2021-04-14, 11:10
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det värsta är att Mergim kan slå ut Jackie, hon har noll stöd, vi måste rädda Jackie.

+1
Medlem
Måste faktiskt säga att joel fan växer på mig han vägra delta i skitsnacket i rosa rummet och han står uppför sin åsikt
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hm, ja nu är väl risken överhängande att dom klipper dagens avsnitt som att den allvetande drottning Nardos "genomskådat" Tanja?

Tror produktionen bara gått och väntat på att kunna smutskasta Tanja då hon är största (enda?) hotet mot Nardos förbetalda vinst.
Absolut. Tanja säger inte korkade saker som Simon och deltagarna har tidigare inte haft något ont att säga om henne. Så det enda TV4 har kunnat göra är att ge Tanja ingen TV-tid.

Nu kan de klippa hur mycket som helst till Nardos fördel och få Tanja att se ful ut.
2021-04-14, 11:11
Medlem
Stackars Judith, tror ni hon skulle sitta brevid Mergim just nu om hon visste vad dom just sagt om Tanja?? Skulle inte tro det. Längtar så mycket tills dom får se hur snacket gick i rosa rummet. Vilka ORMAR
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Man märker verkligen hur produktionen styr allt och inte tittarna. Jag kollade röstningen en stund innan den stängdes och då var det helt klart Tanja och Emelie som ledde med några procent. Produktionen bestämmer!

Hur exakt löd frågan? Missade röstningen.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Måste faktiskt säga att joel fan växer på mig han vägra delta i skitsnacket i rosa rummet och han står uppför sin åsikt
Ziggisen vill växa i dig
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fattar inte BB hur dom sabbar hela konceptet med "Hur klarar en grupp 100 dagar instängda i huset", när man släpper in en person efter halva tiden, som har en enorm fördel i att veta allt om de andra?
Och ännu värre en som redan varit med tidigare och har den bonusen/erfarenheten också?
Och sedan inte straffar honom när han konstant pratar om vad han sett och vad som hänt?

Antar att BB tycker det blir bättre TV. Annars är dom redigt korkade.
Och oavsett sabbar det hela grundpremissen och sabbar hela iden med programmet.
In med Sammi sista veckan vet ja.

Haha.. Ja, det är som den där norska julkalendern (Nissene på lovet??) där samma person som blir utröstad kommer in dagen efter igen till allas förvåning... Självklart vinner han hela skiten den 24 dec också.... De kan göra likadant här.. In med alla som har åkt ut alt de gamla vinnarna. Och gärna dag 99...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
+1

Absolut
2021-04-14, 11:12
Bannlyst
Hur ska dom ”avslöja” Tanjas falskspel, fråga henne hur hon kan vara så positiv och glad hela tiden 🤣
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:

Ja men med den mentaliteten kommer han hamna "mellan" två grupper och bli den första att offras.
Medlem
BB borde handla om tittarna bestämmer vem som ska åka ut eller stanna. Inte om hur Mergim manipulerar deltagarna emot varandra så dom gör bort sig och blir utkastade eller blir negativa och förstör stämningen för delatagare och tittare. Make Big Brother Great again lol
2021-04-14, 11:13
Medlem
Citat:

Ja håller helt med!! Och dessutom har han en jävla orm i sängen, (Emmelie) som skriker på honom hela tiden att han hör som en kråka och lyssnar som en pelikan. Hon borde skämmas. Jävlar så arg jag är, min bild har förändrats så extremt negativ efter deras snack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in