2021-04-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
#metoo-drevet vs. vänsterns kurdkramande. Dis gon' be good. *poppar popcorn*

Haha! Save me a seat!😅
Citera
2021-04-09, 08:58
Medlem
fattyacids avatar
Började kolla för trodde inte det kunde vara så enkelspårigt som alla säger. men pallade inte se. Det är så jävla utstuderat, han vet exakt vad han gör, det är så skrivet, inrepat och regisserat från första stund. Så jävla vidrigt att sända detta utan att kvinnorna på nåt sätt får ge sin bild. Det i sig är ett haveri. Men det är inget mot Soran själv. Han vet precis vad han gör här, men har inte alls förstått vad han gjort. Så pissig självbild och helt blind. Han som var en så ”bra” person, hur skulle han kunna bli anklagad. Jävla as, brinn din jävel och visa dig aldrig igen.
Citera
2021-04-09, 08:59
Medlem
[quote=Fartarallt|75425555]
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Tror det var i del 2. Han och vad-han-nu-heter spelar badminton och vad Soran säger ligger som voice over på badmintonbilderna.

Spela? Snarare pilla över bollen med fullt sjå, han hade nog aldrig spelat förut. Skulle väl se propert ut bara,,

Tänkte precis samma sak! Vilken sport får mig att framstå som mest harmlös och folklig?
Citera
2021-04-09, 09:01
Medlem
K-Glitchens avatar
Om man får ligga med så många tjejer så måste man ha en kropp som en grekisk gud, karisma, utstrålning och en riktig jävla hästkuk.
Ryktet om att han ger multipla vaginala/anala orgasmer måste ju vara vida känt. Annars förstår jag det inte.

Jag är ju en hetroman och kan inte sånt men inte fan ser han ut som Brad Pitt eller nån annan sexsymbol i mina ögon. Snarare en förvuxen chimpans eller nåt.

Tycker tjejer verkligen att han är så sexig?
Citera
2021-04-09, 09:06
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Om man får ligga med så många tjejer så måste man ha en kropp som en grekisk gud, karisma, utstrålning och en riktig jävla hästkuk.
Ryktet om att han ger multipla vaginala/anala orgasmer måste ju vara vida känt. Annars förstår jag det inte.

Jag är ju en hetroman och kan inte sånt men inte fan ser han ut som Brad Pitt eller nån annan sexsymbol i mina ögon. Snarare en förvuxen chimpans eller nåt.

Nej, ingen som tycker han är sexig. Däremot charmig och manipulativ som satan. Och bra på att spela oskyldig och snacka fint. Han är ju inte osmart liksom. Och många kvinnor gillar ta hand om killar och mysa. Sen visar sig han vara kapten klänning och våldtar dem.
Citera
2021-04-09, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kortstubin80
Har du ens sett dokumentären? Om du gjort det hade du nog inte skrivit så där. Jag håller med TS om att Soran gräver sin grav djupare. Att sambon är med tycker jag dock är naturligt då hon säkert vill förklara sin syn på det hela och vad hon fått utstå!

Hon vill väl att degen ska börja rulla in igen!

Det är ju ingen slump att sambon och folkkäre Appelqvist är med och är lite lagom tuffa men ändå står vid hans sida.
Citera
2021-04-09, 09:08
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:

Med idogt arbete och kändisskap så kan nog även den mindre hårfagre komma långt rent numerärt.
Citera
2021-04-09, 09:09
Medlem
Citat:

Vad gäller kvinnor så räcker det med att vara kändis och lite populär.
Citera
2021-04-09, 09:19
Medlem
YuriOrlovs avatar
En upphöjd person som Soran faller ju mycket hårdare än många andra kändisar och den sitsen har han nyttjat till fullo - en godhetsapostel utan dess like.

Att Mötley Crüe körde knulltåg på turnéer som var på gränsen och säkert bortom den inget man lyfter på ögonbrynen om och det görs t.o.m. en lite kul film på Netflix om det.

Soran skulle kört på "svin-linjen" från början som bättre speglar hans personlighet - då hade han haft chans till comeback. Han är körd.
Senast redigerad av YuriOrlov 2021-04-09 kl. 09:21.
Citera
2021-04-09, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jaså? den hade varit intressant att se!
Googla virtanen och dokumentär så kommer UGs program upp samt den massiva kritiken från den från den onyanserad feministiska hatsvansen.
Citera
2021-04-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Väldigt typiskt att det är Ismail och inte Timell som får prata ut i tre SVT-program. Timell kommer aldrig att få den typen av plattform.

Kronér fick det. Och jobb. Igen. Och igen. Och igen. Så jo, hade Timell varit mer knuten till SVT så hade det inte varit några problem.
Citera
2021-04-09, 09:35
Medlem
Citat:

Handlar om makt. Inget annat. Kolla Kronér. Bara makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in