2021-04-13, 01:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Så sant som det var sagt! Influencer-Bibbz lär fixa resterande röster till Tanja som är en favorit hos henne.
Skiten är klappat och klart.

Har man följt "gänget" de senaste åren är det ju redan fixat. Hon ställde säkert upp på det villkoret som de gör i PH. Att tro annat måste man vara en blåögd stackare
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tog de med PH Tanja för att hon skall få ligga med en snygg kille eller vad är grejen

Hon hade redan en rejäl porrsession i poolen med Pedram. Juddan var inblandad till en början. Sedan stängde BB av kamerorna överallt.
True story

Det var då något geni här på FB som skrev: ”nu har Tanja knullat sig ut ur BigBrother huset”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon är go men i fel säsong. Hennes positivitet hade varit behagligare i en mer infekterad grupp då hade det blivit bättre kontrast.

Hade jag varit en deltagare och hon klev in i huset så hade jag lämnat programmet, hon stal deras miljon. Hon hade nog haft goda chanser att vinna utan sitt nyblivna knappt ett år kändis med 100k följare men det kommer ändå bidra till att hon vinner finalen med hästlängder. Alla är tyvärr chanslösa tråkigt nog.

Tanja är ingen favorit för mig mest för att jag tycker att hon är ett orättvist tillskott men underbar är hon absolut.
Hon stal miljonen för att hon är ljuvlig inte pga 100k. Jag hade ingen aning om vem hon var innan men har henne som absolut favorit pga det jag sett i detta programmet. Övertygad om att de flesta som röstar på henne gör det för att den hon är här och nu, inte pga att de kände till henne innan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Skrev jag det? Nej, jag är less på kumbaya men vill att övriga ska fatta vilken falsk häxa hon är.
emelie?
2021-04-13, 01:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
King Kong borgmästar-Alex från förra säsongen eller beamagen-Alex från årets säsong?

Den 40-åriga fyrabarnspappan Alex, eller som du skriver Beamagen Alex
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ju fetare hon blir, desto mindre ser huvudet ut. Rund som en fotboll och skallen liknar ventilen.

Hahahahhaahaa fyfan mitt gapskratt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tog de med PH Tanja för att hon skall få ligga med en snygg kille eller vad är grejen

Kär och svartsjuk?
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok börjar verkligen inse att BB vill nog ha tittare i åldern 15-22.

Har aldrig skådat ett liknande skoldisco för "vuxna", där det ska tiktok dansas, göra danser ihop, dansa i takt och likadant och gapa rätt ut. Vad fan är detta?
Påminde om tiden på kvarterskrogen. Outhärdligt att se och lyssna på. Roligast är att följa kaninkokerskan. Den mest malplacerade deltagaren genom BB,s historia.
2021-04-13, 01:04
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den 40-åriga fyrabarnspappan Alex, eller som du skriver Beamagen Alex

Hahaha tack. Då vet jag.
Är han lika sentimental där som han var i huset? Så satans perverterat det blev mot slutet med hans bölande
2021-04-13, 01:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Va Fan är de med bögrim vill han starta bråk elr?

Vad gjorde han?
2021-04-13, 01:05
Medlem
Anonym396s avatar
BB har pratat med Mergim om att de måste gå och lägga sig

TV4 sug min kuk
2021-04-13, 01:06
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
BB har pratat med Mergim om att de måste gå och lägga sig