2021-04-13, 01:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Narcos själv käkade rakt ur en kastrull mitt på natten med en sked och la tillbaka den cirka några veckor sedan.
Dagen efter var hon där och gormade hur äckligt det var när folk smakade av maten med samma sked. Snacka om att kasta sten i Glasman

Nardos i ett nötskal. Gör som jag säger, inte som jag gör.
2021-04-13, 01:19
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Och samma dag snacka dom om att nardos inte duschar håret😂 dom borde hålla sin egna hygien innan dom talar om andras!
Och framförallt, hur kan de äta IGEN?
2021-04-13, 01:20
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De sista 10 åren? Sen hon var 12 eller vad snackar du för skit? Upp till bevis då! Skalp? Emelie är väl den som jagat skalper i så fall. Du kan fan inte ha tittat på en minut av liven ens. Jisses!
Jag snackar naturligtvis om upplägg för såpor. Är du född i farstun som tror allt är på riktigt.
2021-04-13, 01:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Och samma dag snacka dom om att nardos inte duschar håret😂 dom borde hålla sin egna hygien innan dom talar om andras!

Visst.. Om folk stinker, eller inte tvättar händerna efter de skitit så skulle jag nog själv säga till. Nu säger jag inte att Nardos gör det men bara hur jag själv skulle reagera. Stinker någon svett eller så så blir det jobbigt för alla i närheten.
Annars tycker jag att folk får sköta sin personliga hygien bäst de vill.
2021-04-13, 01:21
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag tycker man knappt hinner öppna asken innan den möglar fast jag inte gräver med fingrarna i burken

Ja det brukar börja med röda små prickar. Då är de bara att slänga iväg skiten. Så var det me det matsvinnet
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Du måste vara efterbliven! Den kvällen gick alla för långt och efter det har Pedram och Tanja i prinicip sovit i olika sängar varje natt. Pedram har grinat över ett ex utanför som han vill fria till och hur Tanja tänker vet jag inte men måla fan inte ut henne som någon hora! Det är bara äckligt!
Hänger inte med om vad ni diskuterar, men jag vet exakt vad jag såg Pedram göra under täcket med Tanja den natten. Dessa rörelser går inte att misstolka, och både Pedram och Tanja var medvetna och gav tummen upp direkt när BB krävde det.

Pedram kanske ångrar det, Tanja kanske skiter i, men det har varit väldigt uppenbart i efterhand när de pratat om det med andra, eller varandra, att något har hänt.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag snackar naturligtvis om upplägg för såpor. Är du född i farstun som tror allt är på riktigt.

Vi snackade om Tanja och nej, du är ute och cyklar. Rejält!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Och framförallt, hur kan de äta IGEN?
de är väl rädda för att det blir lite mat i veckan eller rättelse ingen god mat
2021-04-13, 01:23
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Vi snackade om Tanja och nej, du är ute och cyklar. Rejält!
Haha.
Du tillhör verkligen fåren de är ute efter att underhålla.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Nardos i ett nötskal. Gör som jag säger, inte som jag gör.

Precis.
Det är de som är så härligt med 24/7.
Man ser all dubbelmoral.

Vet någon förresten ifall Simon sover själv inatt?
Medlem
På Facebook skriver människor att Dompa började pussa Tanja på halsen men hon gick bort. Vad i helvete?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Visst.. Om folk stinker, eller inte tvättar händerna efter de skitit så skulle jag nog själv säga till. Nu säger jag inte att Nardos gör det men bara hur jag själv skulle reagera. Stinker någon svett eller så så blir det jobbigt för alla i närheten.
Annars tycker jag att folk får sköta sin personliga hygien bäst de vill.

Håller med. Alla är på sitt sätt ohygieniska, värst måste nog vara simon! Men tror inte nardos luktar då ingen påpekat hennes lukt alls, endast att hon inte duschar håret, vilken är förståeligt då hon har afro-hår!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in