2021-04-11, 18:36
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Bertta mer.
Jireel var tillsammans med stermalm-tjejen Alice.
Han gjorde dock slut ngra mnader efter, trots det vill Alice tillbaka till honom. (FB) Alice Stenlf Singel - lmnar sin kille
Citera
2021-04-11, 18:40
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Haha!

Jag va tvungen att titta p det😂

Stackars svenskar. Kvinnorna gr till den mrka sidan. Mn gr till den gula sidan 😂
Hrt att Thai Airways rabatterat sina priser just nu hahah
Citera
2021-04-11, 18:42
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Jireel var tillsammans med stermalm-tjejen Alice.
Han gjorde dock slut ngra mnader efter, trots det vill Alice tillbaka till honom. (FB) Alice Stenlf Singel - lmnar sin kille

Du skojar, jag visste inte en vem Alice r, lite google och fram dyker en nolla utan dess like som kommer gteborg en tjej som ser blst ut och med ducklips..
vad stermalm?
Citera
2021-04-11, 18:44
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Du skojar, jag visste inte en vem Alice r, lite google och fram dyker en nolla utan dess like som kommer gteborg en tjej som ser blst ut och med ducklips..
vad stermalm?
r du s inkapabel att du inte kan gra en googleskning?
Hon bor i mitten av Stockholms verklass, och dessutom vn med Bianca Ingrosso. https://mrkoll.se/person/Alice-Ingri...kyqRaQsqqkuerA

Du verkar onekligen vara en nolla utan dess like, lite komiskt hur du tror att du kan deklassera henne nr hon uppenbarligen r mer framgngsrik n dig.
Varfr r det s typiskt vita, white trash, Flashback-mn att klanka ner p sina kvinnor? Frsker ni frneka verkligheten?

Jag kommer oavsett vad ni sger fortstta belgra flera blonda kvinnor, ju mer uppretade ni blir desto bttre.
Senast redigerad av Jonathaan5 2021-04-11 kl. 18:57.
Citera
2021-04-11, 19:04
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Har jag sagt ngot annat?
Dessutom jmfr de islam mot en gren inom kristendomen, klart att islam d blir strre.

Jag tycker att du genom hela trden upprepade gnger har slagit p trumman fr att Etiopien r ett kristet land utan influenser frn islam att tala om? Frr om ren tyckte man om att sl p trumman fr Etiopiens judiska rtter https://sv.wikipedia.org/wiki/Lejonet_av_Juda Gud vet vad det blir nsta gng?
Citera
2021-04-11, 19:06
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Hon bor i mitten av Stockholms verklass, och dessutom vn med Bianca Ingrosso. https://mrkoll.se/person/Alice-Ingri...kyqRaQsqqkuerA

Du verkar onekligen vara en nolla utan dess like, lite komiskt hur du tror att du kan deklassera henne nr hon uppenbarligen r mer framgngsrik n dig.
Varfr r det s typiskt vita, white trash Flashback-mn att klanka ner p sina kvinnor? Frsker ni frneka verkligheten?

En rom som sitter och tigger utanfr stermalmsgallerian tillhr verklass?

verklass fdds man till, man blir inte verklass av att bo i ett visst omrde.

Pucko
Citera
2021-04-11, 19:07
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Varfr r det s typiskt vita, white trash, Flashback-mn att klanka ner p sina kvinnor? Frsker ni frneka verkligheten?

Jag kommer oavsett vad ni sger fortstta belgra flera blonda kvinnor, ju mer uppretade ni blir desto bttre.
Du r lite rolig pga att du bara svarar idioterna.
Alice Stenlf r snygg men blont hr och bl gon r inte min grej. Du fr ligga med hur mnga svenskor du vill, fan du fr till och med ligga med min syster...
Jag satsar nd p mrka tjejer. I dem och p dem.
Citera
2021-04-11, 19:09
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Jag tycker att du genom hela trden upprepade gnger har slagit p trumman fr att Etiopien r ett kristet land utan influenser frn islam att tala om? Frr om ren tyckte man om att sl p trumman fr Etiopiens judiska rtter https://sv.wikipedia.org/wiki/Lejonet_av_Juda Gud vet vad det blir nsta gng?
r det konstigt om jag endast framhller kristendomen om landet r ett av vrldens ldsta kristna lnder. Redan p 300-talet blev kristendomen officiell religion i det dvarande Aksumriket?
Jag framfr exakt det jag vill i min trd.
Citera
2021-04-11, 19:11
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
En rom som sitter och tigger utanfr stermalmsgallerian tillhr verklass?

verklass fdds man till, man blir inte verklass av att bo i ett visst omrde.

Pucko
Nr skrev jag att hon tillhr verklassen? Kan du inte svenska, eller?
Ls p riktigt igenom varenda inlgg och jag kan garantera dig att jag inte skrivit ngot sdant. Skrev dremot att hon BOR bland verklassen i stermalm.

Lr dig svenska, kompis.
Citera
2021-04-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Man fr tro vad man vill, men om du drar alla mn ver en kam som du gr d r du samma skrot och korn.

Absolut, och det gr jag! men istllet fr att klanka ner p, kom grna med egen teori
Citera
2021-04-11, 19:58
Medlem
PK-befriads avatar
Jag hatar rasblandartjejen mer n invasionsnegern i sdana konstellationer. Frrdare r de vrsta. Fr ven djursexvibbar vilket r naturligt sttande. Jag hatar ven de mediafigurer som frmjar detta fenomen.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-04-11 kl. 20:21.
Citera
2021-04-11, 20:00
Medlem
Vita kvinnor gillar negrer fr att de r negrer, dvs svarta apor med stora kukar som kan knulla mycket och gra vita kvinnor gravida med mulatter. Vita kvinnor fantiserar om detta. Grna i bajshyddor i Afrika dr bongotrummorna hrs.

Det r evolution detta. Att vita kvinnordras till djungelnegrer och fder deras avkommor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in