2021-04-09, 02:07
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Så de ligger bredvid varandra trots allt?
Ja hon ville det. trots hon sa ngt annat först. Men sen när hon blev erbjuden att sova med annan så undvek hon frågan och smet ut snabbt från toan o gick o la sig med honom. Sen släckte bb i rummet o vägrade sätta i gång nightvision på flera minuter. O sen så vände dom bort kameran från dom igen som förra natten.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nu gråter alla Madde och Adrian fans

Hoppas att de vill ha ut honom lika mycket som jag vill ha ut honom nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Dennis kommer säkert bli en rekryt om temat inte är över imorgon.

Jag skulle vara mer rädd för General Albertos vrede över regelbrottet än BBs konsekvenser.

För att inte tala om fjanten Adrian, är det nu han flippar, han som saknar SIN sovplats så mycket...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Adrian försöker hitta undanflykter och få andra sova med Madde. Dompa bryter emot BBs regler och går och lägger sig där han vill. Skillnad på en mes och en man.

+10000
2021-04-09, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att han är mer än bara kåt på Emelie.. Hon har ju sagt att hon inte skulle ligga i huset så.
Men det kan förvisso ändras. Han verkar mycket mer intresserad av henne än vad hon verkar i honom
tycker jag iallafall.

Tro mig han är en player han visade intresse för Nardos i början men hon var helt ointresserad , nu är det Emelie han kommer försöka doppa och på utsidan så är det bye bye. Du hörde väl om hans karantän den hade varit sååå skön.🤣🤣
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag är glad att vi kan förenas i vår avsmak för den avsatte Officeren

Absolut min vän. Detta blir bara mer spännande.
Medlem
Citat:
Det kanske är så att ingen vågar för att han står högt i rang i huset. Hade någon börjat snacka om honom kanske fler hade hållit med och fortsatt. Tror att det skulle bli en ketchupeffekt om någon ställde idioten mot väggen någongång.

Det vore det bästa. Att de inte läst honom vid detta laget är konstigt. Han är ju ständigt ett störningsmoment. Lägger sig i allt men smiter undan konflikter.
2021-04-09, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Äcklet vågade inte ens byta batterier så Dennis fick vackert följa med och ta skiten. Vems pizza drog han i sig om inte Joels. Han gav hela sin pizza till Nardos. Sedan gick han loss på andras pizzor. Han låter alla andra göra skitjobbet. Patetisk pajas

Hehe. Det skall bli kul. Det har inte riktigt funnits en target på BB 2021. Men vi har hittat en till slut.

Det är verkligen helt sjukt hur mycket skit han kommer undan med. Glad över att han är genomskådad här, med gemensam kraft skall han ut
2021-04-09, 02:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Det är verkligen helt sjukt hur mycket skit han kommer undan med. Glad över att han är genomskådad här, med gemensam kraft skall han ut
Yep. Och ut skall han.
Hoppas inte Dennis får skit att han lägger sig hos generalerna.
2021-04-09, 02:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tro mig han är en player han visade intresse för Nardos i början men hon var helt ointresserad , nu är det Emelie han kommer försöka doppa och på utsidan så är det bye bye. Du hörde väl om hans karantän den hade varit sååå skön.🤣🤣

Nardos? Va? Det har jag lyckats missa helt.. 🙄
Menade han att han legat sig igenom karantänen eller vad? Hade han bara en partner under karantänen så betyder väl inte det att han är en player utan mer att han bara är en vanlig snubbe.
2021-04-09, 02:13
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Absolut min vän. Detta blir bara mer spännande.

Äntligen är Grodan on fire!
Som beslutat i mässen är polski sänd till Kolyma.
Ugnen går varm. Zyklonet har laddats. Nu jävlar åker vi!
2021-04-09, 02:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Det vore det bästa. Att de inte läst honom vid detta laget är konstigt. Han är ju ständigt ett störningsmoment. Lägger sig i allt men smiter undan konflikter.

Tycker det är helt galet att han har klarat sig undan de andras ilska såhär länge faktiskt. Själv kokar jag mer över hur han är och beter sig än vad jag gjort över någon annan deltagare någonsin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in