2021-04-11, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
... Så ignorant och så hånfull mot de som försökte hjälpa och varna andra för vad som pågår.

Och det är den här typen av skrivningar som gör mig riktigt förbannad.

Du hjälper inte en endaste själ genom att sitta och förneka psykisk sjukdom för att i stället skylla på inbillade hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner. Du är tvärtom medskyldig till att människor inte söker adekvat vård. Du är ett egoistiskt svin som försöker bekräfta din egen bristande sjukdomsinsikt genom att dra ner andra in i din skit. Skäms.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-04-11 kl. 00:06.
Citera
2021-04-11, 07:38
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Och det är den här typen av skrivningar som gör mig riktigt förbannad.

Du hjälper inte en endaste själ genom att sitta och förneka psykisk sjukdom för att i stället skylla på inbillade hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner. Du är tvärtom medskyldig till att människor inte söker adekvat vård. Du är ett egoistiskt svin som försöker bekräfta din egen bristande sjukdomsinsikt genom att dra ner andra in i din skit. Skäms.

Du är en riktigt nyttig idiot du, du skyller S metoder på de som är de möjligt utsatta , istället för att enkelt logiskt bena upp vad det kan vara för metoder som de egentligen råkat ut för och ge lösningar på hur detektera för att motbevisa eller bevisa vad som försergår.

Brist på IQ skadar otroligt mycket och jag tror att efter att jag nämnde vart mitt egna problem kommer i från, (S), så har fler varit inne och sabbat tråden.

Väldigt genomskinligt.

Att det är så många från S med sympatisörer, beror väl troligen på att det är ett stort parti med även många Stasi/nasi stollar med i och att pengar och makten är det viktigaste för ledarna så de tittar inte under "fel" stenar.
Senast redigerad av regafra 2021-04-11 kl. 07:41.
Citera
2021-04-11, 15:34
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Du är en riktigt nyttig idiot du, du skyller S metoder på de som är de möjligt utsatta , istället för att enkelt logiskt bena upp vad det kan vara för metoder som de egentligen råkat ut för och ge lösningar på hur detektera för att motbevisa eller bevisa vad som försergår.

Brist på IQ skadar otroligt mycket och jag tror att efter att jag nämnde vart mitt egna problem kommer i från, (S), så har fler varit inne och sabbat tråden.

Väldigt genomskinligt.

Att det är så många från S med sympatisörer, beror väl troligen på att det är ett stort parti med även många Stasi/nasi stollar med i och att pengar och makten är det viktigaste för ledarna så de tittar inte under "fel" stenar.

Utan tvekan är sådana forum om "Gang Stalking" fulla med personer som vill bara gå i de ansvarigas agenda. De argumenterar också mot varandra ovetandes eller vetandes. Om de kan få familjer att samarbeta med dem så kan de utan tvekan få några idiotiska främlingar eller deras egna medlemmar att gå in på forum & effektivt trolla. Utan tvekan är en av deras mål att få en måltavla att självmant bli galen eller tro det för att förstöra sig själv på olika vis varav ett sätt är att bli skickad till psyket vilket Illuminati-visselblåsare & bankir Ronald Bernad blivit samt ex-Illuminati, frimuraren & författaren Leo Zagami också blivit. Båda skyller just på Illuminati & säkerhetstjänster som gjort att de blev skickade till mentalsjukhus. Det här verkar onekligen vara en av deras huvudtaktiker att ge sig på personer de av något skäl vill kontrollera, påverka & dylikt.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-11 kl. 16:03.
Citera
2021-04-11, 16:14
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Utan tvekan är sådana forum om "Gang Stalking" fulla med personer som vill bara gå i de ansvarigas agenda. De argumenterar också mot varandra ovetandes eller vetandes. Om de kan få familjer att samarbeta med dem så kan de utan tvekan få några idiotiska främlingar eller deras egna medlemmar att gå in på forum & effektivt trolla. Utan tvekan är en av deras mål att få en måltavla att självmant bli galen eller tro det för att förstöra sig själv på olika vis varav ett sätt är att bli skickad till psyket vilket Illuminati-visselblåsare & bankir Ronald Bernad blivit samt ex-Illuminati, frimuraren & författaren Leo Zagami också blivit. Båda skyller just på Illuminati & säkerhetstjänster som gjort att de blev skickade till mentalsjukhus. Det här verkar onekligen vara en av deras huvudtaktiker att ge sig på personer de av något skäl vill kontrollera, påverka & dylikt.

Jag blev också tagen till mentalsjukhus utan någon anledning. Polisen kom och sa bara att "du ska med här" och skjutsade dit mig. Tydligen på order av en överläkare som håller på med mind-control. Det kallas att bli SWAT:ad i vissa kretsar. Anledningen var att jag sökte information om kopplingen mellan buddhismen och NWO. Det retade gallfeber på kvacksalvarna och jag blev utsatt för konstiga saker där på sjukhuset. Allt jag gör är övervakat.

Man kan undra hur osäkra och rädda de är med tanke på vilka kommunistmetoder de använder.
Citera
2021-04-11, 18:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Jag blev också tagen till mentalsjukhus utan någon anledning. Polisen kom och sa bara att "du ska med här" och skjutsade dit mig. Tydligen på order av en överläkare som håller på med mind-control. Det kallas att bli SWAT:ad i vissa kretsar. Anledningen var att jag sökte information om kopplingen mellan buddhismen och NWO. Det retade gallfeber på kvacksalvarna och jag blev utsatt för konstiga saker där på sjukhuset. Allt jag gör är övervakat.

Man kan undra hur osäkra och rädda de är med tanke på vilka kommunistmetoder de använder.

Allt jag gör är övervakat utan tvekan. Frågan är vilken grund de hade att göra så. De kan knappast visa olaglig övervakning för polisen även om polisen känner till att det här sker. De måste ha grund som kan stå emot rättslig prövning i flesta fall kan jag tänka mig. I mitt fall har de mer än tillräckligt i form av all information jag skickat till min sociala nätverk om att blivit utsatt för diverse brott såsom olaglig övervakning, förföljelse & spioneri. Med tanke på att de arbetar utifrån att attackera psyket genom effektiv psykologisk krigföring är det inte förvånande att de hävdar alla skador som de orsakat genom psykologisk krigföring är bara inbillat även om det är riktiga psykologiska skador (t.ex. PTSD). Det här är ett RIKTIGT fult jävla knep de använder mot att oskadliggöra medborgare i samhället som de beslutat behöver kontrolleras eller påverkas mot viss riktning. Jag har själv haft besök av polisen en gång i början av deras öppna kampanj som började 2013 - ena av de två poliser (man & kvinna) skrattade när jag frågade vem hade skickat dem. De ser det här delvis som ett skämt eller blivit tillsagda att få det att se ut så. De samarbetar utan tvekan med gruppen som är ansvarig för organiserade förföljelse & alla brott som de begår för deras agenda. De kan ju inte styrka deras påståenden med "bevis" de samlar genom olagliga aktiviteter så de väntar på att den utsatte själv ska göra saker som de kan använda mot en eller som "bevis"/underlag att skicka diverse myndigheter mot en. Det är verkligen så fult. Vi har att göra med riktigt fula typer som spelar extremt fula & orättvisa spel där de ämnar att använda samhället & sociala nätverket mot en - a.k.a. social engineering. Poängen är att de är psykopater & narcissister som slår dig hårt fysiskt & psykologisk som sen hävdar att du gjorde det mot dig själv & ringer myndigheter - eller värre genom gaslighting försöker få dig att tro att du är psykistk sjukt när egentligen de aktivt försöker vrida din bild av verkligheten. Det är därför de flesta i forumet verkar inte vilja diskutera om psykologisk krigföring & de metoder som används men hellre VILL att skador som uppkommer av sådan behandling ska manifestera antagligen genom andra eller den utsattes tro. De tror att människor är så lättlurade & lättmanipulerade dock har resurser för miljarder til sina förfogande att i realitet påverka personers verklighetsuppfattning. Att de använder personer runt måltavlan en del av den totala operationen men det är den viktigaste delen i att hålla det hemligt eftersom inte ens familjemedlemmar vill erkänna medverkan & istället samarbetar med i tron att de ska bli en i gänget med kulten/sekten/ordern & dylikt (Illuminat) som onekligen samarbetar med staten (eller är de facto staten via infiltration).
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-11 kl. 18:31.
Citera
2021-04-11, 19:23
Medlem
Citat:

Vad blev du utsatt för? Om du pratar om NWO och buddhism i samma andetag med i princip vem som helst så kommer dom tro att du är galen - oavsett hur saker och ting förhåller sig. Att prata om ovanliga teorier med människor som i sin yrkesroll behöver följa ett visst protokoll kan vara vanskligt. Ingen kommer dock lägga in dig på sjukhus för att du googlar. Det krävs väl också en hel del för att få någon tvångsintagen.
Senast redigerad av popraven 2021-04-11 kl. 19:27.
Citera
2021-04-11, 19:40
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popraven
Vad blev du utsatt för? Om du pratar om NWO och buddhism i samma andetag med i princip vem som helst så kommer dom tro att du är galen - oavsett hur saker och ting förhåller sig. I läkares värld, åtminstone i deras yrkesutövning, så gäller oavsett vad dom själva tror på talriksmodellen och gammelmedia-protokollet. Gör avsteg från den och ja du får en diagnos. Ingen kommer dock lägga in dig på sjukhus för att du googlar. Det krävs en hel del för att få någon tvångsintagen.

Jag minns knappt något av det på grund av traumat, men hela sjukhuset är en gigantisk psyop där låtsaspatienter leker rövare och saker läggs ut som syftar på tankeläsning och maktutövande. Maten innehåller snuskiga saker så man får äta knäckebröd. Det sitter skådespelare med samma kläder som ens föräldrar hade när man var liten och gör någonting. Man ska passa sig för psyket då det är en lekstuga för sadister utan moral. Verkar även som om de sprutar ut saker i ventilationen. Gaser? Vad kan det vara?

Jag lyckades hitta ett föredrag om hur buddhismen i USA styrs av en judisk kartell och det var halvvägs in i lyssnandet som polisen kom. Det beror på att jag blivit stalkad av judiska sekter där bland annat en gammal lärarinna från högstadiet är med.

Något säger mig att de försökte skenrekrytera mig till stalkingprogrammet för att sedan dumpa mig direkt och därmed ha en hållhake på mig som trampar på min ära och heder som gör att jag aldrig skulle gå med i något sådant. Det är något jag misstänkt i flera år. Skulle aldrig skada någon i onödan men det de gör är oacceptabelt. De sparkar ner på liggande människor med världsresurser och skapar bara dålig stämning.
Citera
2021-04-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har själv haft besök av polisen en gång i början av deras öppna kampanj som började 2013 - ena av de två poliser (man & kvinna) skrattade när jag frågade vem hade skickat dem. De ser det här delvis som ett skämt eller blivit tillsagda att få det att se ut så.

Hur motiverade de sitt besök?
Citera
2021-04-11, 19:56
Medlem
Citat:
Jag minns knappt något av det på grund av traumat, men hela sjukhuset är en gigantisk psyop där låtsaspatienter leker rövare och saker läggs ut som syftar på tankeläsning och maktutövande. Maten innehåller snuskiga saker så man får äta knäckebröd. Det sitter skådespelare med samma kläder som ens föräldrar hade när man var liten och gör någonting. Man ska passa sig för psyket då det är en lekstuga för sadister utan moral. Verkar även som om de sprutar ut saker i ventilationen. Gaser? Vad kan det vara?

Jag lyckades hitta ett föredrag om hur buddhismen i USA styrs av en judisk kartell och det var halvvägs in i lyssnandet som polisen kom. Det beror på att jag blivit stalkad av judiska sekter där bland annat en gammal lärarinna från högstadiet är med.

Något säger mig att de försökte skenrekrytera mig till stalkingprogrammet för att sedan dumpa mig direkt och därmed ha en hållhake på mig som trampar på min ära och heder som gör att jag aldrig skulle gå med i något sådant. Det är något jag misstänkt i flera år. Skulle aldrig skada någon i onödan men det de gör är oacceptabelt. De sparkar ner på liggande människor med världsresurser och skapar bara dålig stämning.

Fniss, hur menar du att skådisarna vet vad dina föräldrar brukar klä sig i? Och vem ger dom lön? Dom flesta i Sverige klär sig ju nästan likadant. Annars håller jag med dig om att dom inte känns speciellt empatiska, men det är ju så man ska vara idag- skenhelig. Göra så lite som möjligt och verka så god som möjligt, men detta är ju en samhällssjukdom och inget unikt för psykiatrin.

Du har ju rätt att lyssna på vad du vill så det låter lite märkligt att polisen skulle komma för en sån sak.
Citera
2021-04-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Fast det finns ju bevis för att det handlar om paranoida vanföreställningar.

De vetenskapliga undersökningar som har gjorts visar med all tydlighet att de som tror sig vara utsatta för "GS" lider av vanföreställningar. Och det i kombination med att 99% av alla TI's har en diagnos talar sitt tydliga språk.

Och varför i hela världen är det "menlöst" att diskutera vilka bevis det finns för att "organiserad gang stalking" förekommer"? Det är ju det hela tråden handlar om. Du kommer med påståenden om att MSM/CIA/Militären har opererat in chip i din hjärna och vi andra undrar hur du vet det. Att du sladdar med din argumentation och inte har så mycket att komma med ger dig inget frikort att vara oemotsagd.

Bevisen för att det handlar om "paranoida vanföreställningar" är värda ungefär lika mycket som ditt löjliga idiotiska förnekande av dessa vapen/tekniker. Att ens förneka voice to skull är ju så dumt och enfaldigt. Var det en undersökning!? På vilka personer? Inkluderade detta utsatta som hade bevis för dessa minst sagt svårbevisade brott? På vilka grunder drogs slutsatsen att det handlade om "paranoida vanföreställningar"? Värt att betänka är att det är system för mind control/manipulation och övervakning som dessa system i grunden handlar om.

Jävligt vetenskapligt...Vilken vetenskap? Ett skämt på sin höjd att ens jämföra med vetenskap. Och påståendet att 99% av alla TI's skulle ha en diagnos är i ungefär lika 'vetenskapligt'. Vad fan vet dom om detta? Svar: ingenting, absolut ingenting - dessa kvasiexperter som kastar sina vetenskapliga studier som skit i motvinden. De vet lika lite som du och sannolikt är de också lika ignoranta för verkligheten som din typ.

Objektiva bevis på sensorer/chip i kroppen, och bildbevis på implantat eller dylikt på ett annat ställe. Du är meningslös att diskutera med, du har ingen kontakt med verkligheten. Ditt kategoriska förnekande av allt t.o.m. sådant som voice to skull gör att du bara framstår som en riktigt jävla menlös.
Citera
2021-04-11, 20:08
Medlem
Citat:

De kan väl inte bara komma och göra hembesök och hämta folk hur som helst? Låter helt kriminellt, de måste väl ha någon motivering?! Skulle stämma dom.
Citera
2021-04-11, 20:13
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popraven
Fniss, hur menar du att skådisarna vet vad dina föräldrar brukar klä sig i? Och vem ger dom lön? Dom flesta i Sverige klär sig ju nästan likadant. Annars håller jag med dig om att dom inte känns speciellt empatiska, men det är ju så man ska vara idag- skenhelig. Göra så lite som möjligt och verka så god som möjligt, men detta är ju en samhällssjukdom och inget unikt för psykiatrin.

Du har ju rätt att lyssna på vad du vill så det låter lite märkligt att polisen skulle komma för en sån sak.

Eh, de har typ tillgång till ens privatliv och ens minnen på Akashagarbha-nivå. Du vet, akashiska arkiven. De vet ALLT om en. Det görs en andlig scanning på varje individ och sedan så arbetas det utefter det. Vi kan nå samma information men skulle enbart använda det till goda syften som att hjälpa andra att nå upplysning. Maktmissbruk är vad det är!

Regeringen ger de lön. En stalker sa till mig att han tjänade pengar på att stalka mig för att kunna flytta till Afrika. Jag sa att han borde ta pengarna och bara dra snabbt. För det känns bara rubbat mellan oss och jag vill inte ha fler stalkers på halsen.

Rätt? Det är farlig information som undergräver deras agenda. Man blir varnad ibland att inte forska för mycket.

Vi har en underlig hat/kärleksdynamik och de vill visa vem som har makt. Jag är är en anspråkslös enkel buddhist och de är stora staten. Storebror ser dig liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in