Citat:
Ursprungligen postat av
Herr-P
Vi hade get upp direkt. Vi svenskar är värdens största töntar. Idag har vi fler invandrare än vad vi hade då som skulle våga stå upp mer för Sverige.
Eeeh, är inte de här just för att de FLYTT krig och elände?😉
Vi kan nog lugnt konstatera att de så gör även denna gången, ”
when the going gets tough the ekonomisk flykting med dubbla medborgarskap gets going (home)” det är sen gammalt och det gäller fortfarande..
Sverige har historiskt krigat och röjt så mycket på slagfälten att det nog faller sig naturligt av
visare erfarenhet att hålla sig utanför krig till varje pris?
Dessutom höll skitstöveln Hitler Svenskarna
högst av alla när det kom till högkvalitativ arisk ras, så vem vet, han kanske var rädd för Svenskarna och deras kapacitet?😏..
Hursomhelst ska Carl Bildt bara sitta ner och hålla käften, han hade definitivt inte varit en av dom som skulle fajtats om det blev skarpt läge, en mera onödig och värdelös pappersvändare finns nog inte och jag ställde mig samma fråga som Göran Persson gjorde då det en gång begav sig gällande Bildt -”
Vad ska karln göra efter sin politiska karriär -han är ju så dålig”..
Att det löste sig och han fick uppdrag ändå säger mer om den korrupta värld vi lever i än om Carls duglighet..
Det finns, eller fanns åtminstone ett klipp när klåparn sjöng ”
fyra bugg och en coca cola” vilket framfördes så stelt och omusikaliskt att det ryktas att krukväxterna i studion avled knall o fall pga av den hemska upplevelsen att höra Calle sjunga, -
och precis lika dålig som han var på att sjunga var han på allt annat han företog sig, -Så sitt ner och håll käften säger jag bara!👆....