2021-04-09, 18:54
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingVekling
Det är bara att gå in på www.svtplay.se och titta...
Jag tänkte närmast på att någon som kan ser till att spara hem de två avsnitten från just SVT Play så de finns att se i framtiden.

Om nu stormen kring dem skulle få ledningen att få för sig att klippa eller förändra något i dem eller helt enkelt ta ned dem.
Citera
2021-04-09, 18:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Jag tänkte närmast på att någon som kan ser till att spara hem de två avsnitten från just SVT Play så de finns att se i framtiden.

Om nu stormen kring dem skulle få ledningen att få för sig att klippa eller förändra något i dem eller helt enkelt ta ned dem.

Det är en viktig tanke.
Citera
2021-04-09, 19:01
Han o stackars Uzz Böjen är ju fina pojkar....
SVT o PK Sverige måste ju promota dem....med allt som krävs
Citera
2021-04-09, 19:02
Medlem
E.Erikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Nu är det många i den här tråden som drar upp Özz och jag fattar verkligen inte hur man får det till att han är terrorfinansiär för att han betalat en snickare svart? Det är som att säga att du stödjer ISIS för att du köper Toyota.
Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om. Den svarta byggsektorn är motorn i mycket av den kriminalitet som plågar Sverige nu för tiden.

Citat:
I söndagsintervjun i Sveriges radio säger Özz Nûjen att svågern väntar på fakturor från det företag han menar att Akilov anlitats genom.

Citat:
Hans syster uppger också att det funnits god anledning att utgå från att entreprenören man säger sig ha anlitat var seriös – och att betalningarna skett enligt instruktioner från denne entreprenör. Men ingen av dem svarar på vad företaget Akilov ska anlitats genom heter.

https://www.svt.se/nyheter/gransknin...v-jobbat-svart

Det här är människor som skiter fullständigt i kriminalitet, arbetsvillkor eller illegal invandring så länge de kan få ett bra pris för egen del.
Citera
2021-04-09, 19:03
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Tro du att man är oskyldig när man har 11 anmälningar på sig för våldtäkt och sexuellt ofredande. Soran har även kontaktat en kvinnlig bekant till mig som har noll koppling till Soran, Stockholm m.m. Det var förslag om att träffas för sex. Killen är genomrutten.
Hur många kvinnor har han försökt den på? Lär vara över 1000.

Har han kontaktat en kvinna med förslag om sex? DET ÄR JU HELT SJUKT! Vad är nästa steg. Att ha sex med en kvinna? SJUKA JÄVELN.

Flashback incels levererar...
Citera
2021-04-09, 19:05
Medlem
Citat:
Du är helt fel på det. Kroner blev ju falskanmäld, han har ju inte gjort det som Soran har gjort, Kroner gjorde ingenting.

Falskanmäld? Säger vem? Kronér? Den anmälan är lika falsk som alla de 95% av alla anmälningar som inte leder vidare till åtal. Sorans gick inte till åtal. Inte Virtanens heller.

/S
Citera
2021-04-09, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterdiagnos
har jag fattat rätt, så har hans flickvän/fru/mamma till hans två barn varit ihop med soran hela tiden samtidigt? alltså i 9 år eller så, och hon stannar kvar?

Nej. Mamman till hans första barn lämnade han innan födsel...
https://stoppapressarna.se/svenskt/s...aroline-tegebo
Citera
2021-04-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Jag är säker på att Virtanen var oskyldig. Cissi Wallin ville bygga karriär på anklagelsen och förstörde hela meetoo,s trovärdighet.

Vad gäller Cissi Wallin vet jag verkligen inte, hon verkar boarderline, bipolar och allmänt ADHD.

Men jag går på Virtanens eget samvete, han tycker själv han betett sig som en skitstövel och jag har ingen anledning att misstro honom. Även Virtanen har hycklat och spridit moralkakor åt alla andra, men verkar själv inte bekymra sig över sitt eget beteende tills han har fingrarna i syltburken.

Han är ingen moralisk man, men väl en moralist.

Jag gillar inte den kombon.
Citera
2021-04-09, 19:19
Medlem
Citat:
Du är helt fel på det. Kroner blev ju falskanmäld, han har ju inte gjort det som Soran har gjort, Kroner gjorde ingenting.

Falskanmäld? Säger vem? Kronér? Den anmälan är lika falsk som alla de 95% av alla anmälningar som inte leder vidare till åtal. Sorans gick inte till åtal. Inte Virtanens heller.

/S
Citera
2021-04-09, 19:55
Medlem
GoFuckADucks avatar
Hur fan har han lyckats ha sex med ett hundratals brudar och hur många ggr har inte hans fru blivit bedragen utan att veta nåt?
Hon borde ju fan kapa kuken på fanskapet!
Citera
2021-04-09, 19:59
Medlem
Borasare1980s avatar
Skyldig eller inte, som komiker i Sverige borde han vara körd. Han kan aldrig mer räkna med att PK-åskådarna ska finna honom tillräckligt sympatisk för att artigt orka skratta åt honom som förr. Möjligtvis kan han göra sig populär bland islamistiska kretsar med samma nervärderande rasistiska kvinnosyn på blonda svenskor. Men det mest vettiga och realistiska för honom är att satsa på ett jobb via Samhall på lager eller i fabrik och jobba undanskymt.
Senast redigerad av Borasare1980 2021-04-09 kl. 20:08.
Citera
2021-04-09, 20:01
Medlem
Vidrig våldtäktsman Soran Ismail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här