2021-04-13, 00:40
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Nästan alla duschar väll i bikini?

Inte knarkartjejen, Julia, Kattie.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?

Visste vem hon var innan hon kom in i BB. Älskar henne, som andra har skrivit, alla behöver en Tanja i sitt liv <3
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Haha ja förra året var tider det.
Bara se på Flashback hur torftigt det varit.
BB lever på sista versen.
Det går inte att ha det såhär. Det går bara inte. Något STORT måste hända och då syftar jag inte på Megalodon Judd eller Amolia.. utan på något riktigt STORT!
Annars är detta ett dött koncept.
Kollar knappt längre. Det säger väl allt och det är cirkus 40 dagar kvar av skiten, om jag inte missminner mig
Haha, jag håller med mina två veckor lär inte bli fler om de inte börjar slå varandra på käften. Festerna är ju på fritidsgårdnivå. Man saknar Jullan när hon åt upp de levande till frukost. Amolia även om hatad hade visat barnen hur man gör. Låt detta begravas i alla fall på fyran
2021-04-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vad pratar Emelie och Madde om på utegården? Varit ute länge nu...
Lågoddsare: Adrian.
2021-04-13, 00:41
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är det någon här som är i disccord-tråden? Alex är tydligen där och predikar kärlek inte hataaaa hahahaha.

King Kong borgmästar-Alex från förra säsongen eller beamagen-Alex från årets säsong?
2021-04-13, 00:42
Medlem
Var är Emelie och Madde? Inte sett dom i något rum på väldigt länge nu.
2021-04-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?

Jag älskade Tanja på PH!! Hon var absolut min favorit där. Däremot så kunde hon bli riktigt arg och skrika rakt ut när hon blev frustrerar och arg. Den sidan har ni som endast sett henne på BB inte fått se, men den här tjejen han tända till riktigt ordentligt om man provocerar henne nog. Men jag älskar Tanja i BB! Hon förtjänar lätt att vinna.
2021-04-13, 00:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Joel ser ut som en liten farbror i sina gubbyxor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Var snäll. Jag föddes så här.

https://images.vice.com/vice/images/articles/meta/2012/09/22/who-is-the-ugliest-man-in-the-world-1413417948597.jpeg?crop=0.8940774487471527xw:1xh;c enter,center

Kunde just tänka mig det.
Titta på din egen kropp innan du dömmer andras.
Medlem
Nu får ni ta och kamma er! Tanja och Dompa
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad vill du se då? Kramar, pussar och att alla sitter och håller varandra i händerna i 50 dagar till, eller någon som faktiskt drar igång det här spelet?
Helt rätt. De snackar kramar och kärlek 90% av tiden. Nu skall man dra igång nomineringar och det skall ske med kärlek, låt mig skratta baklänges
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Haha, jag håller med mina två veckor lär inte bli fler om de inte börjar slå varandra på käften. Festerna är ju på fritidsgårdnivå. Man saknar Jullan när hon åt upp de levande till frukost. Amolia även om hatad hade visat barnen hur man gör. Låt detta begravas i alla fall på fyran

Skona dina sista slantar o säg upp skiten redan idag. Det blir inte roligare än såhär.
Själv köpte man skiten för det var rea. Kommer säga upp abonnemanget lagom till BB slutar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in