2021-04-21, 08:50
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det värsta är väl hur en vit svensk kvinna kan hata sina blivande barn så mycket att hon låter dem växa upp som någon sorts halvsvenskar med gener från underutvecklade länder.

Kvinnan har ju dock sina egna val, men barnen har ju förlorat sitt svenska arv för all framtid.

Ja, det är väldigt illa. Mulattbarn hamnar dessutom i ett ingenmansland, eftersom de inte blir helt accepterade varken av vita eller svarta. Dessutom kan de bli väldigt fula, om de ärver drag som inte passar ihop. T.ex. relativt ljus hy och västerländska drag i övrigt, men den typiska negernäsan och/eller munnen. Eller krusigt, burrigt negerhår, som ändå inte är svart utan ljusare. Det passar inte ihop. De kan bli vackra också, om de får relativt europeiskt utseende men med den där smidigheten som många afrikaner har. De lösare lederna, det kattaktiga. Finns många dansare med den bakgrunden. Men - det är ett vågspel. Man kan aldrig veta i förväg hur blandbarnet kommer att se ut.
Citera
2021-04-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det är väldigt illa. Mulattbarn hamnar dessutom i ett ingenmansland, eftersom de inte blir helt accepterade varken av vita eller svarta. Dessutom kan de bli väldigt fula, om de ärver drag som inte passar ihop. T.ex. relativt ljus hy och västerländska drag i övrigt, men den typiska negernäsan och/eller munnen. Eller krusigt, burrigt negerhår, som ändå inte är svart utan ljusare. Det passar inte ihop. De kan bli vackra också, om de får relativt europeiskt utseende men med den där smidigheten som många afrikaner har. De lösare lederna, det kattaktiga. Finns många dansare med den bakgrunden. Men - det är ett vågspel. Man kan aldrig veta i förväg hur blandbarnet kommer att se ut.

Hur ser det ut på kuk-fronten? Blir det rejäl negerdase eller får mulatten nöja sig med nordiskt stål?
Citera
2021-04-22, 01:32
Borde vara dödsstraff att vara rasförrädare
Citera
2021-04-22, 09:24
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Hur ser det ut på kuk-fronten? Blir det rejäl negerdase eller får mulatten nöja sig med nordiskt stål?

Du får göra en studie.
Citera
2021-04-22, 09:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
Kärleken har inga gränser eller hudfärg. Blir en vit kvinna förälskad i en neger från Afrika så är det en vacker sak som man ska omfamna.
Citera
2021-04-22, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
Du verkar inte må särskilt bra. Har kollat lite på dina tidigare inlägg och hatet mot kvinnor är en röd tråd.

Som helsvensk vit man bryr jag mig inte om vem som skaffar barn med vem. Om blånegrer skaffar barn med en blond vit kvinna så påverkar det ju knappast mitt liv eller hur.

Du är oskuld eller hur eller endast knullat horor mot betalning. Du är avundsjuk på andra människors förhållanden.
Citera
2021-04-22, 10:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Du verkar inte må särskilt bra. Har kollat lite på dina tidigare inlägg och hatet mot kvinnor är en röd tråd.

Som helsvensk vit man bryr jag mig inte om vem som skaffar barn med vem. Om blånegrer skaffar barn med en blond vit kvinna så påverkar det ju knappast mitt liv eller hur.

Du är oskuld eller hur eller endast knullat horor mot betalning. Du är avundsjuk på andra människors förhållanden.

Det kan förhålla sig så som du skriver, men det kan också handla om att kaffepirat hyser en stark oro för att den svenska folkstammen riskerar att degenereras och till sist kanske dö ut enligt ett sådant synsätt.

Jag personligen bryr mig inte vad andra människor har för förhållanden, det är deras privatsak. Detta gör ju inte så mycket när det handlar om ett fåtal sådana förhållanden. Men ur ett samhällsperspektiv, när det blir ett stort antal blandförhållanden kan det påverka genpoolen och den svenska folkstammen riskerar få in mindre bra anlag dit. Nu påstår jag inte att varje individ som består av blandning hyser dåliga gener, absolut inte, det finns förstås stora individuella skillnader, men för att krasst se på verkligheten så finns det vissa statistiska skillnader mellan olika genetiska grupper i form av närvaro av genetiska sjukdomar, kognitiv förmåga etc.
Citera
2021-04-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det kan förhålla sig så som du skriver, men det kan också handla om att kaffepirat hyser en stark oro för att den svenska folkstammen riskerar att degenereras och till sist kanske dö ut enligt ett sådant synsätt.

Jag personligen bryr mig inte vad andra människor har för förhållanden, det är deras privatsak. Detta gör ju inte så mycket när det handlar om ett fåtal sådana förhållanden. Men ur ett samhällsperspektiv, när det blir ett stort antal blandförhållanden kan det påverka genpoolen och den svenska folkstammen riskerar få in mindre bra anlag dit. Nu påstår jag inte att varje individ som består av blandning hyser dåliga gener, absolut inte, det finns förstås stora individuella skillnader, men för att krasst se på verkligheten så finns det vissa statistiska skillnader mellan olika genetiska grupper i form av närvaro av genetiska sjukdomar, kognitiv förmåga etc.

Män som hatar kvinnor och ser dom som sliddjur brukar inte lyckas få ihop det med en kvinna oavsett ras.

Angående dåliga gener så finns det många pursvenskar som bär på dåliga gener också. Det är ett lotteri när man skaffar barn. Bästa är väl att kolla upp partners släkt innan man skaffar barn.

Rasblandning är väl inte jättevanligt så du behöver inte oroa dig för den svenska folkrasen. Kvinnor som skaffar barn med blånegrer är ändå genetiskt avfall och inget att bry sig om.
Citera
2021-04-22, 14:34
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Män som hatar kvinnor och ser dom som sliddjur brukar inte lyckas få ihop det med en kvinna oavsett ras.

Angående dåliga gener så finns det många pursvenskar som bär på dåliga gener också. Det är ett lotteri när man skaffar barn. Bästa är väl att kolla upp partners släkt innan man skaffar barn.

Rasblandning är väl inte jättevanligt så du behöver inte oroa dig för den svenska folkrasen. Kvinnor som skaffar barn med blånegrer är ändå genetiskt avfall och inget att bry sig om.
Så ni motsätter er rasblandning mellan blondin och blåneger, endast?
Edit; Vilka länder har blånegrer enligt eran definition? I Östafrika är man ljusbrun, hellre det än att vara vit eller svart. Ett mellanting m.a.o.
Vill också påpeka att jag inte avser att ingå i ett äktenskap med en svensk tjej, utan någon från mitt land, traditionsenligt.
Kortsiktigt är svenska brudar roligare men också mer sansade än blattetjejer, mellanöstern-tjejer är värst. Mina ex är bla från Iran och Irak, gillar inte deras högljudda beteende.
Senast redigerad av Jonathaan5 2021-04-22 kl. 14:46.
Citera
2021-04-22, 14:52
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det kan förhålla sig så som du skriver, men det kan också handla om att kaffepirat hyser en stark oro för att den svenska folkstammen riskerar att degenereras

men för att krasst se på verkligheten så finns det vissa statistiska skillnader mellan olika genetiska grupper i form av närvaro av genetiska sjukdomar, kognitiv förmåga etc.
Du blandar ihop grupp och individ. Huruvida den svenska folkstammen riskerar att degenereras eller ej beror på individens gener snarare än individens etniska härkomst. En korkad svensk är fortfarande en korkad person på samma sätt som att en intelligent afrikan är en intelligens person. Med tanke på utvecklingen i världen, är intelligens viktigare än hudfärg. Intelligenta afrikaner bör således yngla av sig i högre utsträckning än svenskar med ett längre intellekt.
Senast redigerad av Rick.Blaine 2021-04-22 kl. 14:56.
Citera
2021-04-22, 15:37
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
Du blandar ihop grupp och individ. Huruvida den svenska folkstammen riskerar att degenereras eller ej beror på individens gener snarare än individens etniska härkomst. En korkad svensk är fortfarande en korkad person på samma sätt som att en intelligent afrikan är en intelligens person. Med tanke på utvecklingen i världen, är intelligens viktigare än hudfärg. Intelligenta afrikaner bör således yngla av sig i högre utsträckning än svenskar med ett längre intellekt.

Nej jag blandar inte ihop grupp och individ. Jag skrev ganska tydligt att det finns stora individuella variationer. Men sett till genomsnitt presterar vissa etniska grupp avsevärt sämre på IK-test än andra. Därför är sannolikheten att en person från en lågpresterande grupp också har en sämre kognitiv förmåga enligt det som mäts vid IK-test.

Sedan finns det sjävklart en diskussion huruvida IK-test avspeglar intelligens, men jag skulle tippa på att merparten av forskare inom denne del av psykologin som forskar kring intelligensbegreppet anser att testerna är relevanta.

Afrikaner får självklart yngla av sig i sina hemländer, men måste de åka till just Sverige för att göra det? Borde inte det rimliga vara att svenskar främst ska yngla av sig i Sverige? Nu har jag inget emot afrikaner eller menar att personer av afrikansk bakgrund ska förbjudas att skaffa barn i Sverige, men att det ligger i Sveriges och svenskars intresse att vara en majoritet i sitt eget land.

Tidigare lät Svenska staten sterilisera personer som inte ansågs lämpliga att föra sina gener vidare. Denna form av "rashygien" var socialdemokraternas skötebarn. Visst finns det fördelar för samhället med denna form av selektering, men den måste ändå ses som så pass etiskt förkastlig att den inte går att använda i en modern demokrati.
Senast redigerad av DeValera 2021-04-22 kl. 15:44.
Citera
2021-04-22, 15:43
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Edit; Vilka länder har blånegrer enligt eran definition? I Östafrika är man ljusbrun, hellre det än att vara vit eller svart. Ett mellanting m.a.o.
Vill också påpeka att jag inte avser att ingå i ett äktenskap med en svensk tjej, utan någon från mitt land, traditionsenligt.
Kortsiktigt är svenska brudar roligare men också mer sansade än blattetjejer, mellanöstern-tjejer är värst. Mina ex är bla från Iran och Irak, gillar inte deras högljudda beteende.

Folk som somalier, eritreaner, amharer etc är genetiskt närmare besläktat med folken på den arabiska halvön än från folk från övriga afrika har jag läst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in