2021-04-13, 00:38
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fina Simon och Tanja!

Hoppas dom sitter i finalen tillsammans

+100000000
Medlem
Dennis är riktigt sugen på tanja ikväll ser man, där kan det nog bli något om inte peddot kommer och förstör😎
Medlem
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har Narnia inte tvättat sitt hår därinne? Tänkte på tjafset mellan Adrian och henne som verkade vara häromdagen.

Att hon inte tvättar sig mellan benen och tuttarna vet vi eftersom hon duschar i bikini.

Nästan alla duschar väll i bikini?
Medlem
Får Mergim sin låt nu stänger jag av.
2021-04-13, 00:39
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Det är snyggt.
Hur ser du ut själv?

Var snäll. Jag föddes så här.

https://images.vice.com/vice/images/articles/meta/2012/09/22/who-is-the-ugliest-man-in-the-world-1413417948597.jpeg?crop=0.8940774487471527xw:1xh;c enter,center
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Adrian håller sig nära Tanja hela tiden

Älskar att se det! Väntar med spänning tills Madde blir svartsjuk
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fina Simon och Tanja!

Hoppas dom sitter i finalen tillsammans
Japp o bögrims hat mot Simon gör Simon starkare i omröstningarna !!!
Medlem
Blaisens avatar
Är det någon här som är i disccord-tråden? Alex är tydligen där och predikar kärlek inte hataaaa hahahaha.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Håller med så mycket! Jag har försökt sätta fingret på vad som går fel med henne i gruppen. Hon kommer för nära människor fast de inte är nära henne. Både psykiskt och psykiskt. Men jag tror inte att hon känner av att hon är utanför i gänget. Det beror på att jag tror att hon är så här i alla grupper av människor som hon rör sig bland. Så hon märker inget konstigt nu heller.

Det är ännu värre att detta nog är standard för henne 🤪 men det är bra på ett sätt att hon inte märker det då hon kanske inte skulle ta det så bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Snabb analys av Jackie, och min mening är inte att vara hård eller elak då hon uppenbarligen är skör. Hon känns konstant utanför då dom flesta ignorerar henne och det hon säger. Detta är dock självförvållat eftersom hon inte observerar människor i hennes närhet som tycker att hon är påstridig. Hon kanske förvirrar självförtroende med besserwisserhet? Hennes reaktion blir då för att få vara med i gänget alls, att hon desperat kastar in sig i gruppen på vilket sätt som helst bara hon syns. Hon tvingar folk att smaka hennes mat, kommer med massa orimliga kärleksförklaringar med ”älskling, baby, gullis” till människor hon knappt känt i 2 veckor. Samt kysser och kramar människor alldeles för mycket och länge.

Det känns så jobbigt att se detta, då hon själv är den som satt sig i denna positionen och hon ser inte det. 😬
Inget illa om Jackie och detta säger mer om mig än om henne.. men jag själv hade förmodligen halvt fryst ute henne och inte gett henne en ärlig chans. Hon kanske är en underbar individ det vet jag inte men hennes utseende utstrålar problem, jag må låta som en idiot nu men hon utstrålar en "jag-hugger-dig-i-hjärtat-när-du-sover"-aura. Hon ser oberäknelig och lite galen ut men som sagt det säger mer om mig än om henne. Och jag vill inte tala illa om henne men det jag försöker få sagt är.. tänk om deltagarna tänker desamma? Det är sorglig att se henne utanför gruppen faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det är from kommande vecka som det kommer att spåra ur. Dom får nominera varandra och det kommer att bli kA0z. Kan tänka mig också att vissa veckor kommer två att sparkas ut.

Vi kommer få se mycket drama framöver.
Jag hoppas verkligen det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Inte lång tid! Emelie kommer gå igång nu och snacka skit för att styra nomineringarna så gott hon kan. Hon kommer go all Amilia nu.

Vad vill du se då? Kramar, pussar och att alla sitter och håller varandra i händerna i 50 dagar till, eller någon som faktiskt drar igång det här spelet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in