2021-02-03, 09:42
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det som känns mest logiskt med att det skulle vara Dani, tycker jag, är hans bevisade våldskapital. Jag menar, vem skulle hämnas Jazz eller Zaki? Knappast nån som skulle göra det av heder, och ingen som skulle vilja betala någon heller tror jag.

Sjukt att du vet så mycket! Men jag håller med dig!!!!
Citera
2021-02-03, 10:06
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Sjukt att du vet så mycket! Men jag håller med dig!!!!

😘😂

Jag fuskar för jag antecknar allt om varje mord/händelse ;-)
Citera
2021-02-08, 01:12
Medlem
Varför pratas det om tre El M*ghrabi bröder?
Det är väl "bara" B*lal och Ahm*d som är yrkeskriminella?
M är väl inte kriminell?
Eller finns där fler söner i den helylle-familjen?

EDIT
Juste...S*yed...
Citera
2021-02-12, 09:36
Medlem
Citat:
Håller med dig, jag har länge försökt få fram ett foto på honom men utan framgång, det är ganska unikt för i princip alla andra gängkriminella i Malmö har en sketen Facebooksida, Insta eller nåt sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Bara det är otroligt i sig.

tror en polare har en gammal skolkatalog från Dammfriskolan hade eventuellt kunnat scanna in, fast han va ju max 15 bast då typ, på den tiden kalla vi inte han jude utan Dani Pennpistol xD
Citera
2021-02-12, 09:54
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ermac86
tror en polare har en gammal skolkatalog från Dammfriskolan hade eventuellt kunnat scanna in, fast han va ju max 15 bast då typ, på den tiden kalla vi inte han jude utan Dani Pennpistol xD

Haha, Dani Pennpistol?! Vet du när i tiden epitet "Juden" kom till?

Scanna gärna in eller ta foto med mobilen, hade varit intressant att se ett foto på spöket!
Citera
2021-02-14, 22:48
Medlem
Citat:
Haha, Dani Pennpistol?! Vet du när i tiden epitet "Juden" kom till?

Scanna gärna in eller ta foto med mobilen, hade varit intressant att se ett foto på spöket!

Vet att han har haft smeknamnet Dani jude länge sedan tonåren.

Av vad jag fått höra är det för att han har haft pengar och ”snål” där av han blev kallad jude.
Citera
2021-02-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Varför pratas det om tre El M*ghrabi bröder?
Det är väl "bara" B*lal och Ahm*d som är yrkeskriminella?
M är väl inte kriminell?
Eller finns där fler söner i den helylle-familjen?

EDIT
Juste...S*yed...

M är dömd i alla fall. Det innebär ju iofs inte att han är kriminell. Vad jag vet har han inte på något sätt utmärkt sig som sina bröder. Än. Och förhoppningsvis inte framöver heller. Men jag skulle gissa att han lever farligt. Finns nog de som inte skulle tveka att ta honom om de inte får tag på bröderna.
Citera
2021-02-25, 12:10
Moderator
Mappings avatar
Minns inte om det framkommit i tråden tidigare men Sydsvenskan hävdar i en artikel idag att en av de tilltänkta offren är Bilal El-M. Rätt intressant https://www.sydsvenskan.se/2021-02-24/tva-slappta-i-harva-kring-gangstertelefoner

” En 23-årige yrkeskriminell som nu själv är häktad för inblandning i mordet på Karolin Hakim i Malmö 2019. Utsattes för mordförsök i Hässleholm”
Citera
2021-02-25, 13:05
Medlem
Citat:
Minns inte om det framkommit i tråden tidigare men Sydsvenskan hävdar i en artikel idag att en av de tilltänkta offren är Bilal El-M. Rätt intressant https://www.sydsvenskan.se/2021-02-24/tva-slappta-i-harva-kring-gangstertelefoner

” En 23-årige yrkeskriminell som nu själv är häktad för inblandning i mordet på Karolin Hakim i Malmö 2019. Utsattes för mordförsök i Hässleholm”

Är ganska säker på att detta är musti och inte bilal
Citera
2021-02-25, 13:08
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Är ganska säker på att detta är musti och inte bilal

Fan, du har nog rätt, Sydsvenskan måste ha ändrat länken sedan jag kopierade den för den pekade på en annan sida då där jag tyckte det var tydligt att den avhandlade skytten, d.v.s. Bilal (misstänkt)
Citera
2021-03-15, 17:38
Medlem
Någon som vet när åtal planeras? Har ändå gått 7-8 månader nu
Citera
2021-03-15, 19:03
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyponsoppansFarsa
Någon som vet när åtal planeras? Har ändå gått 7-8 månader nu

Har för mig att jag hörde att det skulle dröja till sommaren i nån podd häromdagen. Aftonbladet Krim har jag för mig att det var. Troligtvis är Encro-materialet enormt, och det är runt 10 personer som är misstänkta (eller kanske mer).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in