2021-04-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Gick han till bikten och sen in till Emelie efter?
Autonominering för brutna regler?

Tror inte han blev inkallad. Såg bara att han gick upp ur sin säng i turkosa och sen kom han ur bikten och lade sig för att skeda Emelie

Skulle nog inte tro att dom delar ut en autonominering 02:00 och sen låter honom lägga sig i generalernas sovrum
2021-04-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Lasse måste ju ha hackat ut nån vital del av hans hjärna!?

Hahaha jösses 😂
2021-04-09, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmm jag vet inte.. Nu ligger de iallafall och skedar och håller hand.
Jag är lite avis på Emelie.. Dompa är så fin och visar så tydligt att han är intresserad av henne. Går till och med "emot reglerna" och lägger sig i andra rummet hos henne för att han inte vill sova utan henne Gulligt.

Dompa är fin? Jösses Dompa vill knulla , han är en player och kommer inte ens se åt Emelie på utsidan. Gulligt🤣🤣🤣
2021-04-09, 02:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Alltså jag har aldrig känt mig så singel som när jag ser de två haha

Eller hur! Jävla Emelie Nejdå ska inte vara bitter!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Bara att titta på Adrians beteende när han fick gå upp i rang. Han säger aldrig ifrån till den lyx de får in, fanns inte en chans i världen att han skulle avstå pizza men han vågar inte ens bära ut dom och sitter en timme och pratar om hur synd det är om de andra. Idag blir han jätteglad för smirrnoff, men vågar knappt smutta på den för att Simon är där. Han vill vara på god fot med exakt alla i det där huset, därför han heller inte tagit något ansvar för de pranks han varit delaktig i.
Man läser den där grabben som en öppen bok

Äcklet vågade inte ens byta batterier så Dennis fick vackert följa med och ta skiten. Vems pizza drog han i sig om inte Joels. Han gav hela sin pizza till Nardos. Sedan gick han loss på andras pizzor. Han låter alla andra göra skitjobbet. Patetisk pajas

Citat:
Woohoo! Grodan är på G! Så arg så näckrosbladet vibrerar.. Jag älskar't! ❤️
Operation #UtMedAdrian är härmed inledd.
Hehe. Det skall bli kul. Det har inte riktigt funnits en target på BB 2021. Men vi har hittat en till slut.
Medlem
Citat:
Alla fjantar i kärleksklanen..hörde ni nu när Adrian sa till Mergim:

Du kan sova med Madde om du vill.. Det spelar ingen roll.

Han vill verkligen slippa. Sluta tjata om något påhittat intresse.

Nu gråter alla Madde och Adrian fans
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp först bikten och sedan till emelie.

Nej inte ens så präktiga kan tv4 vara att ge en auto för att nån smyger in i fel sovrum. Auto är väl till för om nån beter sig exempelvis kränkande, rasistiskt eller våldsamt som exempel. Inte för att nån busar lite med fel sovrum för att få skeda.
Dennis kommer säkert bli en rekryt om temat inte är över imorgon.
2021-04-09, 02:04
Medlem
Adrian försöker hitta undanflykter och få andra sova med Madde. Dompa bryter emot BBs regler och går och lägger sig där han vill. Skillnad på en mes och en man.
2021-04-09, 02:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Dompa är fin? Jösses Dompa vill knulla , han är en player och kommer inte ens se åt Emelie på utsidan. Gulligt🤣🤣🤣

Jag tror att han är mer än bara kåt på Emelie.. Hon har ju sagt att hon inte skulle ligga i huset så.
Men det kan förvisso ändras. Han verkar mycket mer intresserad av henne än vad hon verkar i honom
tycker jag iallafall.
2021-04-09, 02:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Adrian försöker hitta undanflykter och få andra sova med Madde. Dompa bryter emot BBs regler och går och lägger sig där han vill. Skillnad på en mes och en man.
Hehe.
Eller en normalt funtad människa mot en störd jävel.
Dennis står åtminstone för sina handlingar.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Dennis kommer säkert bli en rekryt om temat inte är över imorgon.

Javisst, bestraffa för brutna regler kan det absolut bli.

Men det vore skandal om det blev autonominering för det. Det tror jag inte.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Äcklet vågade inte ens byta batterier så Dennis fick vackert följa med och ta skiten. Vems pizza drog han i sig om inte Joels. Han gav hela sin pizza till Nardos. Sedan gick han loss på andras pizzor. Han låter alla andra göra skitjobbet. Patetisk pajas

Hehe. Det skall bli kul. Det har inte riktigt funnits en target på BB 2021. Men vi har hittat en till slut.

Jag är glad att vi kan förenas i vår avsmak för den avsatte Officeren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in