2021-04-09, 13:09
Medlem
tjallepetters avatar
Prins Philip, hertig av Edinburgh är död.

Han blev 99 år gammal. Många tror att han ligger bakom mordet på prinsessan Diana.

https://metro.co.uk/2021/04/09/princ...ed-99-7740354/

Vad ansåg ni om denna människa?
Citera
2021-04-09, 13:20
Moderator
Maviels avatar
Han hade nog både en och två rävar bakom öronen... tror dock inte att han var bakom mordet på Diana. Men han hade antagligen en hel del skit för sig.
Citera
2021-04-09, 13:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Ja fint liv hade han. 99 år hann han bli. Men till liv ja inget dåligt sådant. Han gifte sig med en drottning och kom sedan allt efter bara bli prins, Men tror inte han klagade.
Citera
2021-04-09, 13:23
Bannlyst
Fan. Jag som hoppades att han skulle nå 100-stolpen.
Citera
2021-04-09, 13:27
Medlem
Lucianuss avatar
En bra karl med den mest fantastiska förmåga att släppa grodor som blev virulenta:

https://www.womanandhome.com/life/ne...-quotes-63435/

När Drottningen hade stor tillställning på Windsor Castle för, i första hand brittiska, journalister upptäcker Prince Philip en av Drottningens argaste kritiker i mängden. Han stegar fram och frågar:
- Vad gör ni här?
- Men, Sir, jag är bjuden!
- Ni hade kunnat tacka nej...
Citera
2021-04-09, 13:28
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja fint liv hade han. 99 år hann han bli. Men till liv ja inget dåligt sådant. Han gifte sig med en drottning och kom sedan allt efter bara bli prins, Men tror inte han klagade.

Hon var dessutom inte drottning när dom gifte sig har jag för mig
Citera
2021-04-09, 13:37
Medlem
Schmisss avatar
Hur kommer detta påverka drottning Elizabeth? Äldre människor som förlorat sin livspartner brukar degenerera fort. De kan få försämrad hälsa och bli dödssjuka inom månader. Det är inte helt ovanligt.
Citera
2021-04-09, 13:38
Medlem
DontWantWars avatar
Goda fredagsnyheter!
Citera
2021-04-09, 13:40
Medlem
”I reckon I've done my bit.” /Prins Philip

Vila i frid.
Citera
2021-04-09, 13:43
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucianus
En bra karl med den mest fantastiska förmåga att släppa grodor som blev virulenta:

https://www.womanandhome.com/life/ne...-quotes-63435/

När Drottningen hade stor tillställning på Windsor Castle för, i första hand brittiska, journalister upptäcker Prince Philip en av Drottningens argaste kritiker i mängden. Han stegar fram och frågar:
- Vad gör ni här?
- Men, Sir, jag är bjuden!
- Ni hade kunnat tacka nej...

Underbart, politiskt korrekt sätt och sofistikerat sätt att be någon att dra åt helvete på
Citera
2021-04-09, 13:44
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmiss
Hur kommer detta påverka drottning Elizabeth? Äldre människor som förlorat sin livspartner brukar degenerera fort. De kan få försämrad hälsa och bli dödssjuka inom månader. Det är inte helt ovanligt.

Hon är odödlig.
Det vet hela världen, hon kommer leva ut Putin!
Citera
2021-04-09, 13:50
Medlem
Bum1s avatar
Var ingen överraskning, han såg verkligen sliten ut på slutet. Tragiskt men nu får han vila.

Hoppas drottningen klarar av förlusten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in