2021-04-13, 01:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hänger inte med om vad ni diskuterar, men jag vet exakt vad jag såg Pedram göra under täcket med Tanja den natten. Dessa rörelser går inte att misstolka, och både Pedram och Tanja var medvetna och gav tummen upp direkt när BB krävde det.

Pedram kanske ångrar det, Tanja kanske skiter i, men det har varit väldigt uppenbart i efterhand när de pratat om det med andra, eller varandra, att något har hänt.

Ja, det förnekar jag inte heller men vem mer har hon legat med i BB? Ingen, så att försöka slutshamea henne gör mig riktigt förbannad. Hon gillar att mysa - har hon sagt själv - men just efter poolkvällen gick båda över sin gräns, mer än de faktiskt ville tror jag. Sen var ju Tanja apfull i sängen så där hade han tur att han inte åkte på oaktasm våldtäkt eller vad fan det heter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja det brukar börja med röda små prickar. Då är de bara att slänga iväg skiten. Så var det me det matsvinnet
ja man slänger säkert för mycket mat men ja kökshitler in da house
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Haha.
Du tillhör verkligen fåren de är ute efter att underhålla.

It takes one to know one. Bäääh!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
På Facebook skriver människor att Dompa började pussa Tanja på halsen men hon gick bort. Vad i helvete?

Jaa jag såg faktiskt det! Vet däremot inte hur man ska tolka den kramen/pussen. Kan vara en ”vänskaps” puss?
2021-04-13, 01:25
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hänger inte med om vad ni diskuterar, men jag vet exakt vad jag såg Pedram göra under täcket med Tanja den natten. Dessa rörelser går inte att misstolka, och både Pedram och Tanja var medvetna och gav tummen upp direkt när BB krävde det.

Pedram kanske ångrar det, Tanja kanske skiter i, men det har varit väldigt uppenbart i efterhand när de pratat om det med andra, eller varandra, att något har hänt.

Jag kan inte ha drömt om pool-knullet som BB vägrade filma. Det avbrott nästan 20 min den kvällen.
Jag kan FAAAN inte ha drömt detta
2021-04-13, 01:25
Medlem
icons avatar
Citat:
På Facebook skriver människor att Dompa började pussa Tanja på halsen men hon gick bort. Vad i helvete?
Ja. Utanför toan typ
2021-04-13, 01:26
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

Ikväll!?
Medlem
Citat:

Stämmer! Reagerade dock inte på det som att det var en grej.
Medlem
icons avatar
Dompan är generös med pussar och kramar rent allmänt
2021-04-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ikväll!?
Yes
Medlem
Citat:
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?
Jag hade inte sett henne i PH, men jag hade halkat in på hennes insta innan hon var med i PH. Då var hon en "vanlig" tjej med inte så många följare men fler än snittet.. Tror det var mellan 2000-5000. Jag reagerade på hennes ärr och bläddrade lite bland hennes bilder för att få veta mer. Läst då om hennes olycka. Fick ingen särskild bild av henne då. När hon kom in i BB kände jag direkt att hon hade bra energi och var en frisk fläkt. Hon har inte direkt växt under tiden utan jag har sett henne så ända sen hon kom in.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ja. Utanför toan typ
Ganska uppenbart att Dompa vill ha Tanja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in