Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Alla vi har sagt riktigt skeva saker när vi var 17 år så jag skiter fullständigt i vad hon sa som 17 åring. Eller vad någon annans säger som 17 åring idag. Enda gången jag skulle bry mig om vad en 17 åring yttrar är ifall jag själv är i den åldern så om hennes utsagor för 6 år sedan berör dig så anar jag varför.
Klart att det väcker frågor om att det har med kön att göra. Båda två blev ju fittor och gnällspikar innan första träningspasset var satt, innan Nardos ens höjde sin röst för första gången. Dom gnällde direkt.
Klart dom gjorde!
Vem som helst som helt plötsligt skulle vara tvungna att ta order av en sinnesrubbad maktgalen och skrikande Nardos, skulle reagera som dom gjorde!
Speciellt då dom redan, konstant har plågats av den outhärdliga människan I 1 1/2 månad!
Dompa är ju en betydligt mer sympatisk person, och därför lättare att ta order av, enkel logik och definitivt ingen könsfråga!
Tycker ändå det är väldigt lustigt att du så passande "skiter" i Nardos tidigare homofob-uttalanden! 😁
Gäller verkligen att sortera hur jämlik man ska vara och när, och givetvis även använda feminism som vapen mot din drottning Nardis alla fiender.
I krig är allt tillåtet va? 😂