Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Ja, chansen finns ju att han ringer polisen för att sedan ha en ursäkt till sitt misstag inför HD.
"Där HD pekar, gräver SD"
Tror hela grejen med S*illen och skilsmässan kan vara uppgjord. Kanske inte av de båda, men definitivt av HD i så fall.
Så SD är sur och sammanbiten den 13/5 på loppisen för att han inte vågade/lyckades genomföra mordet. Och sen vet han att han har bara en sista chans kvar om han vill rädda sitt förhållande med sin siamesiska tvilling, Hd.
Annars var det en dry run/"träningsrunda" den 11-12/5. Men jag tror det var meningen att HD skulle vara bortrest och att "S*illen" endast var ett redskap.
Jag hoppas verkligen att S*illen säger allt han vet nu.
Runt midnatt upphör de digitala spåren efter 46-åringen i omkring en timme.
Nå, överlag så är jag säkrare än någonsin på att han åker in nu. Och sen efter det, så tar de HD.
"De två är en och samma person. De är ETT."
#TeamÅsaHiding

Tick, tack, tick, tack....
Kärleken blommar:
https://imgur.com/3BBgxpF
OBS! ALLA hot eller allmänt vidriga PM anmäls!
Konturerna av den bilden kan jag också ana, speciellt ihop med dagarna innan hon reser bort på sin långweekend över pingst.
Han är pressad, vilket visar sig utåt som ett kontrollbehov i ett crescendo.
Beter sig som en stressat djur.
Hon pushar på om att träffas för planering.
Enbart två dagar pingst innan spänner hon ögonen i honom och upprepar två ggr att bollen ligger hos honom om hur deras relation ska utvecklas.
Han krånglar och vill inte åka. Ska åka själv säger han trotsigt och är demonstrativ som ett barn inför en mor.
Han tar upp att han straffas för sitt felsteg, sin otrohet med LW och mitt i allt gör hon en demonstrativ markering som associerar till LW.
Mitt i ett pg gräl ska hon plötsligt cykla och ta hennes wig. Totalt irrationellt men troligen inte - eftersom hon skriver kryptiskt meddelande, adresserat till SD som är fullt medveten om dess innebörd:
Tänk så annorlunda livet skulle kunna se ut..
Dravel om nystart i USA, att LW inte är med och stör.
Hoppas hon är död och loggar sen förnöjt hennes cacher.
Mission completed?
Usch.