2021-04-09, 01:41
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men är folk blinda hönor? Fattar ni verkligen inte vid det här laget att allting handlar om spelet och miljonen för Adrian? Han är nog själv jävligt osäker på om den här kärlekssagan är bra eller dålig för hans väg till miljonen eftersom han hade noll problem med att helt självmant ta initiativ till att lägga sig och skeda Madde i tisdags. Vid det här laget vet han självklart hur intresserad Madde är av honom, då gör man inte så om det nu inte finns ett intresse tillbaka. Det är inte snällt. En riktig jävla mes det där. Hoppas Dompa, den enda riktiga mannen där, ställer honom mot väggen ordentligt.

Där sa du fan något. Jag såg också när han gick självmant och skedade henne i en av fältsängarna. Jag tror också han är osäker, sedan är jag själv osäker på om det kan vara miljonen/spelet eller just dem. Men är absolut konstigt att först göra något självmant för att sedan hinta om att inte vilja sova ihop mer. Ja, Dompa kommer nog sköta det där snyggt. Är bra att han är inne, AD behöver honom.
2021-04-09, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan någon förklara varför Adrian är så omtyckt i huset?

*Han förstör varje fest med att vara nykter, tråkig och dra ner stämningen.
*Han kommer på kassa lekar som burkputtning m.m. som får allas skinn att krypa.
*Han utövar känslomässig utpressning så fort någon ifrågasätter hans mössa, eller hans brist på medhjälp till hushållssysslor.
*Han vilseleder Madde (Ja jag tycker han har gjort det även om hon varit för på och borde gett upp för längesedan)
*Han är nyfiken och ska veta allt.
*Han försöker spela ut folk mot varandra.
*Han bjuder inte på sig själv.
*Han korsförhör alla.

Har jag missat nåt? Jag står bara helt förundrad över hur hela huset kan svansa kring denna prakttönt. I don't get it

Det går ju såklart att utveckla varför tråkig, drar ner på stämning, töntiga lekar, flyr alla arbetsuppgifter, inställsam, falsk osv men du har fångat lite av frågan om hur de inte läser hans falskhet.
2021-04-09, 01:42
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja just det.. hans satans kiss-kort och flyktbeteende glömde jag
Den enda han inte drar kisskortet med är Nardos. Vad betyder det?
2021-04-09, 01:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Efter idag kommer nog många att ändra sin åsikt. Eller snarare jag har redan sett runtom att han börjar sjunka. En lismande obehaglig jävel. Skicka hem honom till Warszawa. Eller där släpper de väl inte in bögar numera. Lägg därtill beteendet så kommer han bli hatad utanför BB. Grodan brukar ha rätt.

Hoppas det.. Att Grodan har rätt alltså.
Adrian borde inte ha kommit in från första början då han har förpestat denna säsong mest av alla. Jag är rädd att nomineringarna börjar nästa vecka och då är han safe ett par veckor till för att hans brushbrushor inte kommer nominera honom.
2021-04-09, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Den enda han inte drar kisskortet med är Nardos. Vad betyder det?

Han gillar Nardos och har tålamod med henne glöm inte poolsnacket i två timmar.🤣🤣🤣
2021-04-09, 01:45
Medlem
Ghandis avatar
Så....ska BB cencurera hela natten nu igen i gröna sovrummet som dom gjorde inatt...?!?!?! Dom har redan vänt bort kameran så man inte kan se adrian o madde....precis som förra natten. Och då pratar vi inte om att det dom flera minuter typ 5-10 minuter innan dom slog på nightvison i det sovrummet...
2021-04-09, 01:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis. Han hade aldrig erbjudit någon annan att sova bredvid Nardos utan att fråga henne själv först.
Naturligtvis. Vem i helvete är han att utan kolla med någon först att fritt erbjuda en sängplats. Han saknar helt respekt för andra. Haha. Nardos skulle skicka ut honom med huvudet före om han tog sig sådana friheter. Osmaklig jävel.
2021-04-09, 01:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Håller verkligen med dig! Hsn var min NUMMER ETT FAVORIT tidigare men nu när han visar de har sidorna (mest vilseledande av Madde och den osmakliga fegheten och att han aldrig har en egen åsikt och alltid ska vara en fucking people pleaser) vill jag ha ut honom typ igår. Klarar inte av att se honom mer! Den jävla pussyn

Nej nu börjar jag få hopp! När Nuroch123 säger att Adrian har gjort bort sig då vet man att han har tappat allt Jag är glad att fler och fler ser vilken oskön typ han är.
Welcome to the #GetAdrianOut crew
2021-04-09, 01:48
Medlem
Skönt om vi skulle kunna få ett avslut på Madde & Adrian-spekulationerna, blivit en riktig höna av en fjäder. Med det sagt är han ett avskum som skall ut snarast möjligt.

Dompa och Emelie är sååååå gölliga däremot, nästan så mitt hjärta av sten börjar slå av att se dom.
Mina två favoriter i en - DOMPELIE, EMELOMPA, DENNELIE, EMENNIS - kan fasiken inte bestämma mig

EMENNIS har ändå en klang som i enemies, varandras motsatser - en hetsig bitterfitta möter en kolugn kärleksspridare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Så....ska BB cencurera hela natten nu igen i gröna sovrummet som dom gjorde inatt...?!?!?! Dom har redan vänt bort kameran så man inte kan se adrian o madde....precis som förra natten. Och då pratar vi inte om att det dom flera minuter typ 5-10 minuter innan dom slog på nightvison i det sovrummet...

Så de ligger bredvid varandra trots allt?
Medlem
Finns en annan brud där inne som heter Nardos som även hon har kärat ner sig i Adrian, så genomskinligt hur hon fick panik av tanken att Adrian och Madde skulle sova ihop. Tjejen som aldrig någonsin skulle sova ihop med en annan kille i huset, inte ens Joel. Undrar hur det skulle låta på sociala medier om Madde tvingade Adrian att klia henne i håret 2 timmar varje natt och fysiskt dra dit armen fast han säger att han inte vill? Skillnad på folk och folk tydligen
2021-04-09, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Efter idag kommer nog många att ändra sin åsikt. Eller snarare jag har redan sett runtom att han börjar sjunka. En lismande obehaglig jävel. Skicka hem honom till Warszawa. Eller där släpper de väl inte in bögar numera. Lägg därtill beteendet så kommer han bli hatad utanför BB. Grodan brukar ha rätt.

Håller med om att han inte är en skön person. Andra uttalande är lite osköna och får kanske din poäng att sjunka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in