Citat:
Ursprungligen postat av
SexSexSex
Jag måste säga att jag faktiskt inte visste att Drottning vampyransikte hade en levande man
hade blandat ihop phillips bilder med bilder av charles som gammal båda ser ju hiskligt fula ut
men jag skiter ju som uppenbart är i monarker, jag är för att dom avrättas hela bunten, eller avgår utan förmåner, vilket dom vill.
men jag vet desto mer om mordet på diana
och jag har inte uppfattat att prins phillips namn nämnt en enda gång som ansvarig för mordet under de hundratals timmar av föreläsningar och filmer dokumentärer etc som jag sett ang ämnet genom åren
min bestämda uppfattning är att det fanns en ganska unison uppfattning, bland flera av de högsta kräken på slottet bl a att diana bl a inte kunde tillåtas föda ett halvsyskon till de båda prinsarna tillsammans med en egyptier
men jag anser att det fanns flera skäl som låg bakom mordet
att det var ett väl planerat mord, ett förstklassigt mord, ett mord där uttrycket "only the best for our diana" måste ha använts vid mer än ett tillfälle råder det ingen som helst tvekan om.
Alltså som konspirationsteori är den inte mycket att fästa något större avseende på.
Du skulle ha känt till 1960/1970-talets konspirationsteorier och helt unika politiska klimat av sjuklig misstänksamhet, särskilt dem som avsåg sovjetkommunismen, där fanns det riktigt snurriga idéer måste man säga.
Helt over-the-top knasvarning.
Man tycker ju att ni måste vässa er argumentation och göra era teorier än mera knasiga. Tex att Prins Philip samarbetade med nazisterna under WW2 och sedan med sovjetkommunisterna, och sedan med IS, och nu med rymdödlorna. Och sist men inte minst nu med Kina/Nordkorea om att sprida Covid-19 över hela världen.
Och att Adolf Hitler bor inne på Buckingham Palace. Han käkar visst mest bara nudlar påstås det.
Och ska fylla 132 år nu den 20 april

Dagen efter så fyller ju Drottning Elizabeth 95 år, inte dåligt nej.
Idén med att prinsessan Diana skulle utsatts för ett mord, verkar mest bara rent nonsens.
Det är extremt svårt att arrangera en bilolycka på det sättet.
Visst, i teorin så är allt möjligt, men det är för många osäkra faktorer när bilolyckor sker.
Framförallt så de agenter som skulle varit inblandade skulle inte utsätta sig för sådana risker i så fall precis.
Citat:
Ursprungligen postat av
2006
Kommer Harry komma hem till Philips begravning?

Jag tror att han faktiskt måste. Fan vet om han dyker upp ensam eller om Meghan är med ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Wotan
Hittar tyvärr inget klipp, men Frankie Boyle hade nått roligt skämt för länge sedan när Harry skulle till Mellanöstern, att det bara var en ursäkt för att han skulle leta upp Judas åsnekadaver och ha sex med så att Prince Phillip skulle kunna övergå till sin andliga form, död var han redan. Roligare när Frankie drog det

Nu var det ju poppis att skoja om sådant på tex 1970-talet, och särskilt då tex bögerier. Gärna om alla kungahus i världen. De får hitta annat att skoja om. Nu är bögskämt inte riktigt lika roliga längre. Bögerier har blivit mainstream, liksom.
Förut så var det pikanta detaljer. Nu är det inte lika ballt, nej. Då får man dra till med tidelag istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
twoeggs
Vilken stolle. Dåligt planerat mord isåfall. Föraren som dog ögonblickligen var full och Diana överlevde initialt kraschen.
Jo, precis, det ser inte ut som något välplanerat precis. Om det var någon planering bakom så hade de betydligt bättre och säkrare tillfällen.
Dodi Al-Fayeds farsa som äger Harrods är dock omvittnat känd för att hysa en viss misstänksamhet gentemot den brittiska eliten.
Pappan är dock ingen playboy eller dagdrivare. Utan har alltid jobbat, visserligen som affärsman, men är tydligen på jobbet nästan alltid.