2021-04-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vet ej om Emelies smink men ja.. Maddes skor fick hon med sig. Tydligen var det inga jättedyra skor sa Madde men ändå.

Men jisses. Vilket patrask!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror du? Jag vet inte det, jag.. tror nog mer på Mergim. Och så blir Tanja framröstad till att sitta mot Julia på söndag. Men det är bara min magkänsla som ingen annan verkar dela.

det blir mergim eller judith det fattar alla sen blir det antigen tanja eller simon som får sitta mot julia beroende på om emelie får sin vilja igenom att försöka få ut simon anars julia mot tanja som du säger
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vänta här nu. Har vv snott grejer? Varit upptagen och inte läst så mycket här.

Tydligen! Jag hörde när Madde pratade om att Vicky fått med sig hennes skor. Någon hade hört att sminkprodukter från Emelie var borta.
Amilia hade skrivit någonstans att Vicky sagt att hon fått med sig Adrians t-shirt (antagligen för att hon ska kunna ligga och lukta på den eller göra svart magi för att få honom att falla för henne som de kaninkokerska hon är) och Nardos sminkborste.
Verkar vara en riktig kleptoman... Säkert snott fler grejer från huset.
2021-04-08, 17:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Niggeria rättade bruschans och trots felvikning och att hennes försäkran att han gjorde rätt så har hon noll koll. Det blir ju som skolveckan. En subjektiv bedömning. "Man får tycka som man vill"

Blir inte Judith immun idag så ska jag äta upp mitt tilldelade näckrosblad Jag fattar inte varför de ens ska ha dessa tester när utfallet är givet.
2021-04-08, 17:49
Medlem
Citat:
Tror du? Jag vet inte det, jag.. tror nog mer på Mergim. Och så blir Tanja framröstad till att sitta mot Julia på söndag. Men det är bara min magkänsla som ingen annan verkar dela.
Om det skulle bli så, visst fan skulle väl Tanja ta Jullan? Jullan har ju inte levererat SÅ mycket i år liksom.
2021-04-08, 17:50
Medlem
Hahaha Simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det blir mergim eller judith det fattar alla sen blir det antigen tanja eller simon som får sitta mot julia beroende på om emelie får sin vilja igenom att försöka få ut simon anars julia mot tanja som du säger

Aha, du har ändrat dig? Tidigare trodde du Simon eller Steph skulle bli framröstad till duellen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Skulle faktiskt bli glad om Mergim blir immun för jag tycker det är skitkul att han inte tål Joel som inte jag heller tål. Hoppas du har rätt
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
För att ha så få HP i bagaget är du snabb med att kalla andra dumma

Kommer de hinna med psykologtestet idag ens? Eller kommer de skita i det TRO? Skulle vilja se vad de kommer på för lösning på det.
Blir intressant👍

Hur många HP har du? 0 gissar jag utifrån hur du skriver här.🙈
Snart får du stöd av dina anhängare, så var bara lugn.👍

Mvh
Lil Zingo
2021-04-08, 17:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tanja ska absolut vinna. Att folk ens tror att Simon skulle ha en chans mot henne i en omröstning. Nardos vs Tanja i finalen gissar jag på.
Och den gudomliga Tanja segrar över den nattsvarta antikrist-Nardos med sin Djävulska armé, och driver tillbaka dom till Helvetets mörka hålor där dom hör hemma.

Detta är inte Big Brother, det är Armageddon. 😯
Medlem
Citat:
Aha, du har ändrat dig? Tidigare trodde du Simon eller Steph skulle bli framröstad till duellen.

jepp blir simon eller tanja
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Blir inte Judith immun idag så ska jag äta upp mitt tilldelade näckrosblad Jag fattar inte varför de ens ska ha dessa tester när utfallet är givet.
Hehe.
Du vågar alltså satsa en sådan dyrgrip.
Låt oss se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in