Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-04-07, 01:23
Medlem
D00mers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Tagit 0,8g ladd under kvällen ungefär, någon kunnig som vet ifall det är lugnt att stoppa i sig någon ksalol 1mg (alprazolam) utan att de är farligt? tänkte ta 1-3 stycken. Tacksam för svar
(1,5-2 timmar sen sista linan)
(laddet var hyfsat, inte jättebra kvalitet)
Det är lugnt!
Citera
2021-04-07, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D00mer
Det är lugnt!
Tack för svar. Körde 2mg nyss
Citera
2021-04-07, 07:34
Medlem
Hur påverkar kokain testosteronet?
Citera
2021-04-07, 13:32
Medlem
laddkingens avatar
Hur ser en kokainöverdos ut? Dvs vad händer med en?
Citera
2021-04-07, 13:33
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterX2014
+1 på den. Instämmer helt. Har sett med egna ögon hur kilos klossar krossas o blandas om o pressas igen. Även kilon som kommit i pulver som sedan bankats o blivit Till " kakor".

Mvh X
Kör lite hårspray och vira en blöt handduk hårt över det hela och lägg på elementet så få får du glittrande fishscale stenar sen...
Senast redigerad av Giant Squid 2021-04-07 kl. 13:37.
Citera
2021-04-09, 13:58
Medlem
Måste man verkligen känna gängblattar för att få bra kokain?
Citera
2021-04-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Hur ser en kokainöverdos ut? Dvs vad händer med en?
Min bästa vän dog av hjärnblödning på toaletten hemma pga sprucket blodkärl. Han använde ett par gånger i veckan och endast kokain. En annan fick psykos, trodde han var förföljd och hoppade ner för ett litet berg och skadade ryggen. Läste att 3 om dagen dör av narkotika i Sverige.
Citera
2021-04-10, 00:48
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty20
Min bästa vän dog av hjärnblödning på toaletten hemma pga sprucket blodkärl. Han använde ett par gånger i veckan och endast kokain. En annan fick psykos, trodde han var förföljd och hoppade ner för ett litet berg och skadade ryggen. Läste att 3 om dagen dör av narkotika i Sverige.

Haft ont i bröstet vid hjärtat / ovanför ett par dagar nu. Bör man kolla upp? Gör dom drogtest på sjukhuset? Speciellt när jag ligger ner och ska sova gör de ont. Spänner så kan bara ligga i vissa ställningar.
Citera
2021-04-10, 04:09
Medlem
stee-vos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Lou-Boyle
Ibland kan jag se det som positivt när det är utbankat lite. Köpte till 90% rent, kom i en stor sten som var helt oljig och stank bensin (genom påsen). Det var fint men man blir snabbt stissig då det är stå starkt. Det är svårt att dosera mindre också...
Satan, vad kostade den skiten?

Kn inte säga att jag någosnig sett något sånt.
Citera
2021-04-10, 08:53
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Lou-Boyle
Ibland kan jag se det som positivt när det är utbankat lite. Köpte till 90% rent, kom i en stor sten som var helt oljig och stank bensin (genom påsen). Det var fint men man blir snabbt stissig då det är stå starkt. Det är svårt att dosera mindre också...

Citat:
Ursprungligen postat av stee-vo
Satan, vad kostade den skiten?

Kn inte säga att jag någosnig sett något sånt.

Sorry to break it to yOu. Det där är flex skit från Holland och inte kokain. 10 g Sten går loss på ca 6500 till slutkund. Det är tyvärr typ de enda som existerar i STHLM efter corona.
Citera
2021-04-10, 17:51
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Haft ont i bröstet vid hjärtat / ovanför ett par dagar nu. Bör man kolla upp? Gör dom drogtest på sjukhuset? Speciellt när jag ligger ner och ska sova gör de ont. Spänner så kan bara ligga i vissa ställningar.
Kolla upp. Sjukhuset gör inget drogtest om du söker hjälp för bröstsmärtor.
Citera
2021-04-20, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty20

Tråkigt att höra om dina vänner.

Själv känner jag en del personer inom fotbollssupportersammanhang, cirka 20-30 personer som brukar kokain sporadiskt, och inte en enda har vad jag vet råkat illa ut rent fysiskt av kokain, inklusive mig själv.

Men det kanske kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in