2021-03-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du satte dig emot omfånget på hans deg och du var tvärsäker på att han inte hade något samröre eller kände maffian i Italien, och nu ska du leka att du känner honom?

Jag har aldrig lekt att jag "känner honom", håller fortfarande vid det jag sagt tidigare.
Citera
2021-03-22, 06:02
Medlem
Citat:
Misstänker att det finns några albaner i Skåne som ingen kan sätta sig på, säkert några starka kurder och araber också. Men denna killen är nog tight med alla möjliga och det verkar som han är all business och noll prestige, förut hans hämnd som är lika vacker som den är brutal.

Mek***y är givetvis ingen rolig ovän men jag tror Dannes kontaktnät är överlägset honom och det är bättre att åka till månen än att ha något otalt med en kille av hans kaliber.
Som jag fattade det är han bara tight med fd M falangen (och det räcker nog långt även om de inte finns kvar.)men jag vet inte. Det var hur som helst imponerande att hämnas på de som kidnappade hans halvbror eller vad det var. Riktigt fult att gå på någon som var lite handikappad eller hur det var. Enligt uppgifter här betalade han 1 miljon för varje mord. En av kidnapparna blev ju skjuten i huvudet mitt på dan i Rosengård så att det kan stämma. Visst det har hänt förut att folk blivit skjutna mitt på dan men det är ju inget som någon vill göra helst. Men för en miljon så....
Citera
2021-03-22, 08:19
Avslutad
Citat:
Du satte dig emot omfånget på hans deg och du var tvärsäker på att han inte hade något samröre eller kände maffian i Italien, och nu ska du leka att du känner honom?

Jag kan med säkerhet säga att han har bra med kontakter inom Cosa Nostra samt att han inte våldtog det lilla pundarludret punkt
Citera
2021-03-22, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Jag kan med säkerhet säga att han har bra med kontakter inom Cosa Nostra samt att han inte våldtog det lilla pundarludret punkt
Förra gången sa du en annan italiensk maffia?
Citera
2021-03-23, 15:29
Avslutad
Citat:
Förra gången sa du en annan italiensk maffia?

Cosa nostra e italienska maffian ditt punghuve
Citera
2021-03-23, 15:45
Medlem
Citat:

Kan du inte bara sluta att killgissa eller spamma tråden med allt möjligt. Cosa Nostra är en av flera maffior i Italien. Att du säger att han har bra kontakter och när andra skribenter påpekar att du har olika uppgifter över tid men inte inser skillnaden själv, så sjunker ju trovärdigheten hos dig.

Sen vad gäller kvinnan i turning torso är det ju oklart vad som skett men det är tydligt att du har ett gott öga till DJ. Det är noterat och sen kan vi gå vidare med mer relevanta saker.
Citera
2021-03-23, 16:04
Medlem
Citat:
Sist sa du Ndrangheta din lallar

Och jag vet att både är maffior från Italien, men du har ändrat dig från Kalabrien till Sicilien. Varför?

Och du vet nog inte att Calabrese och Sicilian är två andra språk och ingen av dem vill bli kallade för Italienare, så väx upp

Vilka av dem känner han?
Senast redigerad av xtroverto 2021-03-23 kl. 16:09.
Citera
2021-03-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Kan du inte bara sluta att killgissa eller spamma tråden med allt möjligt. Cosa Nostra är en av flera maffior i Italien. Att du säger att han har bra kontakter och när andra skribenter påpekar att du har olika uppgifter över tid men inte inser skillnaden själv, så sjunker ju trovärdigheten hos dig.

Sen vad gäller kvinnan i turning torso är det ju oklart vad som skett men det är tydligt att du har ett gott öga till DJ. Det är noterat och sen kan vi gå vidare med mer relevanta saker.
Han kanske sa fel? Annars tror jag tyvärr också att det är jidder
Citera
2021-03-24, 20:12
Medlem
Daniel kommer jag i håg från Dammfriskolan. Han blev knäpp efter det att hans tjej begick självmord. Eller det är vad jag fick höra. Han var kriminell redan från barnsben. Sålde rätt mycket och umgicks med de ”coola” killarna. Vet inte om jag har kvar skolkatalogen men ska kolla.
Citera
2021-03-25, 17:47
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizzy99
Daniel kommer jag i håg från Dammfriskolan. Han blev knäpp efter det att hans tjej begick självmord. Eller det är vad jag fick höra. Han var kriminell redan från barnsben. Sålde rätt mycket och umgicks med de ”coola” killarna. Vet inte om jag har kvar skolkatalogen men ska kolla.

Haha du är typ den tredje som har påstått här i tråden att ni gått på samma skola som Dani J, och att ni skulle leta fram skolkatalogen
Citera
2021-03-28, 00:58
Medlem
Inte för att jag vet om Om*r Ahm*d (a) verkligen häktades, men här är en framställan i just detta mål från i onsdags i alla fall.

https://docdro.id/BSROVro

Visst satt han häktad för mordet på Achraf ett tag? I så fall måste han släppts för det framgår av häktningsframställan ovan att han var på fri fot.
Citera
2021-03-28, 12:43
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizzy99
Hur gammal var han när hon tog livet av sig? Det fanns aldrig misstankar om att det var mord eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in