2021-04-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Är rekryterna verkligen så naiva att dom tror dom ska få något bättre till lunch än mer ärtsoppa, och kanske lite hårdbröd till? :-)

Dom kommer såklart få pizza eller något
2021-04-09, 12:36
Medlem
Besviken att inte Edward Blom stod för detta kalas.
2021-04-09, 12:37
Medlem
Svart-Skalles avatar
Nardos vet inte vad medium rare är som hon beställt. Finns risk för besvikelse.
2021-04-09, 12:38
Medlem
Även nu när de sitter vid ett trevligt dukat bord märker man det dåliga bordsskicket. Emelie äter med besticken i fel hand och slickar på kniven.

Jobbar Simon som servitör? Han börjar dessutom duka bort innan alla ätit klart... Jaja, det är ju ingen riktig restaurang men sånt borde väl sitta i ryggmärgen om det är ens arbete.
2021-04-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
senap har jag hört dem nämna sen är det väl ok att dem drömmer att få en pizza även om dem vet att det aldrig kommer hända

:-)
2021-04-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Nardos vet inte vad medium rare är som hon beställt. Finns risk för besvikelse.

hon är ju vegetarian ibland när hon känner för det
2021-04-09, 12:41
Medlem
Generalerna: "Vi har faktiskt också haft det jättejobbigt"

Får mig att tänka på det gamla ordspråket att det är betydligt bekvämare att gråta i en limousine än på en cykelsadel...
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Även nu när de sitter vid ett trevligt dukat bord märker man det dåliga bordsskicket. Emelie äter med besticken i fel hand och slickar på kniven.

Jobbar Simon som servitör? Han börjar dessutom duka bort innan alla ätit klart... Jaja, det är ju ingen riktig restaurang men sånt borde väl sitta i ryggmärgen om det är ens arbete.

Jag har också besticken i fel hand, är vänsterhänt så.. jag vet om problemet och bryr mig inte när "fint folk" i restaurangen tittar.

Tycker lite grann att vi ska slappna av med gamla bordsskickregler från 1800-talet. MEN håller ändå med om att man inte ska slicka kniven.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-09 kl. 12:43.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Pratar du om dig själv omedvetet? Kan inte se att varken Ystad eller Negressen har aspergers. De är bara väldigt korkade. IQ-dörrhandtag korkade.
Dörrhandtaget består ändå av aktiva atomer och molekyler. Hos Niggeria och numera julgrisen är det vakuum. Något onaturligt. Emelie är nu helt plufsig i ansiktet och är bara ful. Hemskt att se en människa förfalla på 7 veckor.
2021-04-09, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Nästan ingen äter med kniv större delen av tiden. Istället delar de maten med gaffeln och skopar upp maten till munnen när inget annat går. Varför? Lathet eller inkompetens? Både och? Vill inte ens veta hur Simon fick jobb som servitör då han har sämst hygien av alla där inne. Han har inte bytt duschhandduk på hela tiden där inne till exempel. Han tycker det är normalt att gå på toa och inte tvätta händerna.
2021-04-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag har också besticken i fel hand, är vänsterhänt så.. jag vet om problemet och bryr mig inte när "fint folk" i restaurangen tittar.

Tycker lite grann att vi ska slappna av med gamla bordsskickregler från 1800-talet. MEN håller ändå med om att man inte ska slicka kniven.
Hela min familj är vänsterhänta och ingen av dem håller besticken fel. Dock kan jag tycka att det må vara en giltig anledning men jag tror inte Emelies är vänsterhänt. Tycker verkligen inte att vi ska släppa på något sådan, folk borde bli betydligt bättre på vett och etikett.
2021-04-09, 12:47
Medlem
Finns det verkligen inga andra än rasister, homofober och könsords-tourettes personer i den här tråden?
Så fruktansvärt tröttsamt med era konstanta bräkanden om deras hudfärger, ursprung och utseende.
Seriöst, vad får ni ut av det? Är ni så tragiska att sitta här och spy hat är det enda som gör er lite gladare?

Kan man vänligt be om lite försök till bättre ton? Tack på förhand.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in