2021-04-12, 12:25
Medlem
Olivia kunde ha åkt tillsammans med Hayes. Drinkbordsvärdinna och säkerhetskonsult. Låter som att de kan stråla samman på Stureplan med han som dörrvakt på samma klubb. När man hörde Hayes prata så lät det som han har jobbat som dörrvakt eller dylikt i Stockholm ett tag.
Senast redigerad av cashew30 2021-04-12 kl. 12:28.
2021-04-12, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Olivia ”skämtade” lite om hur gröten skulle vara godare med kanel och socker och Joanna ”håll käften och ät” lämnade själv en bit blodpudding.

Hade inte börjat se programmet då, läste bara att vissa lämnade mat och tänkte att det knappast kan ha gått någon nöd på deltagarna. Totalt idiotiskt, i vilket fall...
2021-04-12, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Man kan faktiskt bränna av pengar eller åka på dyra resor utan att ha vunnit 500 000 före skatt.

Jag vågar nästan gå så långt att säga att prispengarna är så liten summa att det är mer sannolikt att man finansierat ett privatplan på annat vis.Typ ha EN stenrik vän.
Hon kan ju tagit SMS-lån till flygresan med privatplan?
2021-04-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ja, jag släpper det. Att jämföra muskler mellan människor, schimpanser och Wanker kan vara befogat men svårt rent praktiskt.
Ett sista inlägg sen ger jag mig med:

Vi kan (tror jag i alla fall) enas om att man kan vara olika stark på olika tävlingar.

Det är som friidrott. En kulstötare, en 100m löpare, en maratonlöpare är olika bra på olika grenar. Kulstötaren är slut en kilometer in i maratonloppet.

Om en Robinsontävling är att springa 100 meter och under processen springa genom några väggar så ligger typer som Hayes, Elias, Alex bäst till. Ska det springas 5 kilometer och klättras över några höga hinder på vägen blir det fördel PM, Ludde, Dennis osv.
2021-04-12, 12:58
Medlem
Hypotetisk fråga: hur skulle ni para ihop deltagarna om det blir kärringkånk i nästa pristävling?

Det finns tre priser: ett för snabbast i mål, ett för snabbast snittid och ett för laget som inte blir sist. Deltagarna får byta plats inom paret under loppet.
2021-04-12, 13:04
Medlem
Varför måste de svälter ihjäl? Ska de leva på blåbär och bark? Varför inte ge lite ris, havregryn eller vad som helst varje dag till alla deltagare? Som t ex i USA?
Vilken tortyr.
Fy skäms TV4 😡
2021-04-12, 13:10
Medlem
Jag har fått för mig att någon deltagare från förra säsongen (Clara Henry kanske?) har pratat om att en "vecka" i Robinson egentligen bara är 3-4 dagar, kan det stämma och tror ni i så fall det är samma i år?
2021-04-12, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mpati
Varför måste de svälter ihjäl? Ska de leva på blåbär och bark? Varför inte ge lite ris, havregryn eller vad som helst varje dag till alla deltagare? Som t ex i USA?
Vilken tortyr.
Fy skäms TV4 😡
Ja men hur ska vi ha det? Åt ena sida gnälls det att TV4 göder deltagarna medan andra tycker de inte borde svälta.

Det är ju inte mästernas mästare det här, (mätta föredettingar som tävlar) samtidigt kan man inte låta de svälta totalt för då svimmar de av som flugor. De här öarna är inte gjorda för överlevnad om man inte får gå åt faunan och floran hur som.

Jag tycker de verkar ha hittat en balans där deltagarna orkar göra något iaf men är sjukt taggade att tävla för mer mat och ligger så pass nära gränsen att de är helt under isen ibland och riskerar tuppa av.

Rätt så meningslöst att sitta och ropa att de får en massa mat i onödan eller att det är skandal att de svälter när sanningen i det här fallet uppenbarligen ligger i mitten.
2021-04-12, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Hypotetisk fråga: hur skulle ni para ihop deltagarna om det blir kärringkånk i nästa pristävling?

Det finns tre priser: ett för snabbast i mål, ett för snabbast snittid och ett för laget som inte blir sist. Deltagarna får byta plats inom paret under loppet.

Lag Nord:
Alex och Johanna (för bästa tiden)
PM och Sophia (en härlig kombo)
Ludde och Anki (eller tvärtom)
Andreas får stå över

Edit: fast Sophia vill säkert bara stå över för ingen får bestämma att hon är en kärring som ska kånkas och Johanna tycker att hon kan kånka Alex minst lika bra som tvärtom.

Elias och Olivia (för snabbaste tiden, chanslösa dock)
Dennis och Annica (om hon nu väger mindre än Joanna)
Senast redigerad av Mashedpotatoe 2021-04-12 kl. 13:29.
2021-04-12, 13:24
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hereditas
Jag har fått för mig att någon deltagare från förra säsongen (Clara Henry kanske?) har pratat om att en "vecka" i Robinson egentligen bara är 3-4 dagar, kan det stämma och tror ni i så fall det är samma i år?

Så är det alltid i den här typen av program, en vecka är aldrig 7 dagar utan 3-5. Samma sak med t.ex. Farmen och Sveriges Mästerkock.
2021-04-12, 13:37
Bannlyst
Tova-Sophia och Wrenkler. Kärlek börjar oftast med bråk som det sägs.
Senast redigerad av Brandmannen-vk 2021-04-12 kl. 13:42.
2021-04-12, 13:55
Medlem
farlings avatar
Dagens avsnitt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in