2021-04-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Minns inte om det framkommit i tråden tidigare men Sydsvenskan hävdar i en artikel idag att en av de tilltänkta offren är Bilal El-M. Rätt intressant https://www.sydsvenskan.se/2021-02-24/tva-slappta-i-harva-kring-gangstertelefoner

” En 23-årige yrkeskriminell som nu själv är häktad för inblandning i mordet på Karolin Hakim i Malmö 2019. Utsattes för mordförsök i Hässleholm”
Haha orkar inte det är så rörigt det här. Det är väll mustafa hassoun som sittet för mordet på karolin som var tilltänkta offret i hässleholm? Inte skulle ahmed döda sin egen bror. Eller... 😂

Vem är det som är försatt på fri fot. EN utav dem är ju nour. Vem är den andra
Citera
2021-04-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Hur gammal var han när hon tog livet av sig? Det fanns aldrig misstankar om att det var mord eller?

Tror inte juden är nån kvinnor mördare, Mecky ja det hade inte förvånat mig men inte juden.
Citera
2021-04-02, 21:48
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Haha orkar inte det är så rörigt det här. Det är väll mustafa hassoun som sittet för mordet på karolin som var tilltänkta offret i hässleholm? Inte skulle ahmed döda sin egen bror. Eller... 😂

Vem är det som är försatt på fri fot. EN utav dem är ju nour. Vem är den andra

Haha, jag vet, jag rörde ihop det där, men det är FAN inte lätt att hänga med i alla intriger och konflikter 😂
Citera
2021-04-03, 22:13
Medlem
Citat:
Haha, jag vet, jag rörde ihop det där, men det är FAN inte lätt att hänga med i alla intriger och konflikter 😂
Nä nä sjklart inte 😂😂 Verkligen rörigt. Och nu är det inte.gäng mot.gäng utan de vänner och familj som hugger varandra i ryggen ibland blir de svårt att hänga med.
Citera
2021-04-06, 17:36
Medlem
Finns det någon Fup ute ännu?

Om inte, vet ni vilka advokater som de anlitat?
Citera
2021-04-10, 11:30
Moderator
Mappings avatar
Nu är Biggie också indragen i detta: https://www.sydsvenskan.se/2021-04-10/mordkonspirationen-operation-snake-vaxer
Citera
2021-04-10, 14:23
Medlem
Citat:
Nu är Biggie också indragen i detta: https://www.sydsvenskan.se/2021-04-10/mordkonspirationen-operation-snake-vaxer

Är det ett triangeldrama eller är två allierade mot den tredje?
Citera
2021-04-10, 15:52
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Är det ett triangeldrama eller är två allierade mot den tredje?

Lit osäker på vad du menar. Biggie är lierad med Naief d.v.s. på Danis sida, och de dåd de misstänkt ha planerat är riktiga mot folk på Mekkys sida, i alla fall vad jag vet, eller minns. Biggie lär ju ha jobbat för Mekky för lönge sedan, men tydligen bytt sida.
Citera
2021-04-10, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Hur gammal var han när hon tog livet av sig? Det fanns aldrig misstankar om att det var mord eller?
Nej nej jag stod mycket nära henne, självmord. 20 år var vi vid tidpunkten
Citera
2021-04-10, 21:14
Medlem
superurban08s avatar
Bara för att korrekta allt, Biggie har aldrig varit springis åt mekky, dem har aldrig varit allierade. Biggie har alltid varit allierad med Dani J o company
Citera
2021-04-10, 22:20
Medlem
Citat:
Lit osäker på vad du menar. Biggie är lierad med Naief d.v.s. på Danis sida, och de dåd de misstänkt ha planerat är riktiga mot folk på Mekkys sida, i alla fall vad jag vet, eller minns. Biggie lär ju ha jobbat för Mekky för lönge sedan, men tydligen bytt sida.

Spännande med Biggie också. Haha...snart är alla ”tunga” i Malmö i ett och samma mål.
Min bild är dock inte att Biggie någonsin jobbat åt Mekky. Snarare tvärtom i så fall.
Citera
2021-04-11, 00:43
Medlem
Citat:

Ja. Eller så handlar det om tre fraktioner numera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in