2021-04-09, 20:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Han verkar förstå de sociala koderna, han bara struntar i dem

Så kan det också vara. Bara att kolla in hans Insta
2021-04-09, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Men flyger dom till Vänern borde dom väl lika ofta flyga från Vänern?
När de lämnar Vänern går de till fots.

2021-04-10, 00:22
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Känns inte som en slump att han valde att stå över just denna tävling med tanke på hur likgiltig han har varit i veckans avsnitt. Är ju som vanligt, de svaga paktar ihop sig för att klara livhanken.

Sen var han ju ärlig med att han kanske hade varit mer angelägen om att stanna ifall han varit en del av en pakt, men som det har utvecklat sig nu blir det rätt bagatellartat att anstränga sig för gruppen. Han är ju inte så dum som belackarna försöker utmåla honom som, det är mer zero fuckz given, han skiter i vilket.

Men var ju en skön cliffhanger i slutet på gårdagens avsnitt, "Nu är det jag som har the power, motherfuckers"

Kan det vara så fantastiskt att de gömt någon sorts immunitetsarmband på stranden och Wrenkich funnit den?
2021-04-10, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ha,ha,ha - märks att du inte gillar honom. Dels har du döpt om honom till Wanker och kan inte låta bli att muttra om vad han gör Fast det är nog bara du och jag (verkar det som iaf!) som har svårt att ta honom till vårt hjärta. En mer osocial varelse som inte kan de sociala koderna för samvaro utan kör total härskarteknik jämt och ständigt hittar man inte så ofta - tycker till och med Nick och Raymond som varit med i tidigare säsonger var liiiite bättre på det

Asocial heter det din efterblivna jävel!
2021-04-10, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det beror väl på om man menar att han är osocial eller asocial? Han kan i och för sig vara både och, men jag håller med CS128 att Wanker i första hand verkar vara osocial. Men du kan ha rätt, han kan även vara asocial.

Man behöver väl inte kalla någon efterbliven för att man har olika åsikter, det är väl lite onödigt?

För det är väl inte så att du tror att osocial är ett felaktigt ord, för då har du helt fel....?
2021-04-10, 08:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos

https://www.gp.se/nyheter/de-som-gillar-ensamheten-%C3%A4r-osociala-inte-asociala-1.25291120

Jag har INTE pratat om asociala beteenden utan om osocialt beteende ... Läs på själv! Du har en länk som beskriver ovanför att läsa på om skillnaden!
2021-04-10, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Men flyger dom till Vänern borde dom väl lika ofta flyga från Vänern?
Touche
2021-04-10, 09:45
Medlem
Citat:
Ja men det märker man rätt fort. Man får ju hålla koll på andra tecken också såklart men av min erfarenhet så har fiskmåsar varit bra guider. Flyger de från Vänern så är ju Vänern åt motsatt riktning.

Jodå!

Hur ser du att de flyger från Vänern då?
2021-04-10, 10:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Han verkar förstå de sociala koderna, han bara struntar i dem

Nej han har inte förmågan att lägga fram sina åsikter och argument på ett sätt så att andra tar dem till sig och överväger om han har en poäng eller ej.
Självklart skiter han inte i de sociala koderna. Hade han klarat av dem så hade han nyttjat dem eftersom det han säger faktiskt många gånger är korrekt. Men man måste klara av retoriken och där brister han tyvärr.
Han är nog relativt begåvad intelligensmässigt men som för så många fler av hans sort så faller det platt i sociala miljöer. Tyvärr 🤷
2021-04-10, 10:20
Medlem
Vad för härskarteknik har Wrenkler använt?

EDIT: Oj det här menade jag att skicka igår men struntade i det. Råkade skicka iväg det nu när jag uppdaterade fliken på mobilen. Ignorera
Senast redigerad av Traptin 2021-04-10 kl. 10:22.
2021-04-10, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Hur ser du att de flyger från Vänern då?
Om jag inte kommer fram till Vänern så har de ju förmodligen inte flugit mot sjön. Fiskmåsar flyger inte heller djupt in i skogen så sannolikheten att det är nära till sjön är rätt stor.
2021-04-10, 11:07
Medlem
catos avatar
Det jag inte förstår är varför man söker till Robinson, i norrland, men inte gör det för att vinna? Wrenkler förstår, eller struntar, i att hans sätt att lägga ut sina teorier gör att andra tycker han är jobbig och kommer skicka hem han. Om han inte förstår det är han korkad. Det är ju ingen solsemester man bjuds på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in