2021-04-09, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Vad är ett vidrigt beteende ? Seriöst han har visat gång på gång att han inte är intresserad ändå så fattar inte bruden det. Tycker det är mer vidrigt att jaga någon som inte är intresserad. Madde är patetisk och verkar riktigt blåst det är min personliga åsikt.

Men eftersom AD är 100% införstådd med att Madde är lite små förälskad i honom, (då han uttryckte att han kan dejta henne på utsidan.) Om han har noll intresse, borde det ju vara schysstare av honom att tala om det för henne så att hon kan gå vidare.
Istället undviker han henne.
För mig är det som att han leker med hennes känslor. Vet ej om det beror på att han är feg eller om det är för att ta sig vidare i spelet. Oavsett tycker jag att det är fel.
Dessutom skulle det säkert underlätta för honom själv, då han slipper vara på sin vakt hela tiden för att hålla en balans gentemot henne och de andra i huset. Det måste vara otroligt energikrävande.

Hur som helst har han sjunkit i mina ögon och han kommer aldrig få min röst, om det inte är ”rösta ut” då förstås.
2021-04-09, 12:47
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nästan ingen äter med kniv större delen av tiden. Istället delar de maten med gaffeln och skopar upp maten till munnen när inget annat går. Varför? Lathet eller inkompetens? Både och? Vill inte ens veta hur Simon fick jobb som servitör då han har sämst hygien av alla där inne. Han har inte bytt duschhandduk på hela tiden där inne till exempel. Han tycker det är normalt att gå på toa och inte tvätta händerna.
Någon i tråden tog väl tid när Simon borstade tänderna och sa att han gjorde det på 18 sekunder? Jag blir äcklad av att bara se dem i LIVEN när de går ut från toaletten och de vägrar tvätta händerna. Om de gör det så blir det med bara vatten. Jag spyr också när de bakar med sina ringar på.

Om jag var tvungen att bo med främlingar så är det nog hygienen det jag skulle tyckt var jobbigast. Jag förstår inte hur de inte har haft möte om hygienen på 50 dagar. Ett riktigt äckligt gäng som är med detta år.
2021-04-09, 12:48
Medlem
Nardos ser ut som en brun fotboll i ansiktet nu tycker jag 🤔
Medlem
Damn, Dennis är sexig i uniform. Avundas Ystad lite.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nästan ingen äter med kniv större delen av tiden. Istället delar de maten med gaffeln och skopar upp maten till munnen när inget annat går. Varför? Lathet eller inkompetens? Både och? Vill inte ens veta hur Simon fick jobb som servitör då han har sämst hygien av alla där inne. Han har inte bytt duschhandduk på hela tiden där inne till exempel. Han tycker det är normalt att gå på toa och inte tvätta händerna.
Oftast äter de med sked och som du säger är det väldigt sällan folket därinne äter med kniv. Beter sig folk såhär nuförtiden eller är deltagarna bara exceptionellt grisa personer?

Ja, Simons hygien är helt sjuk. Mår illa bara jag tänker på hans handduk? Lär ju stinka blöt hund? Varför vill man torka sin nyduschade kropp med en smutsig handduk? Det här programmet är inte bra för mig, jag blir uppriktigt irriterad över deras bristande hygien och sätt att uppföra sig som vuxna människor.
2021-04-09, 12:49
Medlem
Svart-Skalles avatar
Madde är en besatt incel. Tragiskt.
2021-04-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Madde är en besatt incel. Tragiskt.
Vad gör hon?
2021-04-09, 12:55
Medlem
burialhexs avatar
Åt inte Nardos kebab häromdagen också?
2021-04-09, 12:56
Medlem
"Svensken" Dennis
2021-04-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Åt inte Nardos kebab häromdagen också?
Jo kebabpizza som hon krigade sig till
2021-04-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Oftast äter de med sked och som du säger är det väldigt sällan folket därinne äter med kniv. Beter sig folk såhär nuförtiden eller är deltagarna bara exceptionellt grisa personer?

Ja, Simons hygien är helt sjuk. Mår illa bara jag tänker på hans handduk? Lär ju stinka blöt hund? Varför vill man torka sin nyduschade kropp med en smutsig handduk? Det här programmet är inte bra för mig, jag blir uppriktigt irriterad över deras bristande hygien och sätt att uppföra sig som vuxna människor.
Nu skiter vi i detta programmet och går och duschar. Kan visa hur renlig man ska vara, och bjuda på en skål med finketchup och rödtjut efteråt.
2021-04-09, 12:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Finns det verkligen inga andra än rasister, homofober och könsords-tourettes personer i den här tråden?
Så fruktansvärt tröttsamt med era konstanta bräkanden om deras hudfärger, ursprung och utseende.
Seriöst, vad får ni ut av det? Är ni så tragiska att sitta här och spy hat är det enda som gör er lite gladare?

Kan man vänligt be om lite försök till bättre ton? Tack på förhand.
Behöva du en kram

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in