra?
Och ännu värre en som redan varit med tidigare och har den bonusen/erfarenheten också?
Och sedan inte straffar honom när han konstant pratar om vad han sett och vad som hänt?

Antar att BB tycker det blir bättre TV. Annars är dom redigt korkade.
Och oavsett sabbar det hela grundpremissen och sabbar hela iden med programmet.
In med Sammi sista veckan vet ja.

Hundrafuckingtusenprocent PREACH!! Tack
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Gött som fan om Peddot o Bögrim råkar i luven på varandra

Eftersom Mergim nu är skitlack på Pedram så finns risken.
2021-04-14, 11:10
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hmm, tygla sig själv vänta tills hon får dricka obehindrat.🤣🤣🤣

Hahaha men nu menade jag att hon inte höjer röstar och ragear då Nardos sa att hon märkt att Tanja ibland höjer rösten lite men sänker den lika snabbt. Sedan att hon har nolltyglar när hon är kalas är väl kul förutom att se rovdjuren nafsa på henne 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in