2021-04-10, 17:52
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Utöver boxning och kvinnofrid bad jag om...

Allt du skriver ingår i boxning och kvinnofrid lilla vän.

Detta är mer än nog för att förekomma i en utredning.
Jag gissar att Berglund har supit alltför hårt en längre tid (jag hoppas han samlar ihop sig och inser att han är i behov av behandling) och gjort bort sig inom någon form av kränkning mot kvinnofrid.

Vad tror du?
Citera
2021-04-10, 17:52
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Är detta något svagbegåvat försök till omvänd psykologi, där jag ska bli så butter över att höra att jag "inte har en jäkla aning" att jag på grund av detta delger informationen för att bevisa att du har fel? Jösses. Jag konstaterade att det inte stämmer att Berglund skulle vara misstänkt för misshandel. Du har sedan dess, likt den skvallerkärring du är, grinat över att du inte fått reda på vad som verkligen skett. That's it.

Har ingen som helst skyldighet att delge privat information om andra. Jag har bara påpekat felaktig sådan. Det enda som eventuellt bryter mot någon forumregel här är för övrigt att just påstå dynga likt den jag pekat ut, då det kan falla under 0.09.

ps, du behöver inte söka vård då det ju tyvärr inte finns något botemedel mot att vara svagbegåvad. Du är körd i det avseendet, helt enkelt.

Antingen så får du styrka det du skriver annars får du hålla fingrarna stilla.

Lilla flicka, att du behöver inte skriva mer här.

Du tillför lika lite här som i ditt liv. Att du försöker leda blickarna åt annat håll utan att ange varför gör dig lite löjlig.

Du har ingen skyldighet att skriva här alls tösen.
Citera
2021-04-10, 17:53
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det enda som eventuellt bryter mot någon forumregel här är för övrigt att just påstå dynga likt den jag pekat ut, då det kan falla under 0.09.

ps, du behöver inte söka vård då det ju tyvärr inte finns något botemedel mot att vara svagbegåvad. Du är körd i det avseendet, helt enkelt.

Bra självrannsakan där då det du "påstår" utan att påvisa belägg för detta faller under just "falsk ryktesspridning" då det är just vad din obekräftade "trådsanning" står för och då är så långt medias bevakningar dom som står att följa. Det jag och andra här har relaterat till är ju medias rapportering och du menar att den faller under 0.09 då? Du som menar så och då är det din sak att visa att dom har fel.
SÅ går det iaf till under andra rubriker på FlashB. men du vill ju inte medverka till att göra det rätt för P.B relaterat till det som står i media så att det bevisar mer vem du är - - - det vore väl bra om det kom fram ngt "bra" då tex att han nu INTE är sån som använder andra som "boxbollar" men ok du har valt att alla ska få fortsätta tro det - - - så lite var din sk. "medkänsla" för P.B värd

Ledsen över att du inte fått adekvat vård då du själv nämner att det inte fanns ngn hjälp att få.
Citera
2021-04-10, 17:54
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Detta är mer än nog för att förekomma i en utredning.
Jag gissar att Berglund har supit alltför hårt en längre tid (jag hoppas han samlar ihop sig och inser att han är i behov av behandling) och gjort bort sig inom någon form av kränkning mot kvinnofrid.

Vad tror du?
Jag ställde frågan till någon "Korder" som inte förstår vad det handlar om. Hon försöker skydda Berglund med små löjliga inlägg.

Jag håller med dig i dina aningar.
Citera
2021-04-10, 18:00
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Jag ställde frågan till någon "Korder" som inte förstår vad det handlar om. Hon försöker skydda Berglund med små löjliga inlägg.

Jag håller med dig i dina aningar.

Jo, jag såg att det var konversation till ”Korder”, ber om ursäkt att jag avbröt.
Sorry, my bad 😐
Citera
2021-04-10, 18:06
Medlem
Korders avatar
Citat:
Antingen så får du styrka det du skriver annars får du hålla fingrarna stilla.

Lilla flicka, att du behöver inte skriva mer här.

Du tillför lika lite här som i ditt liv. Att du försöker leda blickarna åt annat håll utan att ange varför gör dig lite löjlig.

Du har ingen skyldighet att skriva här alls tösen.

Extremt oklart vad du virrar om. "Leda blickarna åt annat håll"? Jag har skrivit att det inte är misshandel som Berglund är misstänkt för. Svårare än så är det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Bra självrannsakan där då det du "påstår" utan att påvisa belägg för detta faller under just "falsk ryktesspridning" då det är just vad din obekräftade "trådsanning" står för och då är så långt medias bevakningar dom som står att följa. Det jag och andra här har relaterat till är ju medias rapportering och du menar att den faller under 0.09 då? Du som menar så och då är det din sak att visa att dom har fel.
SÅ går det iaf till under andra rubriker på FlashB. men du vill ju inte medverka till att göra det rätt för P.B relaterat till det som står i media så att det bevisar mer vem du är - - - det vore väl bra om det kom fram ngt "bra" då tex att han nu INTE är sån som använder andra som "boxbollar" men ok du har valt att alla ska få fortsätta tro det - - - så lite var din sk. "medkänsla" för P.B värd

Ledsen över att du inte fått adekvat vård då du själv nämner att det inte fanns ngn hjälp att få.

Falsk ryktesspridning innebär att något är just falskt. Berglund är inte misstänkt för misshandel, så enkelt är det. Det jag har skrivit är sant, vilket förstås även skvallerkärringar som dig kommer erfara i sinom tid. Med tanke på dina tidigare inlägg och hur du våldför dig på språket så förstår jag att det är hopplöst att begära någon form av kritiskt tänkande, men så ligger det i alla fall till. Resten av ditt sinnesförvirrade inlägg låter jag bero.
Citera
2021-04-10, 19:42
Medlem
Patrik kommer att klara detta tror jag, det är svårt att bevisa anklagelser då det påstådda brimottet skulle ha skett i hemmet, inga skador finns heller så jag tror att han klarar sig.
Citera
2021-04-10, 20:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Patrik kommer att klara detta tror jag, det är svårt att bevisa anklagelser då det påstådda brimottet skulle ha skett i hemmet, inga skador finns heller så jag tror att han klarar sig.

Våldtäkt ger inte alltid synliga skador.
Citera
2021-04-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Våldtäkt ger inte alltid synliga skador.

Detta handlar inte om våldtäkt, var det så skulle nog Patrik vara delgiven misstanke och inte suitta hemma och lira TV spel.
Citera
2021-04-10, 20:23
Medlem
Kan folk inte bara ge fan i att sitta och gissa? PB behöver väl fan inte syssla med våldtäkt eller liknande som folk har skrivit här. Fan han har ju en hel stad att sätta på om han vill. Sålänge det är en dispyt i hemmet med en snefylla så borde folk bara lämna det där. Killen har tidigare sagt att han mår dåligt. Lämna honom då ifred så han får läka ihop.
Citera
2021-04-10, 20:30
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
Kan folk inte bara ge fan i att sitta och gissa? PB behöver väl fan inte syssla med våldtäkt eller liknande som folk har skrivit här. Fan han har ju en hel stad att sätta på om han vill. Sålänge det är en dispyt i hemmet med en snefylla så borde folk bara lämna det där. Killen har tidigare sagt att han mår dåligt. Lämna honom då ifred så han får läka ihop.

”En hel stad att sätta på om han vill”

Jo, det har hu gått väldigt bra hittills...🤣

Det är väl klart att han ska få LÄKA, pöjkvaskern! Självklart!! Han kanske skulle börja med att sluta att supa å bete sig som en idiot, så kommer nog läkningen av sig själv, serru..👍
Citera
2021-04-10, 20:38
Medlem
is4kadams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Patrik förekommer i en polisutredning angående ”Brott i nära relation”.
Detta innebär brott där gärningspersonen har eller har haft en nära relation med brottsoffret.
Brotten handlar ofta om ofredande, olaga hot, misshandel eller sexualbrott.

Vad är din info på att det är just P.B som förekommer i den utredningen?
Har du någon insyn i ärendet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in