2021-04-11, 18:36
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Berätta mer.
Jireel var tillsammans med Östermalm-tjejen Alice.
Han gjorde dock slut några månader efter, trots det vill Alice tillbaka till honom. (FB) Alice Stenlöf Singel - lämnar sin kille
Citera
2021-04-11, 18:40
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Haha!

Jag va tvungen att titta på det😂

Stackars svenskar. Kvinnorna går till den mörka sidan. Män går till den gula sidan 😂
Hört att Thai Airways rabatterat sina priser just nu hahah
Citera
2021-04-11, 18:42
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Jireel var tillsammans med Östermalm-tjejen Alice.
Han gjorde dock slut några månader efter, trots det vill Alice tillbaka till honom. (FB) Alice Stenlöf Singel - lämnar sin kille

Du skojar, jag visste inte en vem Alice är, lite google och fram dyker en nolla utan dess like som kommer göteborg en tjej som ser blåst ut och med ducklips..
vadå Östermalm?
Citera
2021-04-11, 18:44
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Du skojar, jag visste inte en vem Alice är, lite google och fram dyker en nolla utan dess like som kommer göteborg en tjej som ser blåst ut och med ducklips..
vadå Östermalm?
Är du så inkapabel att du inte kan göra en googlesökning?
Hon bor i mitten av Stockholms överklass, och dessutom vän med Bianca Ingrosso. https://mrkoll.se/person/Alice-Ingri...kyqRaQsqqkuerA

Du verkar onekligen vara en nolla utan dess like, lite komiskt hur du tror att du kan deklassera henne när hon uppenbarligen är mer framgångsrik än dig.
Varför är det så typiskt vita, white trash, Flashback-män att klanka ner på sina kvinnor? Försöker ni förneka verkligheten?

Jag kommer oavsett vad ni säger fortsätta belägra flera blonda kvinnor, ju mer uppretade ni blir desto bättre.
Senast redigerad av Jonathaan5 2021-04-11 kl. 18:57.
Citera
2021-04-11, 19:04
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Har jag sagt något annat?
Dessutom jämför de islam mot en gren inom kristendomen, klart att islam då blir större.

Jag tycker att du genom hela tråden upprepade gånger har slagit på trumman för att Etiopien är ett kristet land utan influenser från islam att tala om? Förr om åren tyckte man om att slå på trumman för Etiopiens judiska rötter https://sv.wikipedia.org/wiki/Lejonet_av_Juda Gud vet vad det blir nästa gång?
Citera
2021-04-11, 19:06
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Hon bor i mitten av Stockholms överklass, och dessutom vän med Bianca Ingrosso. https://mrkoll.se/person/Alice-Ingri...kyqRaQsqqkuerA

Du verkar onekligen vara en nolla utan dess like, lite komiskt hur du tror att du kan deklassera henne när hon uppenbarligen är mer framgångsrik än dig.
Varför är det så typiskt vita, white trash Flashback-män att klanka ner på sina kvinnor? Försöker ni förneka verkligheten?

En rom som sitter och tigger utanför Östermalmsgallerian tillhör överklass?

Överklass födds man till, man blir inte överklass av att bo i ett visst område.

Pucko
Citera
2021-04-11, 19:07
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Varför är det så typiskt vita, white trash, Flashback-män att klanka ner på sina kvinnor? Försöker ni förneka verkligheten?

Jag kommer oavsett vad ni säger fortsätta belägra flera blonda kvinnor, ju mer uppretade ni blir desto bättre.
Du är lite rolig pga att du bara svarar idioterna.
Alice Stenlöf är snygg men blont hår och blå ögon är inte min grej. Du får ligga med hur många svenskor du vill, fan du får till och med ligga med min syster...
Jag satsar ändå på mörka tjejer. I dem och på dem.
Citera
2021-04-11, 19:09
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Jag tycker att du genom hela tråden upprepade gånger har slagit på trumman för att Etiopien är ett kristet land utan influenser från islam att tala om? Förr om åren tyckte man om att slå på trumman för Etiopiens judiska rötter https://sv.wikipedia.org/wiki/Lejonet_av_Juda Gud vet vad det blir nästa gång?
Är det konstigt om jag endast framhåller kristendomen om landet ”är ett av världens äldsta kristna länder. Redan på 300-talet blev kristendomen officiell religion i det dåvarande Aksumriket”?
Jag framför exakt det jag vill i min tråd.
Citera
2021-04-11, 19:11
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
En rom som sitter och tigger utanför Östermalmsgallerian tillhör överklass?

Överklass födds man till, man blir inte överklass av att bo i ett visst område.

Pucko
När skrev jag att hon tillhör överklassen? Kan du inte svenska, eller?
Läs på riktigt igenom varenda inlägg och jag kan garantera dig att jag inte skrivit något sådant. Skrev däremot att hon BOR bland överklassen i Östermalm.

Lär dig svenska, kompis.
Citera
2021-04-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Man får tro vad man vill, men om du drar alla män över en kam som du gör då är du samma skrot och korn.

Absolut, och det gör jag! men istället för att klanka ner på, kom gärna med egen teori
Citera
2021-04-11, 19:58
Medlem
PK-befriads avatar
Jag hatar rasblandartjejen mer än invasionsnegern i sådana konstellationer. Förrädare är de värsta. Får även djursexvibbar vilket är naturligt stötande. Jag hatar även de mediafigurer som främjar detta fenomen.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-04-11 kl. 20:21.
Citera
2021-04-11, 20:00
Medlem
Vita kvinnor gillar negrer för att de är negrer, dvs svarta apor med stora kukar som kan knulla mycket och göra vita kvinnor gravida med mulatter. Vita kvinnor fantiserar om detta. Gärna i bajshyddor i Afrika där bongotrummorna hörs.

Det är evolution detta. Att vita kvinnordras till djungelnegrer och föder deras avkommor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in