2021-04-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En normal människa gör inte så. Du kan få gärna stånga dig blodig med mig. Det är ett vidrigt beteende. Om du inte fattar det har du problem.

Vad är ett vidrigt beteende ? Seriöst han har visat gång på gång att han inte är intresserad ändå så fattar inte bruden det. Tycker det är mer vidrigt att jaga någon som inte är intresserad. Madde är patetisk och verkar riktigt blåst det är min personliga åsikt.
2021-04-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Varför säger inte bara Adrian till Madde att han inte är intresserad? Prata klarspråk din jävla fegis.

Så rätt! Tycker lite synd om Madde även om hon borde förstått, men vi är inte där och vi ser allt de inte ser. Adrian är en feg stackare som ger henne falskt hopp.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Säga vad man vill om hur ”på” Madde är hit & dit. Men det gör faktiskt ont i hjärtat att se att hon blev ledsen över att höra detta.. jävla tönt-Adrian
Instämmer. Sen ligger tönten ock låtsas ha somnat på de få minuter Madde var i badrummet.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
DEt borde hon ha släppt för länge sen känner jag. Hon är en vuxen kvinna, ha lite mer självrespekt. Emelie o Joel är som två fjortisar som håller det hela igång med sitt tisslande o tasslande... hur länge kan man hålla på. Släpp honom o låt han vara.
Praktarslet vet att hon gillar honom. Han erbjuder albanen att sova med henne. Är man bara lite normalt funtad så agerar man som man helt annorlunda. Vilket jävla äckel han är. Vidrig jävla människa.
Medlem
Såhär tycker jag, det är sjukt att folk sitter och snackar skit om Adrian bara för att hon inte har ett intresse för Madde. Tyvärr men det går inte att tvinga fram ett intresse för någon.

Men jag tycker att Adrian ska säga det till henne även om det kan såra henne. För bättre att säga det nu innan hennes känslor blir ännu större för honom och hon kan bli ännu mer sårad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mergim och Adrian pratar. Madde går och tar bort smink och fixar sig för kvällen max 3 minuter. När hon kommer tillbaka till sovrummet
Mergim: Adrian sover så vi får vara tysta. (Adrian ligger med mössa för ögonen)
Jävlar vad fort han "somnade"....
Haha. Vilken diss.
Medlem
Joel: Nej Adrian är inte grabb-grabb, han är väldigt känslig osv
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-09 kl. 01:17.
2021-04-09, 01:15
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Detta måste svida för Madde. Hon har ju varit ihop med Adrian sen innan hon kom in i huset.

Adrian är dock feg som in åt helvete. Men man kan inte ge han skulden för något som Madde själv fantiserat upp.
Adrian ser och hör ju inte allt det vi ser och hör. Han ser ju detta med Madde enbart ur hans perspektiv. Vet inte om man kan se Adrian som ”feg”, försiktig eller enbart ointresserad.
2021-04-09, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är du verkligen säker efter denna vecka? simon har varit ett svin. kränkt nardos, som vi vet har ruskigt stort stöd (och big brothers stöd) vill de skicka hem honom så fixar dom det. på ett eller annat sätt
judith vill de nog ha kvar, så de skickar steph och simon kom ihåg vem som sa det först!

Tror inte att dom vågar röra Simon än för han bidrar med mkt till huset. Utan honom så är det nog många som kommer sluta kolla.
2021-04-09, 01:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Vad är ett vidrigt beteende ? Seriöst han har visat gång på gång att han inte är intresserad ändå så fattar inte bruden det. Tycker det är mer vidrigt att jaga någon som inte är intresserad. Madde är patetisk och verkar riktigt blåst det är min personliga åsikt.

Du fortsätter med ditt snack. Hur gammal är du. Han är medveten om att hon gillar honom. Ändå väljer han att sänka henne. Det är en skön och trevlig tjej som råkade bli kär. Han är en vidrig stackare utan någon som helst medkänsla. En riktig fitta rent ut sagt.
2021-04-09, 01:18
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-09 kl. 01:22.
2021-04-09, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Säga vad man vill om hur ”på” Madde är hit & dit. Men det gör faktiskt ont i hjärtat att se att hon blev ledsen över att höra detta.. jävla tönt-Adrian

+1
Jag har varit för AD och Madde sen dag 1 när hon klev in, men herregud fina fina Madde förtjänar verkligen så mycket bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in