2021-04-11, 20:17
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
De kan väl inte bara komma och göra hembesök och hämta folk hur som helst? Låter helt kriminellt, de måste väl ha någon motivering?! Skulle stämma dom.

Det går. Jag sköter mitt i tystnad och därför ser de mig som ett tacksamt offer för deras perversa agenda och skeva verklighetsuppfattning.

Det var andra tider då. Hade det inte varit för Jesus så hade jag aldrig vågat skriva någonting här om det. Jag började söka Jesus för ungefär två år sedan. Då blev jag modig.
Citera
2021-04-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Eh, de har typ tillgång till ens privatliv och ens minnen på Akashagarbha-nivå. Du vet, akashiska arkiven. De vet ALLT om en. Det görs en andlig scanning på varje individ och sedan så arbetas det utefter det. Vi kan nå samma information men skulle enbart använda det till goda syften som att hjälpa andra att nå upplysning. Maktmissbruk är vad det är!

Regeringen ger de lön. En stalker sa till mig att han tjänade pengar på att stalka mig för att kunna flytta till Afrika. Jag sa att han borde ta pengarna och bara dra snabbt. För det känns bara rubbat mellan oss och jag vill inte ha fler stalkers på halsen.

Rätt? Det är farlig information som undergräver deras agenda. Man blir varnad ibland att inte forska för mycket.

Vi har en underlig hat/kärleksdynamik och de vill visa vem som har makt. Jag är är en anspråkslös enkel buddhist och de är stora staten. Storebror ser dig liksom.

Men polisen har lagar och regler som styr deras handlande. Dom kan ju inte bara plocka upp dig hursomhelst.

Hur motiverar skådisarna i psykiatrin sin närvaro?

Sa din stalker det här till dig? Varför skulle han berätta en sån sak för dig?
Citera
2021-04-11, 20:26
Medlem
lyxelitistens avatar
Kan även tillägga att dessa människor äger stora industrier och kan ta fram vilka kläder som helst och även andra prylar.

Till exempel så kan reklamfilmer och produkter framställas som handlar om dig. Karaktärer i filmer kan göras för att likna dig. Har själv sett reklam, hört låtar, sett kläder, konst och annat som handlar om mig. Hur omfattande det är vet jag inte. Men en sak är säker. Och det är att jag har blivit för stor för att bli liten igen!
Citera
2021-04-11, 20:33
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popraven
Men polisen har lagar och regler som styr deras handlande. Dom kan ju inte bara plocka upp dig hursomhelst.

Hur motiverar skådisarna i psykiatrin sin närvaro?

Vad skulle man säga? Man blir stonewalled direkt om man börjar nysta i det. Eftersom det handlar om korruption som styr hela samhället. Testa att säga upp ditt svenska medborgarskap hos skatteverket så får du se hur hårt inlindad du är.

De är passiv-aggresiva ibland. Ibland trevliga och vänliga. En sa högt att "om inte du skärper dig så kommer vi dumpa dig". En annan erbjöd sig fixa en lägenhet till mig. Finns ingen anledning att bråka med någon. Det finns trots allt inte så många problem i verkligheten. Det är verkligheten vi vill leva i och inte mardrömmen om gangstalking.
Citera
2021-04-11, 20:38
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popraven

Ja. Varför inte? Det är ju löjligt att låtsas och leka lekar. Vi vill ju inget illa.

Han var inhyrd för att följa efter mig för att jag nyss hade börjat meditera igen efter ett par år av sjukdom och introducerade sig till slut på ett vänligt sätt. Svårt att förklara. Även om jag avskyr vissa moment av stalkingen så vill jag väl med allt jag gör och det kan man inte bara förbise.
Citera
2021-04-11, 20:48
Medlem
Citat:
Det går. Jag sköter mitt i tystnad och därför ser de mig som ett tacksamt offer för deras perversa agenda och skeva verklighetsuppfattning.

Det var andra tider då. Hade det inte varit för Jesus så hade jag aldrig vågat skriva någonting här om det. Jag började söka Jesus för ungefär två år sedan. Då blev jag modig.

Ok, tack för ditt svar. De utnyttjar personer och situationer så mycket som möjligt såsom det verkar. Beklagar vad som har hänt dig och andra men det låter mycket bra att du verkar hantera situationen relativt väl. Saker kan kanske göras för att förändra situationen till det bättre men alla lever sina liv och alla gör sina val - det finns olika vägar.
Citera
2021-04-11, 20:57
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ok, tack för ditt svar. De utnyttjar personer och situationer så mycket som möjligt såsom det verkar. Beklagar vad som har hänt dig och andra men det låter mycket bra att du verkar hantera situationen relativt väl. Saker kan kanske göras för att förändra situationen till det bättre men alla lever sina liv och alla gör sina val - det finns olika vägar.

De får det att verka större än det är. Jag lever i gudfruktan och utför mina religiösa plikter med mod i bröstet. Jag är rädd och traumatiserad av 2010-talet. Men det är ändå lugnt då jag bor på en mindre ort där de lokala grupperna är lite lugnare.

Det värsta kanske är över. Nu får jag sopa upp spillrorna av min ande och gå vidare. Hoppas alla får fred och frihet.

Förresten, passa på att läsa det jag skriver för poster brukar försvinna spårlöst här på FB. Speciellt om det är informationsrikt och kontroversiellt.
Citera
2021-04-11, 21:49
Medlem
Citat:
De kan väl inte bara komma och göra hembesök och hämta folk hur som helst? Låter helt kriminellt, de måste väl ha någon motivering?! Skulle stämma dom.

Nej man kan inte "hämta folk hur som helst".
Däremot så kan vi under vissa förutsättningar tvångsvårda människor som är psykiskt sjuka.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/lag-19911128-om-psykiatrisk-tvangsvard_sfs-1991-1128

Motiveringen är solklar till varför denna här "TI" hämtades in för psykiatrisk tvångsvård: Grav psykisk ohälsa.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-04-11 kl. 21:53.
Citera
2021-04-11, 21:55
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nej man kan inte "hämta folk hur som helst".
Däremot så kan vi under vissa förutsättningar tvångsvårda människor som psykiskt sjuka.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/lag-19911128-om-psykiatrisk-tvangsvard_sfs-1991-1128

Motiveringen är solklar.

Vad var det då? Tror inte du fattar hur sjukt det har blivit med polis och psykvård nuförtiden. Nivån av mind control och avlyssning. När de hämtade mig så var jag stum av skräck. Trodde knappt att det var på riktigt. Men jag blev utskriven till slut i alla fall.

Synd att ni tvivlar på det jag säger.
Citera
2021-04-11, 22:03
Medlem
Citat:
... Var det en undersökning!? På vilka personer? Inkluderade detta utsatta som hade bevis för dessa minst sagt svårbevisade brott? På vilka grunder drogs slutsatsen att det handlade om "paranoida vanföreställningar"? Värt att betänka är att det är system för mind control/manipulation och övervakning som dessa system i grunden handlar om. ...

Det finns lite olika undersökningar och en av de mest kända är
Complaints of group-stalking (‘gang-stalking’): an exploratory study of their nature and impact on complainants, Lorraine P. Sheridan, 2015
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14789949.2015.1054857

Studien sammanfattas med:
Citat:
compared 128 self-defined victims of 'gang-stalking' with a randomly selected group of 128 self-declared victims of stalking by an individual. All 128 'victims' of gang-stalking were judged to be delusional, compared with only 3.9% of victims of individual-stalking.

Finns ytterligare studier refererade till i tråden om du vill fördjupa dig. Men ur ett vetenskapligt perspektiv råder det ingen som helst tvekan om vad "gang stalking" egentligen handlar om: Vanföreställningar.
Citera
2021-04-11, 22:06
Medlem
Citat:
Vad var det då? Tror inte du fattar hur sjukt det har blivit med polis och psykvård nuförtiden. Nivån av mind control och avlyssning. När de hämtade mig så var jag stum av skräck. Trodde knappt att det var på riktigt. Men jag blev utskriven till slut i alla fall.

Vad det var? Det framgår väl tämligen tydligt.
Läkare bedömde att du behövde vård.
Citera
2021-04-11, 22:08
Medlem
Citat:

Jag tror dig. Som Sovjetunionen med psykiatrin som verktyg och (politiskt) vapen. Vet att det exempelvis inte krävs mycket för att några typer av läkare skall fråga om man t.ex. "hör röster" trots att frågan är helt irrelevant för situationen.

De kan även använda sleep deprivation i flera dagar, följt av "ljudöverföringar" som försöker få en att besöka akutvården - så att de kan få ett svepskäl att sjukdomsförklara en - varpå den utsatte för experimenteringen och/eller försöket att 'förstöra en' förlorar sin trovärdighet och därmed alla möjligheter att vinna i domstol mot förövarna.
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-11 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in