2021-04-08, 18:02
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja ❤️
Smartast, snällast och goast i huset.
Yes, yes och yes.
Medlem
Citat:
Skulle faktiskt bli glad om Mergim blir immun för jag tycker det är skitkul att han inte tål Joel som inte jag heller tål. Hoppas du har rätt

Härligt! Då håller vi tummarna.

Edit: OM de prompt ska välja någon annan än Tanja, förstås!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Det är ju ingen som kommer få reda på det utom vi livetittare och BB vill ju också säkra ofredshajens framtida sexskapader i huset så Judith blir immun hur illa hon än gör ifrån sig.
Ja, och torskar hon på det här kan man ju ge sig fan att hon får en immunitet av nån, när dom har det där fullständigt vansinniga att en av deltagarna får rädda nån!😡🤬

DET borde dom sluta med omedelbart!
Och givetvis genast införa nomineringar!!

Är ju det som ÄR Big Brother för fan!!
2021-04-08, 18:03
Medlem
Ridnes avatar
Om produktionen ändrar Tanjas vinst då jävlar!!!!!!!!
2021-04-08, 18:04
Medlem
Citat:

NÄVARNA ÄR REDO.
2021-04-08, 18:04
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ja. Då tycker jag vi gemensamt skriver i CAPS!
2021-04-08, 18:05
Medlem
Citat:

varför skulle prod lägga sig i just nu när dem inte lagt sig i ett piss under veckan?
2021-04-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
NÄVARNA ÄR REDO.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja. Då tycker jag vi gemensamt skriver i CAPS!

Blev så upprörd att jag började INNAN.
2021-04-08, 18:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, och torskar hon på det här kan man ju ge sig fan att hon får en immunitet av nån, när dom har det där fullständigt vansinniga att en av deltagarna får rädda nån!😡🤬

DET borde dom sluta med omedelbart!
Och givetvis genast införa nomineringar!!

Är ju det som ÄR Big Brother för fan!!

Finns inte en chans att de låter Judith sitta i soffan på Måndag. Bara om Jaqi sitter bredvid så de kan skicka henne istället och Jaqi är redan immun så. Juddan blir immun trots sämst idag.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Gör vi? Jag har aldrig sagt att han inte har det. Däremot är man inte enbart sin ADHD. Detta skiljer sig från hur du och jag tänker kring honom. Har han så grav ADHD som du vill påskina är det en björntjänst att låta honom vara med i huset. Man kan ju inte ha personer, med olika grav ADHD, autism och tillexempel utvecklingsstörning och bedöma dom utifrån deras diagnoser i en BB tävling om en miljon? Man ser väl till helheten av personerna och deras karaktärer, med diagnoser eller utan?

I övrigt håller jag med dig om att Jacki bör sluta sjunga.

Jag tycker även att de andra runtomkring honom ska ignorera Simons beteende och sluta skratta, understödja och ju mer de håller på så desto mindre kommer han att förstå att det han gör är fel just i den stunden. Nej såklart vi som har ADHD är mer än bara en diagnos, själv har jag aldríg haft problem med att agera ut mot andra utan mer mot mig själv isf för jag ville aldrig såra någon. Också viktigt att föräldrar till personer som har ADHD också från början lär dem det sociala spelet och att möta ett dåligt beteende på rätt sätt och tidigt skapar tydliga rutiner och regler, vad som är rätt och fel. Som du säger är inte enbart en diagnos skyldig till ett dåligt beteende, finns många andra faktorer som värderingar, inställning, uppfostran och annat. Skulle nog säga att det är väldigt olika när det gäller uppförandet mot andra. Finns individer med ADHD som är genomsnälla men har annan problematik och sen finns de dem som beter sig tvärtom och kanske inte ens kan leva med någon pga upprepade utbrott och annat men det kan vara så med vilken människa som helst egentligen. Även utan ADHD. Gränsen är nog rätt hårfin att veta vad som är vad men tydliga gränsdragningar, rutiner och ignorera beteendet istället för att heja på och skratta åt det är en början.

Man ska inte använda sin diagnos som ett gömställe när man beter sig illa, håller med dig om det men att det kan finnas flera orsaker till varför man agerar som man gör.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-08 kl. 18:11.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Yes, yes och yes.

2021-04-08, 18:07
Medlem
Vänta nu! Det är ju generalerna som beslutar vem som får immuniteten..va spelar det för roll vem som får hur många poäng på provet då? 😅Immuniteten kommer ju definitivt gå till Mergim right?
Mergim gav Nardos en immunitet sist o det är läge att Nardos betalar tillbaka! O Emelie vill ha kvar Mergim före Julia..blir intressant att se hur generalerna resonerar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in