2021-04-10, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Det jag inte förstår är varför man söker till Robinson, i norrland, men inte gör det för att vinna? Wrenkler förstår, eller struntar, i att hans sätt att lägga ut sina teorier gör att andra tycker han är jobbig och kommer skicka hem han. Om han inte förstår det är han korkad. Det är ju ingen solsemester man bjuds på.
Han ville säkert vinna från början men tänk dig själv att vara på en ö med massa idioter. Man kan ändra sig.
2021-04-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Om jag inte kommer fram till Vänern så har de ju förmodligen inte flugit mot sjön. Fiskmåsar flyger inte heller djupt in i skogen så sannolikheten att det är nära till sjön är rätt stor.
Det är ett välkänt faktum i överlevnadskretsar att 100% av alla måsar på en ö flyger mot vattnet. Så sannolikheten för att hamna på en strand om man följer en mås är väldigt hög. Ni kan släppa detta nu.
2021-04-10, 11:15
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är ett välkänt faktum i överlevnadskretsar att 100% av alla måsar på en ö flyger mot vattnet. Så sannolikheten för att hamna på en strand om man följer en mås är väldigt hög. Ni kan släppa detta nu.
Hur kom ifrån vattnet då. Promenerade?
2021-04-10, 11:37
Medlem
peterZiipens avatar
Någon som vet exakt vilka öar de befinner sig på uppe i Haparanda-skärgård?
2021-04-10, 11:46
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Det jag inte förstår är varför man söker till Robinson, i norrland, men inte gör det för att vinna? Wrenkler förstår, eller struntar, i att hans sätt att lägga ut sina teorier gör att andra tycker han är jobbig och kommer skicka hem han. Om han inte förstår det är han korkad. Det är ju ingen solsemester man bjuds på.

Vissa av nollåttorna hoppas väl deras medverkan ska fungera som någon slags startraket på deras Influenser/kändiskarriär. Wrenkler tror jag inte har sett en minut av någon tidigare Robinsonproduktion. Han vill/kan inte delta i det sociala spelet som krävs för att ha en chans att vinna.
2021-04-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ja.
Förstår inte riktigt varför detta är så lustigt hah
2021-04-10, 12:33
Medlem
Citat:
En anledning kan väl vara själva äventyret i sig!
2021-04-10, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hur kom ifrån vattnet då. Promenerade?
Det finns vatten både framåt och bakåt, googla på Ö och kolla får du se!
2021-04-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ja.

https://hbwebben.se/robinson/
2021-04-10, 13:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2021

Läs länken ovanför så kommer du att kunna se exakt var de har spelat in Robinson denna gång samt mycket annan fakta ...
2021-04-10, 13:19
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Vissa av nollåttorna hoppas väl deras medverkan ska fungera som någon slags startraket på deras Influenser/kändiskarriär. Wrenkler tror jag inte har sett en minut av någon tidigare Robinsonproduktion. Han vill/kan inte delta i det sociala spelet som krävs för att ha en chans att vinna.

Ja influencers eller andra företagsverksamheter kan få sig en bra skjuts av detta. Har inte så god koll på de senaste åren men Alexandra Zazzi gjorde ett bra jobb för att ta vara på kändisskapet för att hjälpa hennes restaurangambitioner. Jan-Emanuel skapade sig ett namn inom politiken genom sin medverkan. Pål Hollender breddade sin konstnärspublik när han var med. Dessutom söker ånga dessa program bara för att synas och bli c-kändisar under ett par år.
2021-04-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Ja influencers eller andra företagsverksamheter kan få sig en bra skjuts av detta. Har inte så god koll på de senaste åren men Alexandra Zazzi gjorde ett bra jobb för att ta vara på kändisskapet för att hjälpa hennes restaurangambitioner. Jan-Emanuel skapade sig ett namn inom politiken genom sin medverkan. Pål Hollender breddade sin konstnärspublik när han var med. Dessutom söker ånga dessa program bara för att synas och bli c-kändisar under ett par år.

Det är flera som öser på med memmoklipp just nu ser jag. Joana har dock varit Influencer ett bra tag nu och går ganska bra för henne vad jag kan se. Så jag undrar om detta är till hennes fördel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in