[quote=Tufsankatt|75427483]
Citat:
Ursprungligen postat av
Firesnake
Jag har lite svårt att se honom smyga in hos LW vid 05.23. Han vet att sonen fyller år och en sån liten knatte sover kanske lite oroligt inför sin födelsedag. Det är dessutom några timmar efter mordet så adrenalinet borde ha klingat av lite.
Misstänker att han hade rätt bra koll på LW:s lösen och kunde fixa det han ville via sin telefon/dator eller mixtrat via LW:s telefon så länge den "levde".
Ps Detta kanske är en önskan från mig då jag inte ens vill tänka tanken på vad som kunde ha hänt om sonen kom ner sömndrucken. Ds
Ett monster som hotar med att döda en 11-åring på ett mycket blodigt sätt och som planerar och googlar för att eventuellt döda sina små döttrar, samt har krossat skallen på 11-åringens mamma, bryr sig sannolikt inte ett skit om det är ett barns födelsedag.
Jag har under dessa tre år inte sett ett enda tecken på empati hos varken SD. HD, JG eller SOA. Inte ett enda...
De enda de kan ha känsla för är sig själv och folk inom den egna Sekten (vilket troligen inte då heller är empati, utan självbevarelsedrift). Jag tror helt klart att SD eller HD var inne. Och att det var just det som den unga grabben hörde.
#TeamÅsaHiding

Tick, tack, tick, tack....
SD om varför han fnissar och skrattar i rättssalen
https://vocaroo.com/18Ww0MjnjyC
OBS! ALLA hot eller allmänt vidriga PM anmäls!