2021-04-13, 00:51
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och kyskhetsbälte så hans tudelade prinskorv inte får för sig att leva sitt eget liv

Och två säkerhetsvakter ståendes emellan dom ... annars riskerar vi se en brutal fågel-antastning i live-tv
2021-04-13, 00:52
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Intressantare se reklampelarna för BB Mergim & Nardos dansa loss liksom ger ett mervärde NOT...
Värdelöst. De kunde man se på vardagsrumskameran om man ville. DC borde i första hand täcka upp de områden vi inte har valbar kamera om det finns deltagare där
Medlem
Måste ändå säga att Simon och Nardos relation är jäkligt fin. Ena sekunden står dom och bråkar och andra står dom och kramar och berömmer varandra. Tror att det båda haft det tufft därinne med ett psykiskt krig med sig själv. Man märker att det förstår varandra som ingen annan begriper sig på.

Så olika men så lika
Medlem
Ridnes avatar
Jaqi nykter - Pratar hela tiden och talar över folk
Jaqi full - Pratar hela tiden men ännu snabbare och högre samt skriksjunger
2021-04-13, 00:53
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Måste ändå säga att Simon och Nardos relation är jäkligt fin. Ena sekunden står dom och bråkar och andra står dom och kramar och berömmer varandra. Tror att det båda haft det tufft därinne med ett psykiskt krig med sig själv. Man märker att det förstår varandra som ingen annan begriper sig på.

Så olika men så lika

U nailed it.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-

Så olika men så lika

100%
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?

Jag kollar inte på PH så jag hade ingen aning om vem hon var sedan tidigare. Jag förstår att hon är populär då hon är en underbar tjej ❤️ Unikt positiv livsinställning, men det kanske blir så vid nära döden upplevelser. Hon är skön och rolig och kämpar i tävlingar, om hon vinner är det okej med mig! Det enda minuset med henne verkar vara att hon är allergisk mot konfrontationer (även hälsosamma sådana.) Hon väljer alltid att dra sig undan, och hålla igen. Jag hade velat se lite mer att hon stod på sig. Jag har även fått intrycket av att hon inte värderar sig själv så högt när det kommer till intimitet då hon inte verkar tycka att det är något speciellt att ligga med en person. Det är dock en uppfattning jag har om henne, jag kan ha fel, hon kanske tänker helt annorlunda.
2021-04-13, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?
Hon är go men i fel säsong. Hennes positivitet hade varit behagligare i en mer infekterad grupp då hade det blivit bättre kontrast.

Hade jag varit en deltagare och hon klev in i huset så hade jag lämnat programmet, hon stal deras miljon. Hon hade nog haft goda chanser att vinna utan sitt nyblivna knappt ett år kändis med 100k följare men det kommer ändå bidra till att hon vinner finalen med hästlängder. Alla är tyvärr chanslösa tråkigt nog.

Tanja är ingen favorit för mig mest för att jag tycker att hon är ett orättvist tillskott men underbar är hon absolut.
Medlem
likebananass avatar
Kul att de planerar att träffas efter BB. Är de idioter på riktigt eller är det foul play har de sett BB innan.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Och två säkerhetsvakter ståendes emellan dom ... annars riskerar vi se en brutal fågel-antastning i live-tv

2021-04-13, 00:56
Medlem
Rudiebois avatar
Rimmet planerar och tuggar om samma roadtrip-resa, som han gjorde förra året med Amolia, Lennie och nån svarthårig brud med stor näsa.

2021-04-13, 00:56
Medlem
Va Fan är de med bögrim vill han starta bråk elr?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in