2021-04-10, 21:26
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Håll käften, här skvallras det. Om du inte gillar det, så kan du dra!

Patrik är sexig, med hans pengar. Hey Patrik!
Tig själv neger! Självklart gillar du andras pengar, som den parasit du är.

Någon som vet när Bulan och ex-flickvännen bröt upp?
Citera
2021-04-10, 21:48
Medlem
TaxenSixtens avatar
Han kanske har publicerat lite vågade bilder på nätet?
Citera
2021-04-10, 22:07
Medlem
Om PB mår dåligt så hoppas jag han inte sitter och läser om sig själv såklart på FB. Smartare än så lär han väl vara får man hoppas. Väljer man att gå in och läsa på en skvallersajt då får man fan skylla sig själv. Pappa Anders får tala om det för sonen.
Citera
2021-04-10, 22:27
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av is4kadam
Vad är din info på att det är just P.B som förekommer i den utredningen?
Har du någon insyn i ärendet?

Det kryllar av små läckor...överallt.
Dessvärre.
Citera
2021-04-10, 22:34
Moderator
vfs avatar
Hockey --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2021-04-10, 23:04
Medlem
is4kadams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Det kryllar av små läckor...överallt.
Dessvärre.

Så är det..
Kändes som att du var så säker i detta fall.
Vet du vart det ska ha inträffat i detta avlånga land?
Citera
2021-04-11, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabarssylt
I en St Lous-tidning skrev man så här, när PB lämnade Buffalo:

https://www.stlouisgametime.com/2019...n-blues-hockey

Partylivet funkar inte när livet inte längre är på topp. Motgångar och party är en dålig kombination. Verkar som att det gått överstyr på senare tid.

Varför har du fetat just den delen? Syftet med hela den meningen var att det finns NHL-spelare som gjort det som nämnts utan att bli något vidare bestraffade men att Berglund nu "tvingats" lämna NHL trots att han inte gjort något av det.
Citera
2021-04-11, 01:43
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidthekiddo
P.B har haft enorma alkohol-problem under flera säsonger. Alkohol var anledningen till att det sket sig i NHL och var fortsatt ett enormt problem i Djurgården där han söp sig dyngrak i tid och otid. Vardagar var lika värdiga som helgdagar att supa sig full på. Samma problem har varit i Brynäs trots att man hoppades på att han skulle skärpa sig. Nätter i fyllecell, extremt mycket alkohol och nu detta.. Jag tror killens karriär mycket väl kan vara över. Han har som sagt stora problem han måste ta tag i först. Vilket dock inte verkar särskilt sannolikt med tanke på den självbild killen verkar ha. I Stockholm var det bland han bland de mest arroganta och skitstövliga personerna du kunde hamna med. Han var Gud - om du frågade honom själv.

Skulle förklara varför han inte uträttade mer i NHL, minns en VM-turnering där han såg ut som Mats Sundin reinkarnerad och gjorde åtta mål på nio matcher.
Citera
2021-04-11, 02:29
Medlem
Som idrottare själv blir man ju bra förbannad när en, till synes gudabenådad, talang pissar bort sitt liv så här. Det är givetvis tråkigt för ex flickvännen och även Berglund själv. Det måste ligga någon psykisk ohälsa bakom det hela. Men rent sportmässigt så blir jag bara bitter. Det där VM:et för typ 10 år sedan när han gjorde 8 mål på 9 matcher och man trodde att nu jävlar blir han den där svenska stjärnan vi väntat på. Men icke.

Nä, jag blir fan bara arg!
Citera
2021-04-11, 07:09
Medlem
cece123s avatar
Han verkar ju vara en person som skyller sina misslyckanden på andra, alltmedan papsen försvarar sin snorunge till son.
https://www.aftonbladet.se/sportblad...atrik-berglund
Förmodligen kommer han aldrig stå för sina misstag.
Citera
2021-04-11, 07:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensexapiss
ABs artikel ger ju ingen direkt info, någon som har premium på GD som kommer åt den låsta artikeln?

Bla står detta

Citat:
Jag har nyligen inlett en förundersökning. Jag kan inte kommentera mer i nuläget, säger assisterande åklagare Katinka Enström som leder utredningen.

Citat:
Tidningen har talat med kvinnan som fram till den aktuella händelsen var Patrik Berglunds flickvän.
– Han mår inte bra och det gick ut över mig. Jag stannade kvar för länge, säger hon.
Citera
2021-04-11, 07:41
Medlem
happyjoys avatar
Förmodligen ofredande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in