2021-04-09, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoFlink
Vad är det som händer bakom skynkena som inte händer på vilket annat företag som helst menar du?

Du tror väl inte blint på Frekkinheads historier hoppas jag? De är lika fiktiva som players profiler.

JH är reggat företag, betalar skatt, moms osv och bryter inte mot några lagar.

Det jag skriver, folk blir avstängda pga saker som har föga med prestationen i chatten att göra. Jag talar om coacherna, interna konflikter, folk som ryker utan anledning ops alltså. Sen är det givetvis above board med allt vad gäller själva företaget annars hade dom inte kunnat ta betalt med cc, osv.

Och vadå andra företag? Har Biltema och Mcdonalds också coacher eller vad? Vad trött jag blir på er nu
2021-04-09, 09:35
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det jag skriver, folk blir avstängda pga saker som har föga med prestationen i chatten att göra. Jag talar om coacherna, interna konflikter, folk som ryker utan anledning ops alltså. Sen är det givetvis above board med allt vad gäller själva företaget annars hade dom inte kunnat ta betalt med cc, osv.

Och vadå andra företag? Har Biltema och Mcdonalds också coacher eller vad? Vad trött jag blir på er nu
Skämtar du eller? Det är ju klart som fan att det finns coacher på alla arbetsplatser, även fast de kanske använder sig av en annan titel; teamleader, platschef etc. Tror du att de tar besluten kollektivt på andra arbetsplatser eller? Coach är en titel som används främst inom sälj och sporten, men det är i stort sett samma arbetsbeskrivning som gruppchef eller andra högre supervisor-titlar.
2021-04-09, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Skämtar du eller? Det är ju klart som fan att det finns coacher på alla arbetsplatser, även fast de kanske använder sig av en annan titel; teamleader, platschef etc. Tror du att de tar besluten kollektivt på andra arbetsplatser eller? Coach är en titel som används främst inom sälj och sporten, men det är i stort sett samma arbetsbeskrivning som gruppchef eller andra högre supervisor-titlar.

Jag fattar det raringen, men ger dom folk sparken på eget bevåg utan anledning? Det var ju lite det som var min poäng. Sen är det ju lite fler än en coach på JH.
2021-04-09, 16:19
Medlem
frekkinheads avatar
Gillar att det är de som älskar och stöttar coacherna vs de som bara vill tjäna pengar här haha
2021-04-09, 21:02
Medlem
dANiis avatar
Får ni en del korrigeringsmail?, sjukt drygt.. eller så är man kanske lite retarderad ändå.
2021-04-09, 22:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Får ni en del korrigeringsmail?, sjukt drygt.. eller så är man kanske lite retarderad ändå.
Vad är det?
2021-04-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vi är bittra sök inte detta jobb, fixa soc istället tack på förhud
Tack, jag har redan ett riktigt jobb. Var ute efter något vid sidan om.
2021-04-09, 22:24
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vad är det?

Påpekande att man använder för "bra" grammatik och använder "," när det är lägligt.. vill de att man skriver retarderat utan punkt och små bokstäver hela tiden?, helt sneknullat.

Kan ha att göra med att nästa operatör är kanske mongo och inte kan använda "," eller "."
2021-04-09, 23:33
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Påpekande att man använder för "bra" grammatik och använder "," när det är lägligt.. vill de att man skriver retarderat utan punkt och små bokstäver hela tiden?, helt sneknullat.

Kan ha att göra med att nästa operatör är kanske mongo och inte kan använda "," eller "."
Hahaha. Förlåt att jag skrattar, men det var det sjukaste. Skriver du för bra och dom klagar på det?
2021-04-10, 01:34
Medlem
Citat:

Onaturligt många.
Du använder "dethär" istället för "det här" eller Detdär" istället för "det där", du skriver haha två gånger i samma meddelande, du glömmer logga att det finns en katt som heter jävla guld-uno eller vad fan det är och massa annat bullshit. vad skall man göra liksom, man kan inte sitta och läsa en konversation som gått i veckor för att någon innan glömt att logga något
2021-04-10, 01:46
Medlem
Ta CW förfan, Jag har inte hört ett skit sen jag började och jag har förmodligen inte varit bäst där men när man kollar stats så har man ändå typ av 1000 så svarar 950 eller något sånt jämt. Skype-lisa kan vara lite seg men hon är alltid trevlig och villig att hjälp dig med vad du behöver när hon väl har tid och svarar..+hon har en jävligt sexig röst. Jag lever på det varje gång hon inte svarar.

Man får fan så mycket mer gjort när man inte behöver sitta och kontrollera sig själv, sämre betalt men det går fan så mö fortare.

Någon som upplever samma?
2021-04-10, 02:37
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Skype-lisa kan vara lite seg men hon är alltid trevlig och villig att hjälp dig med vad du behöver när hon väl har tid och svarar..+hon har en jävligt sexig röst. Jag lever på det varje gång hon inte svarar.
Hon har säkert pratat med kåta snubbar i telefon förut så hon kan sin grej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in