Det största motivet enligt mig:
a.149 sida 13 digital numrering/ sida 10 i protokollets sidonumrering:
HD:Ehh.. ja.. jag tror det och jag har fått det bekräftat att dom fortsatt o träffas. Mm
F: På vilket sätt har du fått det bekräftat?
HD: Av Stefan
F: Okej. Du har frågat och han har..
HD: Näe han berätta det.
F: Han berättade. När gjorde han det då?
HD: Nu när vi var i USA.
Sida 59:
HD: Ja de får ju fråga.. därför att jag.. såg inget samband.. jag förstod inte varför han skulle
veta nånting om varför hon försvinner. Jag såg.. jag såg inte att han skulle vara delaktig i de på
nått sätt.. ehh o dels så visste inte jag då eh hur rel.. det att dom hade haft en fortsatt relation..
eh.. som han.. har sagt efteråt sen.
F: När berättade han det för dig då? Att han har fortsatt relation med Lena? Som du berätta nu?
HD: På vägen till USA.
F: Va säger han då?
HD: Han säger bara att.. eh.. jag vill att du ska veta att Lena o jag har fortsatt eh.. att setts,
efter eh.. vi har flyttat isär.
F: Å va berättar han mer då?
HD: Eh.. jag väljer att inte vilja veta mer. Jag vill inte veta vad dom har för relation.
Jag har gått igenom det.. eh.. jag har sörjt det, jag har varit arg, jag har varit ledsen tidigare..
eh.. om han nu väljer att göra det efter att vi har separerat.. eh.. ja.. då vill inte jag veta det. Jag vill inte
veta. Det gör så ont, så jag vill inte veta vad dom har för relation.
Sida 96:
F: Å varför berätta ha det?
HD: Eh.. därför att han eh.. ville inte ha nån lögn som han sa när vi åkte till USA.
D: Men.. kan han inte ha berättat det lite innan? Än just samma dag som ni ska åka?
HD: Han berätta det i.. eh.. när vi.. satt på planet.
F: Mm. Mm.
HD: Nu är det bara min gissning det här är inget så, som jag egentligen vet, men
kanske var han rädd att jag inte ville åka då.. med honom.
Sida 111:
F: Och hur kommer det sig att han berättar då på flyget?
HD: Han sa att jag vill inte ha nåra hemligheter för dig. Jag vill att du ska veta
att vi haft kontakt.
F: Och varför berättar inte Stefan det här innan flygresan?
HD Ja kanske, nu vet jag inte, nu bara antar jag nånting som jag inte har nåt belägg för, men ja..
Han kanske är rädd för att jag ska backa från resan.
Tycker sedan att inledningen i förhören med SD säger det mesta:
a.147 sida 4 (digital sidhänvisning)
"För ca två år sedan så började deras kärleksrelation ta slut men de är fortfarande vänner,
och Stefan har starka känslor för Lena fortfarande.
Stefan ville dock gå tillbaka till sin fru när hon mådde bättre."
"Lena och Stefan har daglig kontakt ni i princip. Men de är bara vänner nu. Stefan har starka känslor
för Lena och de har en betydelsefull vänskap.
I mars 2018 så flyttade Stefan och hans fru isär, men de är inte skilda ännu.
Stefan vill att han och hans fru skall bli ett par igen.
Ska det fungera så kan Stefan inte ha någon kontakt med Lena."
"Stefan säger att de bara är vänner. Stefan har sagt så i två år.
Lena har sagt detta länge, kanske från årsskiftet 2017/2018. De har däremot haft en sexuell relation efter detta."
Jag tror fortfarande att den här USA-resan har retat upp LW.
Inte ens HD's kompisar verkade veta om att dom skulle åka, vilket kan bero på att man varit ganska hemlig med den.
Men fan vet... Hela skiten är märklig och alla verkar ljuga i både det stora och det lilla..
a.149 sida 13 digital numrering/ sida 10 i protokollets sidonumrering:
HD:Ehh.. ja.. jag tror det och jag har fått det bekräftat att dom fortsatt o träffas. Mm
F: På vilket sätt har du fått det bekräftat?
HD: Av Stefan
F: Okej. Du har frågat och han har..
HD: Näe han berätta det.
F: Han berättade. När gjorde han det då?
HD: Nu när vi var i USA.
Sida 59:
HD: Ja de får ju fråga.. därför att jag.. såg inget samband.. jag förstod inte varför han skulle
veta nånting om varför hon försvinner. Jag såg.. jag såg inte att han skulle vara delaktig i de på
nått sätt.. ehh o dels så visste inte jag då eh hur rel.. det att dom hade haft en fortsatt relation..
eh.. som han.. har sagt efteråt sen.
F: När berättade han det för dig då? Att han har fortsatt relation med Lena? Som du berätta nu?
HD: På vägen till USA.
F: Va säger han då?
HD: Han säger bara att.. eh.. jag vill att du ska veta att Lena o jag har fortsatt eh.. att setts,
efter eh.. vi har flyttat isär.
F: Å va berättar han mer då?
HD: Eh.. jag väljer att inte vilja veta mer. Jag vill inte veta vad dom har för relation.
Jag har gått igenom det.. eh.. jag har sörjt det, jag har varit arg, jag har varit ledsen tidigare..
eh.. om han nu väljer att göra det efter att vi har separerat.. eh.. ja.. då vill inte jag veta det. Jag vill inte
veta. Det gör så ont, så jag vill inte veta vad dom har för relation.
Sida 96:
F: Å varför berätta ha det?
HD: Eh.. därför att han eh.. ville inte ha nån lögn som han sa när vi åkte till USA.
D: Men.. kan han inte ha berättat det lite innan? Än just samma dag som ni ska åka?
HD: Han berätta det i.. eh.. när vi.. satt på planet.
F: Mm. Mm.
HD: Nu är det bara min gissning det här är inget så, som jag egentligen vet, men
kanske var han rädd att jag inte ville åka då.. med honom.
Sida 111:
F: Och hur kommer det sig att han berättar då på flyget?
HD: Han sa att jag vill inte ha nåra hemligheter för dig. Jag vill att du ska veta
att vi haft kontakt.
F: Och varför berättar inte Stefan det här innan flygresan?
HD Ja kanske, nu vet jag inte, nu bara antar jag nånting som jag inte har nåt belägg för, men ja..
Han kanske är rädd för att jag ska backa från resan.
Tycker sedan att inledningen i förhören med SD säger det mesta:
a.147 sida 4 (digital sidhänvisning)
"För ca två år sedan så började deras kärleksrelation ta slut men de är fortfarande vänner,
och Stefan har starka känslor för Lena fortfarande.
Stefan ville dock gå tillbaka till sin fru när hon mådde bättre."
"Lena och Stefan har daglig kontakt ni i princip. Men de är bara vänner nu. Stefan har starka känslor
för Lena och de har en betydelsefull vänskap.
I mars 2018 så flyttade Stefan och hans fru isär, men de är inte skilda ännu.
Stefan vill att han och hans fru skall bli ett par igen.
Ska det fungera så kan Stefan inte ha någon kontakt med Lena."
"Stefan säger att de bara är vänner. Stefan har sagt så i två år.
Lena har sagt detta länge, kanske från årsskiftet 2017/2018. De har däremot haft en sexuell relation efter detta."
Jag tror fortfarande att den här USA-resan har retat upp LW.
Inte ens HD's kompisar verkade veta om att dom skulle åka, vilket kan bero på att man varit ganska hemlig med den.
Men fan vet... Hela skiten är märklig och alla verkar ljuga i både det stora och det lilla..
Senast redigerad av uncommon-name 2021-04-14 kl. 09:04.
Senast redigerad av uncommon-name 2021-04-14 kl. 09:04.
?