Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
My Real Six String, är inte en av de raderade cacherna, av vad jag har förstått från@piastrone.
Den är en myst, som kräver den del klurande. Kanhända att Lena visste att SD inte var kunnig med gitarren? Eller något annat som gjorde att Lena visste att HD varit delaktig på något sätt?
Nej, varför skulle hon bry sig om den om nu Lena sagt att det gäller de cacher hon fysiskt inte varit närvarande vid?
Jag skriver ju att hon redan varit där enligt remsan men ev har andra intentioner att vara på BP.
Att hon inte skulle veta att den är förstörd, renoverad och flyttad tar jag öht inte för troligt. Hon är som en hök ang tema SD/LW.
Att hon skulle besöka en cache hon redan loggat - om hon nu hatar de cacher LW gör så hon typ får ståpäls - rimmar heller inte.
Iom att hon likt planterat blodsex drar upp detta med TB är det suspekt.
Ja, jag tror hon är delaktig, det är för mycket märkligheter kring henne, ett hat och en fortsatt fixering som är bortom normalitet och förutom att ha motiv så allierar hon sig med folk likt en kampanj att förtala LW.
Hon ställer in sig, vill verka förtroligt och hon ljuger till nån - att paret är allra först att få veta om otrohet påstår även JG. Hon ljuger strategiskt om JS likaväl och kör brist på förtroende mot SD.
Att hon flyttar 60 meter med döttrarna som hon påstår är så labil, trakasserande, psykiskt sjuk (i.e farlig) låter mer än weird.
Jag ser en strateg, en manipulativ kvinna som gärna vill leva kvar i offerrollen och använder till och med sina barn. De vill bo där, de vill ha rena golvbrunnar, SD är mer än psyko mot barnen men det har hon överseende med.
Hon slätar över barnamord, bådas störda beteende bak i tiden med sjuka argument.
Citat:
Du har tankar på att HD varit aktivt delaktig i mordet planerat in sitt DNA på mordplatsen, t ex när hon var där med sina vänner som skjutsade henne?
Hon har inte planterat spår, hon garderar om de skulle hitta några.
Jag ser henne som misstänkt anstiftare; att hon rekar mordplatsen direkt efter hon flyttat in i lgh.
Jag ser starten på cachekrig för att få SD på banan om hur taskig LW är, hur ondskefull hon är mot stackars HD.
Han är inte lika villig att resa till USA som henne, varav resan är en symbol för nystart, att slippa LW. Hoppas hon är död.
Att ställa hårda krav på SD om att han är skyldig hur relationen ska utvecklas - som skild, som utflyttad, med hemlig partner och hålla SD på halster och ljuga om tillit - är mer än suspekt.
I stora drag, det finns mer finlir och hon är inte frisk i mitt tycke. Sjuk i grunden och förtvinad av hat.
SD i sin tur är en stor skit och centrumfigur, en stereotyp mansgris med potential att döda för att eliminera HDs lidande och han gör vad som helst för att även få sin vilja igenom och han vill ha HD tillbaka. LW är ett problem, och om hon inte var det fullt ut innan då hon hölls i schack med Rt, så är hon det i högsta grad ända sen HD lämnade båset.
Kontinentalplattorna har rört på sig, en dödlig våg på antågande.