2021-04-13, 00:56
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
100%

Det är förbjudet att uttrycka sig så här på FB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Måste ändå säga att Simon och Nardos relation är jäkligt fin. Ena sekunden står dom och bråkar och andra står dom och kramar och berömmer varandra. Tror att det båda haft det tufft därinne med ett psykiskt krig med sig själv. Man märker att det förstår varandra som ingen annan begriper sig på.

Så olika men så lika

Jaa älskar deras relation!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får jag fråga er en fråga här käre flashback?

Jag har alltid älskat Tanja, jag visste när hon skulle in att hon var perfekt och då tjafsa jag med människor här om att hon inte är den "typiska PH-deltagaren" som många dömde henne för direkt utan snarare mer BB-material och visste de pågrund av vad jag såg i PH.

Men här på flashback vill jag höra era åsikter. Visste ni vem hon var och isåfall hur tycker ni att hon är här? Ni som inte visste vem hon var, har hon växt på er och varför?

Jag visste vem hon var innan, att hon varit med i ph och att hon var en glad prick typ. Tror jag sett lite klipp på instagram med henne.

Hon är som jag trodde, dvs en glad tjej med lätt till skratt.

Jag älskar Tanja för det glada och omtänksamma hon är. MEN jag ser det som ett minus att hon själv sagt att hon är lite konflikträdd. Jag tror att hon är så glad som hon är men det blir inte helt äkta för mig när man inte riktigt vågar säga ifrån och säga vad man tycker. Det behöver man verkligen inte göra hela tiden, det är en fin egenskap också att "se mellan fingrarna" ibland och inte göra nåt stort av en bagatell.

Men för mig blir det lite som att hon väljer att glida under radarn. För jag tror hon tycker, tänker och känner mycket mer än vad hon visar. Och lite taktiskt tror jag det är att alltid gilla allt och alla, att aldrig riktigt säga ifrån och dela med sig av sina andra känslor än glädje.

Men hon är supergo och har visar upp många fina sidor. Önskar jag kunde få se mer av vad hon egentligen tycker, tänker och känner bara
2021-04-13, 00:58
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon är go men i fel säsong. Hennes positivitet hade varit behagligare i en mer infekterad grupp då hade det blivit bättre kontrast.

Hade jag varit en deltagare och hon klev in i huset så hade jag lämnat programmet, hon stal deras miljon. Hon hade nog haft goda chanser att vinna utan sitt nyblivna knappt ett år kändis med 100k följare men det kommer ändå bidra till att hon vinner finalen med hästlängder. Alla är tyvärr chanslösa tråkigt nog.

Tanja är ingen favorit för mig mest för att jag tycker att hon är ett orättvist tillskott men underbar är hon absolut.
Nardos kommer vinna lätt. Hon får all TV-tid av produktionen och har alla influencers bakom sig för att hon är en skrikig blattetjej med offermentalitet.

Om vi inte var ett jävla PK-land så hade Tanja vunnit lätt.
2021-04-13, 00:58
Medlem
likebananass avatar
Tog de med PH Tanja för att hon skall få ligga med en snygg kille eller vad är grejen
2021-04-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon är go men i fel säsong. Hennes positivitet hade varit behagligare i en mer infekterad grupp då hade det blivit bättre kontrast.

Hade jag varit en deltagare och hon klev in i huset så hade jag lämnat programmet, hon stal deras miljon. Hon hade nog haft goda chanser att vinna utan sitt nyblivna knappt ett år kändis med 100k följare men det kommer ändå bidra till att hon vinner finalen med hästlängder. Alla är tyvärr chanslösa tråkigt nog.

Tanja är ingen favorit för mig mest för att jag tycker att hon är ett orättvist tillskott men underbar är hon absolut.

Trots att jag älskar Tanja så förstår jag verkligen ditt resonemang.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Har ju hockeyn och slog på för två veckor sedan. Kollar ändå sporadiskt men fattar inte hur någon engagerar sig. Vill kolla nu när de nominerar varandra det brukar vända där. Hoppas de visar hur de har röstat för varandra. Mergim kommer säkert lacka hårt, lär ju åka ut nästa vecka. Är den PH Tanja som är favvo, hon har ju precis avslutat PH så det vore märkligt om hon inte kammar hem millen. Kidsen fixar det

Så sant som det var sagt! Influencer-Bibbz lär fixa resterande röster till Tanja som är en favorit hos henne.
Skiten är klappat och klart.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos kommer vinna lätt. Hon får all TV-tid av produktionen och har alla influencers bakom sig för att hon är en skrikig blattetjej med offermentalitet.

Om vi inte var ett jävla PK-land så hade Tanja vunnit lätt.
PH Tanja tar det
2021-04-13, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
PH Tanja tar det
Hoppas på det
2021-04-13, 01:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har Juddan gått ner i vikt? Ser ut som det i ansiktet.
Ju fetare hon blir, desto mindre ser huvudet ut. Rund som en fotboll och skallen liknar ventilen.
2021-04-13, 01:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad vill du se då? Kramar, pussar och att alla sitter och håller varandra i händerna i 50 dagar till, eller någon som faktiskt drar igång det här spelet?

Skrev jag det? Nej, jag är less på kumbaya men vill att övriga ska fatta vilken falsk häxa hon är.
2021-04-13, 01:02
Medlem
tudder å fidder vaur ute haha nu är emelie i motormun mode.Samma som när hon berttade för en skärrad adrian hur hennes kk spräckte henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in