2021-04-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Verkligen, uuäääh nu får man rejäla vibbar av förra året. Tanja av alla blir baktalad. Mest genuin av alla.

Vill se äckelMarek åka mot Tjackie. på fucking måndag! Låt det ske.
Alltså wtf "det är kul att ni tror att allt är äkta för att ni har så bra 'gemenskap'" säger han med ett jävla quirky face

HAN ÄR
SJUK
I
HUVUDET

Helt jävla.............. vill skriva ord som är för grova för att vara jag men jag håller mig i skinnet men blir fan FLYförbannad på den här jäveln

SNÄLLA låt honom ryka mot Tjackie
eller vem som helst bara han DRAR
2021-04-14, 11:06
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Tryck in en toffla i käften på Nardos! Tanja visar visst att hon är en tävlingsmänniska men hon är både bra vinnare och förlorare. Dem försöker vinkla henne att se fake ut för att lyfta sig själva. Det är väl bra att hon kan tygla sig själv, något som Nardos bör ta efter

Ja och det är ju varken fel eller konstigt att vara tävlingsmänniska om man är med i bb? Som du skriver så är hon verkligen en bra vinnare och förlorare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"Snälla, om vi skulle öppna en bok asså" säger Nardos.

Ja, det vore sannerligen något. Börja med något lättläst.
Bilderbok lär vara på deras nivå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu ser ni varför I jumped off the sinking ship looong time ago...alla i rosa rummet är fan LIKA hemska och ondskefulla, inksluvie Dompa och Madde (inte konstigt med skit som dras till skit). Nu vill jag att final 4 ska bestå av Tanja, Simon, Pedram och Judith, I don't give a fuck.

+10000000!!!!!! Och gärna Joel också ❤
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bara jag som tycker att Tanja är annorlunda senaste tiden?

Jo, men ingen kommer vara likadan i 100 dagar, alla förändras på ett lr annat sätt.
Det är nog mycket jobbigare att vara därinne än dom flesta förstår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Tryck in en toffla i käften på Nardos! Tanja visar visst att hon är en tävlingsmänniska men hon är både bra vinnare och förlorare. Dem försöker vinkla henne att se fake ut för att lyfta sig själva. Det är väl bra att hon kan tygla sig själv, något som Nardos bör ta efter

Hmm, tygla sig själv vänta tills hon får dricka obehindrat.🤣🤣🤣
Medlem
Snälla nån, vad har de här människorna i huset offrat? De återkommer ofta till det, är ju en maxad semester för dem.
2021-04-14, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså wtf "det är kul att ni tror att allt är äkta för att ni har så bra 'gemenskap'" säger han med ett jävla quirky face

HAN ÄR
SJUK
I
HUVUDET

Helt jävla.............. vill skriva ord som är för grova för att vara jag men jag håller mig i skinnet men blir fan FLYförbannad på den här jäveln

Ja alltså nu är jag FÖR-E-BANNAD.

Slår lite för hårt på tangenterna. Oerhört provocerad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Jaha, tack rosa rummet hahahha ni tror ni är smarta just nu.

Men nu vet hela svenska folket att ni är FAKE

ORM 1: MERGIM
ORM 2: NARDOS
ORM 3: EMMELIE

USCH VILKA ÄCKLIGA BACKSTABBERS
Let them dig their own grave
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

HAN ÄR
SJUK
I
HUVUDET

ALLTSÅ PREACH!!!!!!!!!
Medlem
Fattar inte BB hur dom sabbar hela konceptet med "Hur klarar en grupp 100 dagar instängda i huset", när man släpper in en person efter halva tiden, som har en enorm fördel i att veta allt om de andra?
Och ännu värre en som redan varit med tidigare och har den bonusen/erfarenheten också?
Och sedan inte straffar honom när han konstant pratar om vad han sett och vad som hänt?

Antar att BB tycker det blir bättre TV. Annars är dom redigt korkade.
Och oavsett sabbar det hela grundpremissen och sabbar hela iden med programmet.
In med Sammi sista veckan vet ja.
2021-04-14, 11:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skitsnack om Tanja i det rosa sovrummet.

Nu börjar de prata om att ingen kan slå Tanja i det rosa rummet.

Nardos säger att hennes positivitet är bara fake och hon låtsas inte vara tävlingsinriktad.

Varför får Nardos och Mergim panik när Simon säger att de inte har en chans mot Tanja men de gör samma sak just nu???
Hm, ja nu är väl risken överhängande att dom klipper dagens avsnitt som att den allvetande drottning Nardos "genomskådat" Tanja?

Tror produktionen bara gått och väntat på att kunna smutskasta Tanja då hon är största (enda?) hotet mot Nardos förbetalda vinst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in